2012-04-15, 17:12
Medlem
piassavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Sluta tramsa jag har inte för avsikt att söka igenom en hel tråd, och inte heller tid eller lust.
Du har snackat skit om Marina punkt, och va inte så hysterisk.

Tycker du inte synd om föräldrarna vars barn försvinner spårlöst och misstänkts ha mördats.
Marina va en godtrogen snäll tjej som lät den misstänkte bo i sitt hus, så jag undrar om du anser att hon förtjänar det här. Eller är du helt i någon annans våld.

Här hittades kroppen
http://www.gp.se/gptv?path=gptv.abcdn.net/TV-ARKIV/Varlden/Sverige&playfile=18870_Misstankt_brott_bakom_likfy nd_137062.pls&autostart=1

Tror inte godtrogna och snälla tjejer plågar och binder femåringar med silvertejp faktiskt.

Men självklart förtjänade hon inte att mördas. Ingen förtjänar att mördas.

För släktingarnas skull hoppas jag att detta får ett avslut, och att en mördare får sitt välförtjänta straff.
Citera
2012-04-15, 17:13
Medlem
rubbergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wollcim
Undrade jag också. Kan det ha handlat om väldigt små späda granar - mer att betrakta som gran-ris?

Det ger iaf en rimligare förklaring till varför FS hade en yxa mellan framsätena i bilen. Hans egna version var väl att den var bra att ha om han körde på ngt djur som blev skadat och behövde avlivas.
Senast redigerad av rubbergirl 2012-04-15 kl. 17:13. Anledning: felskrivning
Citera
2012-04-15, 17:15
Medlem
SoTireds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjohan84
Dags att börja lita på eliten har att säga, Alhem, GW med flera har hela tiden sagt det här men vissa verkar tro på hokuspokus och Hollandspår.

Det intressanta är att numera ligger en liten del Holland under ett par nerhuggna granar ute vit Långevattnet. Och ska man ligga under granar så är det inte dumt med en bäddmadrass och en presenning. Hade det inte trasslat till sig med det där jävla repet så hade allt gått bra.

Nej du Fredrik Svensson, berätta nu sanningen nu så får du börja ett nytt liv utan droger, bostadsbekymmer och hunger.
Citera
2012-04-15, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubbergirl
Det ger iaf en rimligare förklaring till varför FS hade en yxa mellan framsätena i bilen. Hans egna version var väl att den var bra att ha om han körde på ngt djur som blev skadat och behövde avlivas.

Sant. Den hade jag glömt. =)
Citera
2012-04-15, 17:16
Medlem
Cuba-Colas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shpshp
På expressen står det att polisen är tämligen säkra på vad man har och göra med.

Polisen bekräftar att det är en människokropp.

SVT text-tv skriver på sidan 110:

Kropp funnen vid skallgång

Rester av en människa har hittats i
naturreservatet Svartedalen utanför
Stenungsund. Fynden gjordes under
skallgången efter den 31-åriga kvinna
som försvann sommaren 2010.

-Det har hittats en människa som är
inlindad i ett material. Vem det är
kan vi ännu inte säga, säger polisens
presstalesman Björn Blixter till
SVT:s Västnytt.
Citera
2012-04-15, 17:17
Medlem
mjohan84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maskroos
Jag har ALDRIG snackat skit om Marina. det är just därför du ska ta fram källa... Du ska inte komma å snacka skit utan att visa vart du fått det ifrån

edit: sen behöver du inte leta igenom en hel tråd... jag har bara skrivit 483 inlägg... leta på...

Vad menar du med detta då? "KÄLLA på att han är impotent. fick han inte upp den när ni två låg i sängen...? det hade nog andra orsaker isf lilla vän... " sida 1623
Citera
2012-04-15, 17:19
Medlem
NurseDiesels avatar
Citat:
well, hellre fet än nerknarkad skata...

Maskroos, liite taskiga saker har du väl ändå sagt...?
Citera
2012-04-15, 17:19
Medlem
mjohan84s avatar
Maskroos och Artmix : Hur blir det med era 250 k nu då?
Citera
2012-04-15, 17:20
Medlem
Cuba-Colas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sval
Ok, nu har jag listat ut vem den "nya sambon" är. Åtminstone per alias på FB. Återstår ett namn så att jag på allvar kan grotta ner mig i vem denna människa är. PM är välkommet

https://www.flashback.org/sp36817755

https://www.flashback.org/sp36818058
Citera
2012-04-15, 17:20
Medlem
SoTireds avatar
Citat:
Jag har ALDRIG snackat skit om Marina. det är just därför du ska ta fram källa... Du ska inte komma å snacka skit utan att visa vart du fått det ifrån

edit: sen behöver du inte leta igenom en hel tråd... jag har bara skrivit 483 inlägg... leta på...

Komments??

https://www.flashback.org/sp29879283
Citera
2012-04-15, 17:21
Medlem
zamiocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubbergirl

Sant sant!

Undrar vad FS gör nu... Dom borde dra in han nu för ytterligare förhör sätta honom för någon misstanke samtidigt som dom konstaterar det är Marina.

Kan ju hoppas dom har span på han iaf så det inte är flykt på G.
Citera
2012-04-15, 17:22
Medlem
LitenTuvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wildis
Alltså, om de nu hittar en släpkärra som de upptäcker är F:s borde de då inte plocka in honom omgående? Om de nu hittar en jävla massa fynd typ M:s halsband kanske och bäddmadrassen, borde inte självmordsrisk hos F då finnas? Jag tänker också på hans stackars sambo som någon skrev om och risken för utvidgat självmord..?! Eller resonerar man kanske inte så öht, utan kommer att låta kvarnarna sakta mala i väntan på resningsansökan..?

Tror inte den risken är hög, han har klarat sig ur knipan förut och tror nog det fixar sig.

Citat:
Ursprungligen postat av Jelina
nej hon lär ju ha befunnit sig närheten när marina försvann. har för mig att ni hade lagt ut vad maskrosen hade skrivit på FB åt marina. något i stil med att jag skall pissa på din grav och jävla hora. minns inte exakt .

Madde verkar störd, bara att inleda ett förhållande med en gammal pundare säger mycket om bruden.
Läste i FU att pappan och något syskon till henne inte var glada för hennes val av sambo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in