2011-05-20, 18:48
Medlem
Hej flashback är det någon som vet någon bra bergsprängare till ett bra pris?

tack på förhand
Citera
2011-05-20, 18:52
Medlem
cyber_zekes avatar
Det beror på vad du menar med bra pris. Om du kan hitta en "äkta" boomblaster (JVC), kan jag varmt rekommendera den. Du borde kunna hitta den gamla modellen runt en tusing.
Citera
2011-05-20, 18:55
Medlem
Denoms avatar
Jag håller med om Boomblaster (JVC), den är jävligt bra. En ny kostar dock strax över tvåtusen, vet inte vilken kvalitet du hittar dem i på andrahandsmarknaden men jag skulle köpa en ny om jag var du.
Citera
2011-05-20, 18:58
Medlem
Okej tack så mycket för tipset hade tänkt mig 1500-2000 men kan tänka lägga lite mer
Citera
2011-06-03, 07:27
Medlem
Silfverklingas avatar
Har tittat lite på denna: Boomblaster RV-NB10B. Någon som har erfarenhet av den? Ska användas tillsammans med iPod (AUX). Har nämligen fått erbjudandet att köpa den av en kompis kompis för 1500kr. Blir jag blåst? (Vet ej när den är köpt och hur gammal den är, men allt finns kvar, inklusive originalförpackningen.) Eller ska jag bara skita i den, vika ut min plånbok lite och köra på någon av de nyare versionerna med inbyggd iPod-docka?
Senast redigerad av Silfverklinga 2011-06-03 kl. 07:30.
Citera
2011-06-03, 14:07
Medlem
Noetlovskijs avatar
Musik -> Hemelektronik, ljud och bild

/Mod
Citera
2011-06-03, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silfverklinga
Har tittat lite på denna: Boomblaster RV-NB10B. Någon som har erfarenhet av den? Ska användas tillsammans med iPod (AUX). Har nämligen fått erbjudandet att köpa den av en kompis kompis för 1500kr. Blir jag blåst? (Vet ej när den är köpt och hur gammal den är, men allt finns kvar, inklusive originalförpackningen.) Eller ska jag bara skita i den, vika ut min plånbok lite och köra på någon av de nyare versionerna med inbyggd iPod-docka?

DET BÄsta du kan köpa för pengar. Edit: om du köper den ny iallafall
har den själv.
Citera
2011-06-05, 15:16
Medlem
Silfverklingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grodkungen
DET BÄsta du kan köpa för pengar. Edit: om du köper den ny iallafall
har den själv.

Hur är den kombinerat med en iPod då? Är det värt att lägga ytterligare 1000kr för att få en inbyggd iPod-docka. Kommer som sagt enbart att använda den i samband med min iPod.
Citera
2011-07-04, 23:03
Medlem
Är denna tråd död eller? Funderar också på en boombox, men vet inte riktigt vilken
Citera
2011-07-04, 23:58
Medlem
soundsgoods avatar
Hur ställer sig Harman Kardon's GO + PLAY 2 gentemot JVC's BoomBlaster? Någon som vet eller har erfarenhet, den kommer som sagt mer eller mindre enbart användas av iPhone & iPod.
Citera
2011-10-11, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soundsgood
Hur ställer sig Harman Kardon's GO + PLAY 2 gentemot JVC's BoomBlaster? Någon som vet eller har erfarenhet, den kommer som sagt mer eller mindre enbart användas av iPhone & iPod.

Har inte hört nya boomblaster men en tidigare modell, har en egen HK go play 2, överlägset de bästa köp jag gjort.
Hade 1an i nästan 2 år, köpte 2an för någon vecka sen.
Ljudet går inte ens att jämnföra mellan dom 2.
Citera
2012-04-10, 16:29
Medlem
Jag skulle nog gå på och köpa någon gammal snygg rackare. En Sharp 777 kanske. Eller någon härlig gammal Hitachi. Då får du dessutom något som ser snyggt ut, något jag inte kan säga om nya moderna saker som boomblastern.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in