2012-03-27, 13:37
Medlem
gurkskals avatar
vet någon varför marcells mamma dog?
Citera
2012-03-27, 23:25
Medlem
Någon som har något saftigt skvaller om Jennifer, har hon varit med i slits förut? More eller någon form av sån tidningen?
Citera
2012-03-28, 00:26
Medlem
Sipan Cakir fortsätter nu att mobba via nätet istället. Riktigt äcklig människa det där som kommer att kosta samhället mycket pengar i framtiden:

Sipan Cakir ‏ @SipanCakir
"@Widerstedt Folk gör misstag, men efter att ha känt dig så märker jag direkt att detta är ditt riktiga konto men tro inte att vi är vänner"
Citera
2012-03-28, 01:18
Medlem
nån som har filmat när marcello och annica hade sex??
Citera
2012-03-28, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1234512345
Sipan Cakir fortsätter nu att mobba via nätet istället. Riktigt äcklig människa det där som kommer att kosta samhället mycket pengar i framtiden:

Sipan Cakir ‏ @SipanCakir
"@Widerstedt Folk gör misstag, men efter att ha känt dig så märker jag direkt att detta är ditt riktiga konto men tro inte att vi är vänner"

Aa precis, jäklar vad mobbning alltså!!
Citera
2012-03-28, 12:00
Medlem
Avigs avatar
Jag hoppas att jag får skvallra om Nadia Linden även fast hon inte var en "riktig" deltagare? Hon har iaf fått sin son nu :-)
http://familjeannonser.helahalsingland.se/contentShowAd.aspx?cgProductId=5053757
Citera
2012-03-28, 14:07
Medlem
Jennifer Andreasson's hotmail är: andreassonjennifer@hotmail.com och hennes säkerhetsfråga är "Pappas andranamn", skulle vara nice om vi kunde försöka luska fram vem hennes farsa heter (få reda på hans andranamn) och lyckas hacka hennes hotmail. Kan finnas jäkligt mycket gött där misstänker jag o.O
Citera
2012-03-28, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Croilbaan
Jennifer Andreasson's hotmail är: andreassonjennifer@hotmail.com och hennes säkerhetsfråga är "Pappas andranamn", skulle vara nice om vi kunde försöka luska fram vem hennes farsa heter (få reda på hans andranamn) och lyckas hacka hennes hotmail. Kan finnas jäkligt mycket gött där misstänker jag o.O

Jag kan inte berätta hur, men jag har tillgång till mail och lite mer (självklart frivilligt). Men vågar inte riskera att bryta mot PUL eller liknande.

Finns det några regler som kan stoppa mig?
Citera
2012-03-28, 20:47
Medlem
vokals avatar
Marcel är paralyserad sedan han fick sig en runk av jennifer?
Citera
2012-03-29, 02:04
Medlem
rowtheboats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dannymcoy
Jag kan inte berätta hur, men jag har tillgång till mail och lite mer (självklart frivilligt). Men vågar inte riskera att bryta mot PUL eller liknande.

Finns det några regler som kan stoppa mig?

Hahaha riktigt nice!

Nej inga regler kan stoppa dig! Släng ut lite personliga meddelanden och annat här
Citera
2012-03-29, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Croilbaan

Men nu har ju någon ändrat säkerhetsfrågan till Favorit bland historiska personer? Är det någon som har lyckats ta sig in?
Citera
2012-03-30, 01:41
Medlem
Martin-Daniels avatar
Någon annan som tycker att Lars är lik den förträfflige Syd Barrett?

Lars: http://www.bigbrother.se/1.2539627/2012/02/17/lars_bergstrom

Syd: http://newspaper.li/static/b2a7ef3a6cdc43d068515f7e1ba66d0d.jpg

Kolla in lite fler bilder om ni inte är övertygade om att det finns en likhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in