Det viktigaste är inte hur det ser ut, det är hur det känns.
Men det som ser bäst ut är när allt är i proportion.
Det som ser bra ut och det som känns bra är tyvärr inte detsamma Tror säkert att det är många som hade uppskattat tjejer med lite mer kött på benen, bara de själv testar. Är själv så skadad att jag tycker att smala tjejer är skitsnygga och attraktiva men när man väl tar på dom så är dom bara tråkiga.
Lite muskler på låren skadar inte! Jävligt sexigt faktiskt, dreglar nästan när jag tänker på det.
Lår ska vara inte vara för smala eller för stora så att de blir feta utan lite som Beyonce eller Lopez
Större ben, större rumpa och en bra deff på det så blir det riktigt tight.
Pinnar eller daller är inte sexigt någonstans.
Precis!
Jag förstår att alla har olika smak och åsikter men fattar faktiskt inte vad som är sexigt med en liten Emma Watson rumpa och revbenen synliga som Megan Fox... Skulle inte banga men det är ju inte direkt lika upphetsande att hålla i ett benrangel med liten putande rumpa och stora silikon bröst som att hålla i en tjej med breda höfter ( Beyonce alà Lopez ) och fett på kroppen och då menar jag att revbenen inte ska synnas så mycket som det gör på pinnsmala tjejer.
Senast redigerad av Ass.Parade 2012-03-20 kl. 17:51.
Den bästa träning tjejer kan utöva är att stå på crosstrainern en timme tre gånger i veckan. Det får man smala ben och tight rumpa av. Kör för guds skull inte tunga knäböj.
Ja, såklart. Men min andemening var inte om huruvida man kan bli attraherad av random Agda, utan det jag ville visa på angående helheten är att innehållet är långt mycket viktigare än förpackningen. Du blir väl inte tillsammans eller gifter dig med en rumpa, ben eller ett par tuttar?
Ett vackert innehåll gör förpackningen oviktig. Likaväl kan innehållet göra vilken förpackning som helst vacker.