2012-02-26, 01:31
Medlem
Alltså WT måste vara det mest överanvända ordet på hela Flashback (och kanske i svenska språket). För mig är WT
1) nån med väldigt dåligt med pengar som måste ta alla bidrag som går för att klara sig. Där kaaaaan man kanske trycka in kungafamiljen om man anstränger sig, men bara på bidragsdelen då de absolut inte har dåligt med pengar.
2) Nån som går med otroligt fula tröjor, typ med vargar eller huskyhundar på, alltid jeans och helst en jeansskjorta till också, och dessa kläder bärs var eviga dag. Ska man vara fin kanske man tar på sig bästa skinnvästen och finkepsen.
3) Har för många barn och döper de till saker som Ronny, Conny, Whitney, Britney, Twilight, och liknande.
4) Helst en lite överviktig människa också, med kläder som är lite för tajta och lite för korta, så att man ser valkarna på magen/låren/armarna.
5) Har träskor eller foppatofflor på sig när man t.ex går och handlar.

The list goes on and on, kungafamiljen är alltså INTE white trash. Dom är vita, och beroende på vem man frågar kanske dom är skräp, men dom är absolut inte white trash. Har man sådana kläder på sig, åker till sådana ställen på semester, äter sådan mat så kan man inte vara white trash.
2012-02-26, 01:56
Medlem
BizarreReverends avatar
[/quote]The list goes on and on, kungafamiljen är alltså INTE white trash. Dom är vita, och beroende på vem man frågar kanske dom är skräp, men dom är absolut inte white trash. Har man sådana kläder på sig, åker till sådana ställen på semester, äter sådan mat så kan man inte vara white trash.[/quote]

Dom är definitivt inte WT, fast dom lever av att stora mängder WT betalar skatt och därmed försörjer dem. Heja Kungen!!
2012-02-26, 02:03
Medlem
Rektangels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kubiken
My bad... Brasilianare: http://sv.wikipedia.org/wiki/Drottning_Silvia

Född i Brasilien av tysk far även om hans fru som brukligt deltog i själva förlossningen.
Barn födda inom ett äktenskap får enligt praxis faderns medborgarskap.

Senast redigerad av Rektangel 2012-02-26 kl. 02:15.
2012-02-26, 02:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kubiken
God kväll mina Flashback bröder och systrar!
Jag satt precis och filosoferade över vad det är som gör någon riktigt White Trash och kom fram till att jag vet några som utmärker dragen precis:

Familjen ifråga får bidrag varje månad, då menar jag alla i familjen och inte enbart någon enstaka.
Fadern har frekvent besökt strippklubbar, modern är postorder fru.
Sonen är tillsammans med en gammal strippa.
Den äldsta dottern har vårdats för ätstörningar och dennes man är enligt rykten en gammal skolgårdsmobbare. Tillsammans har de en dotter med en riktigt WT klingande namn, givetvis utlands inspirerat: Estelle.

Kan kungafamiljen vara den största svennebanan WT klingande konstellationen människor i detta landet?
WT beteendet har aldrig haft något med mängden pengar att göra, Britney Spears för att nämna en referens källa.

Och slutligen: Kan ett sådant spacat namn som Estelle öka befolkningens distanstagande till Bernadottes klanen? Jag menar, nu för tiden döper ju gemene man sina ungar till allt möjligt skevt. Dessutom, om man byter ut drottningens franska ursprung till Thailändskt ursprung så fattas i princip bara tribal och svanktatuering innan stämpeln är definitiv.

Mvh Köbben!
Ja, fast bindestreck?

Du råkar inte vara denna WT-familjens kärleksunge som ingen i familjen vill veta om?

Sen när är vår drottning fransk?
Citat:
Ursprungligen postat av Ixias
Alltså WT måste vara det mest överanvända ordet på hela Flashback (och kanske i svenska språket). För mig är WT
1) nån med väldigt dåligt med pengar som måste ta alla bidrag som går för att klara sig. Där kaaaaan man kanske trycka in kungafamiljen om man anstränger sig, men bara på bidragsdelen då de absolut inte har dåligt med pengar.
2) Nån som går med otroligt fula tröjor, typ med vargar eller huskyhundar på, alltid jeans och helst en jeansskjorta till också, och dessa kläder bärs var eviga dag. Ska man vara fin kanske man tar på sig bästa skinnvästen och finkepsen.
3) Har för många barn och döper de till saker som Ronny, Conny, Whitney, Britney, Twilight, och liknande.
4) Helst en lite överviktig människa också, med kläder som är lite för tajta och lite för korta, så att man ser valkarna på magen/låren/armarna.
5) Har träskor eller foppatofflor på sig när man t.ex går och handlar.
6) Schäfer-hund.
7) Röker budget-cigg
8) Tatuerad (tribal, en ros, ett namn, någonting ogenomtänkt)
9) Hamnar alltid i slagsmål på fyllan. Behöver inte vara en fight, utan det räcker med en konflikt som uppstår varje gång det är krök på dagsschemat.

The list goes on and on, kungafamiljen är alltså INTE white trash. Dom är vita, och beroende på vem man frågar kanske dom är skräp, men dom är absolut inte white trash. Har man sådana kläder på sig, åker till sådana ställen på semester, äter sådan mat så kan man inte vara white trash.
Håller med dig. Så fort det är någonting som sticker ut så är det WT per automatik. Jag adderar några som jag tycker kvalar in.
Senast redigerad av OMGClayAiken 2012-02-26 kl. 02:54.
2012-02-26, 02:50
Medlem
Hardangers avatar
Haha fick mig allt ett flin på läpparna när jag insåg att det var kungafamiljen du skrev om. Men nej jag anser inte att den familjen är WT.
2012-02-26, 02:59
Medlem
kitschis avatar
Ni som kallar familjen för dumma och obegåvade, vad grundar ni detta på? Kungen själv lider av dyslexi, ja, men det har inte med intelligens att göra.
Kungen har genom att berätta om sitt funktionshinder givit styrka till andra i samma situation.
WT översatt till svenska förhållanden: röker (gärna lite braj emellanåt) låg utbildning, tatuerad, svär i dagligt tal, silikontuttar, långtidssjukskriven, högkonsument av Coka cola; där har ni min definition! Tycker faktiskt inte det stämmer så bra in på familjen Bernadotte....
2012-02-26, 06:57
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheLangoliers
http://www.freeones.mobi/html/e_links/Estelle/
http://www.iafd.com/person.rme/perfid=estelle_06_eu/gender=f/estelle.htm

Gör om gör rätt
Namnet är lite äldre än dom där och är ett namn som
har funnis i kungasläkten länge, så lägg ner.

Eller du kanske tycker att ordet mamma är WT ?
nog många mammor som har spelat in porr
Senast redigerad av dwg 2012-02-26 kl. 07:00.
2012-02-26, 08:16
Medlem
QOTSAs avatar
Jag har en ide, istället för att kungahuset får ca 100 miljoner i apanage/bidrag varje år så kan dom pengarna delas ut till alla som jobbat och betalt skatt i mer än tre års tid i ett slumpmässigt lotteri.

Kanske att varje år får 400 random personer 250k.

Sen när man vunnit är man bortplockad från listan i 3år.
2012-02-26, 08:39
Medlem
Trådar om WT-namn och vad som är WT finns det rätt gott om. Trådar om kungafamiljen finns det i skvallerdelen.
//Moderator
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in