2012-02-14, 13:06
Medlem
Finns det någon som helst chans att få ut sprutor från Apoteket?

tänkte om man säger man har en diabetes bror som är dålig eller en katt som behöver medicin iv/im.

Vad tror ni?
Har någon lyckats? och, hur?
Citera
2012-02-14, 13:17
Medlem
Jag köpte sprutor på apoteket för ett par år sedan ialla fall. Inte för att jag är någon direkt IV:are men behövde dom till min nördiga hobby modellbygge

Det enda som hände var att damen frågade vad jag skulle ha dom till jag svarade och sedan fick jag dom..
Citera
2012-02-14, 13:21
Medlem
nanoballes avatar
Har svårt att tro det men man vet aldrig. Själv har jag ingen erfarenhet ut det och har aldrig hört talas om någon som fått sina sprutor därifrån. Lycka till!
Citera
2012-02-16, 23:42
Medlem
nylontoppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoras
Finns det någon som helst chans att få ut sprutor från Apoteket?

tänkte om man säger man har en diabetes bror som är dålig eller en katt som behöver medicin iv/im.

Vad tror ni?
Har någon lyckats? och, hur?
Gör såhär... Gå in på ett sjukhus, största du kan... Gå sedan snyggt in där dom bevarar använda nålar o grejer.... Så kan du kirra pumpen sen bara... så har du lätt nålar för ett bra tag!
Citera
2012-02-19, 22:19
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nylontoppen
Gör såhär... Gå in på ett sjukhus, största du kan... Gå sedan snyggt in där dom bevarar använda nålar o grejer.... Så kan du kirra pumpen sen bara... så har du lätt nålar för ett bra tag!
Ja de brukar ha nålar lättillgängligt för besökare.
Citera
2012-02-19, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nylontoppen

Använda?

HIV/AIDS/GONORRE/HERPES/EBOLA/HEPATIT here we come!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in