2012-02-13, 22:31
Medlem
Man brukar få ingångs huvudvärk första 5 -10 dagarna,sen försvinner det på de flesta
Däremot har jag upptäckt ett negativt mönster,jag tappar intr för 6 på mina sibutramine kurer
Jag har gått ner till min vikt nu,7 kg försvann obemärkt,märker att min variation på märkena gör att kroppen överaskas varje vecka,hamnade i platå förra kuren,då jag körde enbart ett märke
Citera
2012-02-14, 10:26
Medlem
Jag kan ju verkligen rekommendera 7 days herbal slim för er som vill gå ner i vikt!
Tog min första kapsel den 19.e januari i år har jag för mig, vägde då 64 kg till mina 173cm. Ville mest bli av med sötsugen...första 4 dagarna gick jag runder och hade sjuk energi och kändes som jag tagit tjack...första veckan fick jag bara i mig ca 2 knäckebröd per dag plus en jäkla massa dricka...ingen hunger alls. Nu äter jag ganska vanligt, inte hungrig egentligen men försöker få mig frukost, lunch och middag, i söndags stod vågen på 57,8kg. weeee =)
Citera
2012-02-14, 18:21
Medlem
@Louksor: Hur går det? Gått ned i vikt nåt?
Citera
2012-02-14, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av galiza
Man brukar få ingångs huvudvärk första 5 -10 dagarna,sen försvinner det på de flesta
Däremot har jag upptäckt ett negativt mönster,jag tappar intr för 6 på mina sibutramine kurer
Jag har gått ner till min vikt nu,7 kg försvann obemärkt,märker att min variation på märkena gör att kroppen överaskas varje vecka,hamnade i platå förra kuren,då jag körde enbart ett märke

Vilka piller varierar du mellan då?
Citera
2012-02-15, 16:58
Medlem
P57 ,Pearlwhite,Tengda,Dreambody,har dom alla i en o samma burk ,det som trillar ut tar jag
Nästintill Konstant ointresserad av mat,dyker upp en liten aptit 2 gånger om dagen,tvingar i mig mat för kroppens skull regelbundet

Ingen huvudvärk inget alls faktiskt ,pigg glad ,dock ingen 6 lust,den försvann med aptiten,tänker inte på det

Blivit smal ,är ett kg under målet såg jag idag på jobbet,mina ostrechade dondup jeans strl 24 , detta märke är små i storlekarna har blivit väldigt lösa
Innan jul satt dom som korvskinn
Mitt mål nu är ytterligare 2 kg till,sen ska jag omdosera,och underhålls köra en kur om 3 tabl per vecka
Citera
2012-02-16, 22:06
Medlem
Hej,

Vilken sida kan man lita på? Vill helst inte att beställningen ska komma hem i brevlådan. Vilken sida levererar med avi så man kan hämta ut paketet?
Citera
2012-02-18, 01:00
Medlem
Ätit Lida i 2 veckor nu, fast tog ett uppehåll i 3 dagar i början av denna vecka för o få sova ut lite, var väldigt skönt att sova. Efter det lilla uppehållet så sover ja bättre nu än innan och huvudvärken är lite bättre.
Blev jäkligt trött de dagarna ja inte tog lida, märktes rejäl skillnad, även hungern ökade.

Jag går ner i vikt iaf, fast kilona rasar ju inte av mig direkt, men kroppen sägs ju må bättre av att inte gå ner för fort i vikt så det är väl bra.
-2,3kg har det blivit på exakt 2 veckor (-3 dagars uppehåll).
1,15kg i veckan...
Bara 20veckor kvar tills mitt mål :P

Men hoppas på hjälp med bättre smärtlindring av min rygg, efter besöket på smärtkliniken till veckan, så hoppas på att börja kunna ta lite fler promenader efter det och kanske minska lite mer per vecka i vikt.

Citat:
Ursprungligen postat av milda.matilda
@Louksor: Hur går det? Gått ned i vikt nåt?
Citera
2012-02-19, 03:31
Medlem
sinfons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av louksor
Jag går ner i vikt iaf, fast kilona rasar ju inte av mig direkt, men kroppen sägs ju må bättre av att inte gå ner för fort i vikt så det är väl bra.

1,15kg i veckan...

Hmm ok, det är lika mycket som jag går ner i veckan på LCHF. Då mår jag dessutom strålande. Men jag har beställt Lida ändå, av samma säljare som du. Om inte annat kan jag använda dem ifall jag hamnar på en platå, eller för att gå ner de där sista riktigt envisa kilona när man egentligen är normalviktig.
Citera
2012-02-20, 14:25
Medlem
JuliPonytails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av galiza
jag köper mina här ,de samma som kissie och amir käkar,
http://www.slimex-slimex.com/nl/

sen dom här
http://www.extraslim.se/viktminskning/instant-slim.html
inneh sibutramin,rekomenderar dom inte ,pga dom är starka med ohälsosamma ingredienser
jag anv dessa för o gå ner till 16 bmi på somrarna,annars är jag normal viktig

Jag har besätllt dom där instant slimming från extraslim, ågon som provat dom och vet om dom fungerar/innehåller sibutramin?
Citera
2012-02-25, 00:26
Medlem
Addat 2 nya till min pillerBurk
La Jiao Shou Shen och Slim-1 ,på slim-1 avråder dom hyperthyroidism,alkisar och drogberoende användandet,anar amfetamin
Dom båda fungerar som Alli fettet blockeras och kommer ut bakvägen,ska köra en tid innan jag betygsätter
Citera
2012-02-25, 16:13
Medlem
sinfons avatar
Så gott folk, nu har min viktnedgång på LCHF definitivt stannat av. Har försökt minska kalorierna kraftigt, men allt jag märker då är att metabolismen går ner istället. Så nu har jag tagit min första tablett Lida! Rapporterar in om typ en vecka.

Jag kommer för övrigt att kontrollera vitala tecken (blodtryck, puls, temp) dagligen. Har bara klassisk manchett och stetoskop hemma, men det ska väl gå ändå om man lirkar lite
Citera
2012-02-25, 22:35
Medlem
Många asiatiska piller lovar vacker hy ,det har jag märkt av ganska tydligt,fräsch färg,fuktgiven,elastisk,klar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in