Citat:
Ursprungligen postat av zahara99
Xeitum: Du verkar insatt i personerna bakom initialer som förekommer i tråden? Kanske kan du tänka dig att bemöta mina frågor om BW, som jag ställde i ett tidigare inlägg? Du behöver inte outa namn, den informationen har jag redan, däremot möjligen bringa reda i de frågor jag yttrat...
Tackar på förhand!
P.S Självfallet får andra bemöta frågorna. De är inte öronmärkta för någon speciell person att besvara...
Bedömer inte mig själv som speciellt insatt, finns säkerligen de som är mer insatta. Följer dock tråden o hoppas på att det dyker upp nå'n matnyttig pusselbit då o då.
Beträffande BW så finns det en hel del yttrande från skribenter
i tråden som pekar åt att han skulle kunna vara inblandad. Det som bl.a skulle kunna visa på hans oskuld är att han o H skulle varit väldigt tajta, som syskon. Han påstås även ha varit kvar (hur länge?) på statt när H gick därifrån. Har delvis pga detta personligen lite svårt att se honom som direkt inblandad i själva dådet. Utesluts däremot inte helt, olyckor händer ju så lätt speciellt när droger är inblandade.
Fick svar via pm ang. PK. Hade han redan -92 samma politiska tycke som idag så kan det ju vara åtminstone en antydan till motiv att börja gruffa med någon som inte delar hans åsikter och/eller agerar på ett sätt som sticker i ögonen, alltså ex.vis H.
PT? (HA?), RA?