2008-03-13, 15:03
Medlem
FrkHögers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubz
Hon kommer väl komma ner på jorden när hon väl börjar plugga juridik eller vafan hon nu kommer börja med.
Känns inte som att hon kommer ha tid att få bra betyg samtidigt som hon ska mingla runt som hon verkar göra. Snart är hon väl 18 också så hon börjar ta sig in på krogen? Det känns lite som att hon kommer bli nån liten stureplanshora eller nåt

hon har ju redan nu börjat hänga på Stureplan, krogen..full som en alika..
hur dessa ställen kan få behålla sina tillstånd fattar jag inte..
Citera
2008-03-13, 20:46
Medlem
Takiidas avatar
Bloggen drar in 5 miljoner årligen

http://dinapengar.se/Avdelningar/Artikel.aspx?ArticleID=2008%5c03%5c13%5c18589&o=ex pressen

http://nyheter.stockholm.city.se/art/3408/bloggtips_fr_miljoner/
Citera
2008-03-13, 20:54
Medlem
Sypnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poe09
Blondinbella skriver bra och gör ett bra jobb med sin blogg men jag tycker bättre om att läsa Kenzas blogg. Det är så mycket politiskt tjafs i Blondinbellas.

Personligen tycker jag Kenzas blogg är den mest värdelösa ever. Hon lever helt på sitt utseende och sitt modellande. Blondinbella skriver i alla fall om annat än vad hon har gjort just den dagen. Fast jag kan inte säga att jag följer någon av bloggarna direkt.
Citera
2008-03-13, 21:44
Medlem
bernankes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takiida
Bloggen drar in 5 miljoner årligen

http://dinapengar.se/Avdelningar/Artikel.aspx?ArticleID=2008%5c03%5c13%5c18589&o=ex pressen

http://nyheter.stockholm.city.se/art/3408/bloggtips_fr_miljoner/
Ehm, var står det att hon drar in fem miljoner årligen? Att "en tidningsartikel" värderade hennes blogg till fem miljoner i annonsintäkter är inte detsamma som att hon faktiskt drar in de summorna.. svälj inte all information med hull och hår, tack. Någon som vet de faktiska intäkterna för hennes AB?
Citera
2008-03-13, 21:57
Medlem
-jOE!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bernanke
Någon som vet de faktiska intäkterna för hennes AB?

Hennes företag har inte funnits så länge så det har inte blivit någon årsredovisning än. Kolla på tex. www.allabolag.se för info.
Citera
2008-03-13, 22:04
Bannlyst
Hon är precis som alla blondiner, fnittrig och väldigt dåligt på att argumentera för sin sak. Byter tillbaka till hockeyn.
Citera
2008-03-13, 22:12
Medlem
schabo-labos avatar
Nu är hon på ettan! Intressant figur.
Citera
2008-03-13, 22:22
Medlem
avans avatar
fyfan vad ful hon är asså, den där bella.. nåt e fel med hennes ansikte... o ebba von sydow e oxå jävligt ful hon med.. usch usch usch..
Citera
2008-03-13, 22:23
Medlem
schabo-labos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avan
fyfan vad ful hon är asså, den där bella.. nåt e fel med hennes ansikte... o ebba von sydow e oxå jävligt ful hon med.. usch usch usch..
Vad elak du är.. är det näsan som du tycker är lite rund?
Citera
2008-03-13, 22:25
Medlem
Bastumannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avan
o ebba von sydow e oxå jävligt ful hon med.. usch usch usch..
Vad mer exakt är så fult med henne? Hon är ju helt godkänd, men du kanske har höga krav eller tänder på emo-brudar :P
Citera
2008-03-13, 22:36
Medlem
Poe09s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sypni
Personligen tycker jag Kenzas blogg är den mest värdelösa ever. Hon lever helt på sitt utseende och sitt modellande. Blondinbella skriver i alla fall om annat än vad hon har gjort just den dagen. Fast jag kan inte säga att jag följer någon av bloggarna direkt.
Smaken är ju olika. Själv läser jag heller om Kenzas söta hundvalp än om Blondinbellas engagemang i MUF. Men de är duktiga tjejer båda två.
Citera
2008-03-13, 22:41
Medlem
Snoppzors avatar
Låter verkligen som blondinbella bär världen på sina axlar, när hon intervjuades i TV4 förut. Som att hennes inlägg räddar självmordsbenägna tonårstjejer, som att nästa riksdagsval kommer avgöras i hennes blogg.

Nej tack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in