Håller på med min back piece och vi ska fylla i den nu. Vill helst att jag ska klara av så mycket jag bara kan pga min tatuerare ska bort nu. Frågan är dock, finns det något man kan ta/spraya/smörja så det gör mindre ont? Ifall ni vet, vart kan man få tag i det?
Du kan köpa en salva som heter Emla, den finns receptfritt på apoteket, har aldrig använt den själv men har hört av folk som använt den, att den ska va jävligt bra.
Det är många taturerare (Typ de som är seriösa.) som inte gaddar om du smörjer in dig med Emla eftersom huden blir lite "gummiaktig" av det och därför svårarbetad (Om det ska bli ett bra resultat.).
Det är nog bättre att du petar i dig något rejält smärtstillande istället, men se till så att det är ok med tatueraren först så att inte han/hon lackar ur för att du är "väck"...
Hade ett gäng morfintabletter kvar efter en tidigare operation som jag petade i mig inför en sittning.
Ville mest bara se och känna om det blev någon skillnad. Men jag tycker inte alls att det blev det. Jag var rätt väck i roten, men smärtan var densamma..
Hade ett gäng morfintabletter kvar efter en tidigare operation som jag petade i mig inför en sittning.
Ville mest bara se och känna om det blev någon skillnad. Men jag tycker inte alls att det blev det. Jag var rätt väck i roten, men smärtan var densamma..
känner igen det... Man va väck men smärtan bestod..
har i dax läget fått tag i ett par smärtstillande som jag ska testa.. håller på med en tatuering på hela bröstet och smärtan efter 4 timmar var så pass olidlig att jag fick avsluta gaddningen...