Hejsan TS!
Skönt att du klarade dig och känner att du inte vill göra om det.
Jag har själv försökt att avsluta livet med piller å alkohol. Jag borde faktiskt ha dött men gjorde det konstigt nog inte...
Mådde så jävla kass å skrev ett brev till min familj osv, tog på mig kläder jag tyckte var passande, la mig på sängen och inväntade döden. Livet kunde liksom inte bli värre tänkte jag då.
Det kunde bli värre, för jag vaknar på sängen dagen efter på kvällen och har en sån jävla baksmälla att jag knappt inte kunde gå, satan i gatan så dålig alltså
Ingen visste ju om det heller så det vara bara att försöka resa på sig. Just då kände jag det som att det helt enkelt inte var min tid att lämna in än, för jag borde som sagt egentligen ha dött på den blandningen...
Hemskt att skratta åt det kanske, men det kände så ironiskt på nåt sätt att jag verkligen inte trodde det kunde bli värre å vaknar å mår liksom sju resor värre hehe!
Men jag tror att jag på nåt sätt faktiskt behållit den där känslan med att jag plockas nog ifrån livet när det är min tur och jag inte har nåt mer att tillföra... försök att tänka så du också, det hjälper lite när man mår dåligt.
Lycka till
i livet!