2012-01-01, 18:30
Medlem
Lasse Berghagens avatar
Träffade på dom på planet till Zürich rätt nyligen. Fröken ifråga känns väldigt alldaglig och paret höll väldigt låg profil. Skägget var med i sällskapet han också, lika låg profil där.
Citera
2012-01-01, 18:38
Medlem
Han kanske gillar henne, har ni tänkt på det?
Citera
2012-01-01, 19:10
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee

Förmodligen har de inte det, de vill att han ska ha någon skogshuggarbrutta från Ångermanland som tuggar tobak och har en hel regnskog mellan benen.
Citera
2012-01-01, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asdf1
Snart 2012 vettu.

Hur som helst så tror jag nog att hon hade det ganska bra ställt sedan innan, golddigger eller ej.

du har insett att denna tråden är gjort 2010 va?
Citera
2012-01-01, 20:27
Bannlyst
Citat:

Har någon här ifrågasatt det?

Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Förmodligen har de inte det, de vill att han ska ha någon skogshuggarbrutta från Ångermanland som tuggar tobak och har en hel regnskog mellan benen.

Töntigt inlägg.
Citera
2012-01-01, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zaraja
Har någon här ifrågasatt det?
Ja, ungefär hälften av inläggen i tråden

Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
haha hur fan kan man vilja ha en sånn? foppa kan väl ha en ny tjej varje kväll om han skulle vilja varför dras med något 22årigt pucko från stureplan, lite hugh hefner syndrom här.
Citat:
Ursprungligen postat av Sujok
Jag blev förvånad när jag läste det om foppa. trodde fan han hade mer klass än så.
Citat:
Ursprungligen postat av emelieowns
Han blir väl gubbsjuk som alla andra... Fast nä, det passar inte in på Foppa. Jag trodde han var en övermogen människa.
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Foppa är 37 år gammal. Hela livet har ägnats åt att dribbla puck och knäböj eller whatnot jävla sportfånesysslor. Hans förmåga att umgås med det motsatta könet har därför kraftigt kommit på skam och det är därför naturligt att hans nivå ligger under hennes. Så enkelt är det
Citat:
Ursprungligen postat av lammern
Det är ju inte åldern som man direkt syftar på. Titta bara på henne. Fuskbränna, bruncréme, lösögonfransar, talar fiiin Östermalms-dialekt, Louis Vutton, Prada, St Tropez, Stureplan..
Peter Forsberg: orakad, utdaterad frisyr, snusprilla under läppen, från Örnsköldsvik.

Kanske inte det självklara paret.
Citera
2012-01-01, 20:37
Medlem
Mullrets avatar
Respektera Foppas belsut, han har valt själv. Hon verkade trevlig iaf i dagens dokumentär. Foppa verkade vara helyllekille dessutom. Kung Foppa ! Rena svärmorsdrömmen !
Citera
2012-01-01, 20:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Respektera Foppas belsut, han har valt själv. Hon verkade trevlig iaf i dagens dokumentär. Foppa verkade vara helyllekille dessutom. Kung Foppa ! Rena svärmorsdrömmen !

dagens dokumentär?
Citera
2012-01-01, 20:47
Medlem
Citat:
Ja, ungefär hälften av inläggen i tråden

Du har felaktigt haft med mitt inlägg bland dina citat.
Jag har inte någonstans ifrågasatt att Peter Forsberg skulle tycka om sin flickvän. Det jag sagt är att jag tycker det ser ut som ett omaka par. Det är intrycket jag får, och min uppfattning är att den typen av kille Peter Forsberg är (väldigt grabbig, snusar, inte speciellt modeintresserad etc), förmodligen inte skulle vara den typen av kille fröken Nicole skulle vänt sig om på stan för att spana in en gång extra, om det inte vore för den lilla, lilla detaljen att Mr. Forsberg är god för åtskilliga miljoner.

Detta är ju såklart bara spekulationer från min sida och kan vara helt fel, men inte någonstans har jag antytt att Peter inte skulle vara intresserad av Nicole på riktigt.
Det motsatta skulle jag däremot kunna tänka mig ifrågasätta ja, men jag talar som sagt bara om min uppfattning om det hela. En uppfattning som jag, liksom alla andra, är fullt tillåten att ha.
Citera
2012-01-01, 20:53
Medlem
Hon såg ju lite skabbig ut, hon är ju bara ute efter pengar.
Citera
2012-01-01, 21:06
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaraja
dagens dokumentär?

Yepp, mellan 17.00 -18.00 på TV1 / Vintersportstudion /
Citera
2012-01-01, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Yepp, mellan 17.00 -18.00 på TV1 / Vintersportstudion /

Antar att det är samma timslånga dokumentär som funnits ute på svtplay några dagar nu, det vill säga den det redan talats om i tråden.

Får hålla med om att hon pratade väldigt lustigt där ett tag , fast tyckte det blev bättre i klippet efter. Måste för övrigt vara jävligt krystat att gå där mickade för att prata lite om väder och vind så att det också kommer med på TV, lär ju inte kännas speciellt naturligt iaf.

Men visst tycker jag att det känns som ett ganska omaka par, hon borde ju vara smart och ganska driven om pluggat på HHS, läste hon treårig kandidat i ekonomi där eller? Måste annars vara svårt för foppa att hitta en vettig tjej, vem han än träfar kommer han ju inte ifrån att han är just foppa och har hundratals miljoner i tillgångar, måste vara svårt att hitta en normal brud och få ett normalt förhållande. Han är ju inte purung heller och är nog sugen på att yngla av sig tror jag, men vi får se hur Nicole har planerat det här, det verkar ju underligt att hon först ska plugga skiten ur sig för att sedan bli hockeyfru.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in