2011-12-18, 17:32
Medlem
Surrealismens avatar
150.000:-
Helt otroligt. Det trodde jag inte när jag började följa Flashback och vi låg på ca 23.000:- Härligt att se att så många bidrog från detta dödsforum.
2011-12-18, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FashionC
vilken värdelös låt. Är det de här flashback står för. Alla kusar alla kusar vill ju vara katt? Säger ju mycket om NIVÅN PÅ DEN HÄR TRÅDEN. SMÅ BARN SOM KOLLAR PÅ BARNFILMER, Aristokats vad är det för meningslös låt, piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinsssssssssssammmmt

Du verkar vara lite hjärndöd och inte förstår humorn i det.
2011-12-18, 17:33
Medlem
GlennGlenns avatar
Bra jobbat allesammans! Nu blir det nudlar och knäckebröd i en månad framöver!
2011-12-18, 17:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-Dussin
Ryggdunkningarna har redan börjat på Familjeliv:

Tar en vecka sen börjar bölandet om hur jävla dåliga vi här är igen, för barnen...

http://www.familjeliv.se/Forum-3-28/m62529855-1.html

Bara snack...

Bör väl uppmärksammas att det är Flashbacks sämre del som håller till i denna tråden. Familjelivsfolk.

Tre svartingar som står och spyr ut propaganda.
Medlem
OneUps avatar
Citat:
vilken värdelös låt. Är det de här flashback står för. Alla kusar alla kusar vill ju vara katt? Säger ju mycket om NIVÅN PÅ DEN HÄR TRÅDEN. SMÅ BARN SOM KOLLAR PÅ BARNFILMER, Aristokats vad är det för meningslös låt, piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinsssssssssssammmmt
Du är, rent objektivt, pinsam.
Medlem
Busstations avatar
Wow, 150 000 kronor. Jag är stolt över flashback, riktigt bra jobbat alla!
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:

Det har inte slagit dig att det har med katten som är FB:s signum att göra? Innerst inne vill alla vara flashbackare istället för Pk-nissar. Jag tycker valet är klockrent!

Ursäkta om det var OT.
Medlem
Onutios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Surrogathora
Tog en bild.

Fantastisk prestation.

Flashback goes 150.000

Heeeelt otroligt när man tänker efter. Trodde aldrig detta när tråden nystartad, att över 150 000 svenska kronor skulle skänkas. Skriver det igen, 150 TUSEN jävla KRONOR!

Tack alla ni 2 080 snälla, generösa och underbara medmänniskor som gjort detta möjligt!
Senast redigerad av Onutio 2011-12-18 kl. 17:37.
2011-12-18, 17:35
Medlem
bestammer-senares avatar
Citat:
Här har vi en som missat att läsa mellan raderna.
2011-12-18, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FackingUffe
Du verkar vara lite hjärndöd och inte förstår humorn i det.

Då kan ju du ta och förklara humorn i det då. Att alla snubbar vill vara katt. Ta en låt med ett budskap istället som kan göra nytta för Landet. Istället tar vi en skämt låt om att alla vill vara katt.............................................. Det är tramsigt, kunde inte ni tagit en normal/vuxen låt
2011-12-18, 17:36
Medlem
speccons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allaballawalla
Över 150.000:-

Det var förbanne mig det finaste jag har sett sedan jag valde att inte konfirmera mig!

WORD!!!

Behåll den här känslan i hjärtat tills MH12 så tar vi 200 000 då
2011-12-18, 17:37
Medlem
Varsnats avatar
Citat:

Förstod du inte det roliga?

Vi kanske ska samla ihop pengar till din skolgång istället.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in