Citat:
Ursprungligen postat av minerva7
Innan jag började använda eltandborste, för fem år sedan hade jag oftast något hål att laga vid det årliga besöket hos tandläkaren. Ändå var jag flitig med den vanliga tandborsten och tandtråd. Jag tyckte det var fånigt med eltandborste.
Men min dåvarande flickvän övertalade mig och sen dess vill jag inte vara utan den. Inte nog med att tänderna känns renare, så har jag inte haft ett hål sedan dess och nästan ingen tandsten heller.
En eltandborste kostar ju mycket lite idag, och att byta borsten några gånger om året kostar inte mycket jämfört med vad lagningar hos tandläkaren kan kosta. Den eltandborste jag köpte för fem år sedan funkar fortfarande även om den behöver laddas oftare.
Jag är helt frälst!!! Vid varje besök brukar tandläkaren konstatera, jaha du använder eltandborste, och sen då att allt är okej.
Jag begriper inte att eltandborstar inte rekommenderas i högre grad...
Du borde jobba inom försäljningsbranchen eller så hade jag redan bestämt mig för att införskaffa dessa manicker:
http://www.webhallen.com/se-sv/hushall/167878-philips_eltandborste_sonicare_airfloss__hx3110_pow erup_eltandborste
Frågorna till er frälsta elborsteanvändare är:
1) Duger denna tandborstemodell?
2) Tror ni på AirFloss istället för tandtråd, speciellt om man har det trångt mellan tänderna?