2011-11-25, 01:41
Medlem
Pelikan17s avatar
Jag har alltid sagt "Tjejer ska ha lite kött på benen."

Har ändrat mig nyligen dock. Har för det mesta knullat mulliga brudar, men nu senast så knullade jag en smal tjej, och det var mycket skönare att sätta hanne med tanke på att hon var tight. Mulliga brudar brukar ofta ha en relativt slapp fitta. Så upplever jag det iaf..
Citera
2011-11-25, 02:06
Medlem
och vi tjejer då,vad tycker vi? Vad vill vi ha i sängen? Själv föredrar jag en kille som inte slår mig,inte är otrogen,inte ljuger o som har en kropp man vågar ta i!!!

Men ska man bara leka med dom så räcker det att dom har en kropp man kan ta på,en som inte går av men som heller inte har äckligt mycket muskler.
Citera
2011-11-25, 05:20
Medlem
youggis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av valter-eggon
Det jag har insett är att smaken varierar över tiden. Inte p.g.a. ålder utan mer att man upptäcker något nytt helt plötsligt. Jag brukar snöa in på olika saker och de kan hålla i sig i någon månad eller som nu i några år

Håller med, ibland snöar man in på något, men ofta tycker jag det varierar från dag till dag, detta gäller inte bara vikt utan kan vara bröststorlek, rumpstorlek, hår/rakat osv osv. Gillar som många andra inte tjocka tjejer. Men blir ganska trist med modell-smala tjejer också.
Citera
2011-11-25, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pelikan17
Jag har alltid sagt "Tjejer ska ha lite kött på benen."

Har ändrat mig nyligen dock. Har för det mesta knullat mulliga brudar, men nu senast så knullade jag en smal tjej, och det var mycket skönare att sätta hanne med tanke på att hon var tight. Mulliga brudar brukar ofta ha en relativt slapp fitta. Så upplever jag det iaf..

Haha... nej det stämmer naturligtvis inte. Hur tajta fittor kvinnorna har har givetvis inget med vikten att göra. Muskulaturen i bäckenbotten blir inte slappare av att de lägger på några kilon. Det mesta beror på individuella skillnader, men vissa typer av träning kan göra en kvinna tajtare i underlivet som t.ex. ridning.
Citera
2011-11-25, 11:42
Medlem
Det är så mycket mysigare att krama/gosa/ligga med någon som är lite att krama på, speciellt när man själv är smal. Hade en flört en gång som var lite för tunn, det var rätt jobbigt att behöva akta sig för att det skulle bli "ben mot ben" hela tiden
Citera
2011-11-25, 12:14
Medlem
chmod777s avatar
Då jag för längesen genomskådat myten att smala brudar har tightare fittor så föredrar jag brudar med lite hull på. Inte feta, men med former.
De där spinkiga stackarna vågar man knappt ta tag i, än mindre kasta runt lite med.
Näfan, lite mull så de ligger stadigt ska det vara.
Citera
2011-11-25, 12:31
Medlem
tryffs avatar
Om du med mullig menar tjejer med kroppsbyggnad som gry forsell eller gynning ja, Avser du feta tjejer så nej....

Du kan själv observera fenomenet genom att slå upp valfri herrtidning. Tjejerna ser inte alls ut som några anorektiska fotomodeller...de är eran fantasi...inte vår
Senast redigerad av tryff 2011-11-25 kl. 12:33.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in