24 656 besökare online
858 533 medlemmar • 45 881 933 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Om Flashback > Flashback
Svara på ämne
Ämnesverktyg
Pung
Medlem
Pungs avatar
Jätteskumt problem.

Om jag exempelvis är inne på politik inrikes så är senaste inlägg gjort 12:02 (för 20 minuter sedan, av Multikultiralisten i tråden "regering + MP överens om migrationspolitik").

Klickar jag på sista sidan i denna tråd (Sid 69) så är senaste inlägg dock från 19:55 igår. Gjort av KarlDenSistaGustaf.

Om jag är på forumet och klickar på användarnamnet på den som gjort sista inlägg. I detta fall "Multikultiralisten" så kommer jag också till profilen för KarlDenSistaGustaf

I en annan tråd så läste jag sista sidan och klickade sedan bakåt i tråden. Då försvann den sista sista.

Vad i helskotta är detta??!!

Har givetvis rensat cashe och uppdaterat. Kör Windows 7, senaste version av Explorer (9 tror jag).

Detta kulturutbyte har skett utan att miljoner indianer eller japaner flyttat hit. Däremot har Sverige nästan hundratusen invandrare från Somalia, utan att du ätit en enda somalisk maträtt.

Tyck vad du vill om invandring. Men låtsas inte som om det har med kulturutbyte att göra.

epost72
Medlem
epost72s avatar
Indexeringen släpar emellanåt men det brukar ordna upp sig.

Och det verkar har rättat till sig nu.

Åsikter är som rövhål - Alla har dem och alla stinker.
Flashscript2 | Diverse script
Diverse rättsliga dokument | Ä B S H | Förslag

AfricanWarrior
Medlem
AfricanWarriors avatar
Är det bara för mig som flashback är helt konstigt just nu?

ZlatanMania
Medlem
ZlatanManias avatar
Det händer lite då och då.. Nån bugg

Svara på ämne
Topp Dela »