Var samma för mig, fast mycket svettigare. Kommer inte ihåg hur mycket jag drack men kroppen kände av att man hade druckit dagen efter då jag vart lite bakfull (vilket jag sällan är om jag inte dricker mycket). Dagen efter tidigt på morgonen skulle jag övningsköra farsan till Skåne och det var den första och enda gången jag har hamnat i en rutinkontroll. "FUCK" sa man högt när man såg polisen vinka in bilarna. Jag övningskörde utan handledarpapper, ingen grön övningskörningsskylt där bak, inget körkorttillstånd eller legitimation med mig. Dessutom fick vi senare av polisen veta att farsans körkort hade gått ut. Vi var helt fast på att vi skulle få böter och farsan började svära och aggra mot polisen så att flera andra poliser lockades dit. Men polismannen som också var ganska irriterad på min farsa ringde runt och frågade mitt personnummer och vi fick väl vänta 10 min och han meddela oss senare att vi fick åka, med villkoret att vi skulle svänga in till bilmacken 100 meter bort, vilket vi inte gjorde.
Lite längre bort utanför stan (Borås) så var det EN TILL kontroll men som gick mycket snabbare, blåsa och "resten skiter vi i" sa hon. Gött. Hahahah