2011-11-03, 17:37
Medlem
Tjockstarks avatar
Ja visst fan är det så?

Spelar ingen roll om jag har duschat efter att ha tagit en rejäl skit i toaletten, det gyllenbruna spåret dyker ALLTID upp i de vita kalsongerna. Det slår aldrig fel, spelar ingen roll om man släpper av den mest diskreta fisen i världshistorien eller en brakskit i världsklass.

Att använda vita kalsonger är förenat med livsfara? Handen på hjärtat nu grabbar, jag kan fan inte vara ensam om detta?

Som tur är har jag kasserat samtliga (eller?) och har sagt till min familj att jag ej vill ha vita kalsonger.
Citera
2011-11-03, 17:42
Bannlyst
jag tycker det är oerhört effektivt att använda vita för då ser man det bruna o goa bajset,ganska så kul faktiskt när man sitter på toan och kikar ner i de ned dragna kallingarna och inspektera stämpeln efter dajmkrysset,jag brukar sitta och småfnissa lite för mig själv och så har man något att fördriva tiden med när man sitter där och tömmer tarmen.
Citera
2011-11-03, 17:45
Medlem
Mr.Maazes avatar
Om du har problem med det får du väl torka dig med våtservetter istället. Då ska du se att fartranden försvinner fortare än kvickt!
Citera
2011-11-03, 17:47
Medlem
Tjockstarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yvert
jag tycker det är oerhört effektivt att använda vita för då ser man det bruna o goa bajset,ganska så kul faktiskt när man sitter på toan och kikar ner i de ned dragna kallingarna och inspektera stämpeln efter dajmkrysset,jag brukar sitta och småfnissa lite för mig själv och så har man något att fördriva tiden med när man sitter där och tömmer tarmen.

Hahaha det sjukaste är att jag känner igen mig. Brukar alltid skratta för mig själv och tänka " nej..inte igen följt av en "

Ibland om jag ska iväg och träffa någon tjej och har endast vita kalsonger hemma brukar jag alltid säkra upp med 2 blad muggpapper vid bajsbryggan ungefär. Fungerar utmärkt!
Citera
2011-11-03, 17:47
Medlem
SmileuronTVs avatar
TS: Du är inte ensam. Vita kalsonger är en styggelse. Jag torka mig också noga i röven...men lik förbannat får jag bromsspår. Jag har enbart färgande kalsonger nu mer.
Citera
2011-11-03, 17:50
Medlem
Tjockstarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmileuronTV
TS: Du är inte ensam. Vita kalsonger är en styggelse. Jag torka mig också noga i röven...men lik förbannat får jag bromsspår. Jag har enbart färgande kalsonger nu mer.

Äntligen! Har verkligen försökt, torkat så inåthelvete men icke. Det räcker inte till för fem öre, ska nog testa Mr.Maaze tips om våtservetter.
Citera
2011-11-03, 17:51
Bannlyst
Ett litet fiffigt tips är att ta en bit toapapper eller bomullstuss och göra en liten boll utav och sätta i precis vid fisringen,det sparar man även pengar på eftersom man inte behöver byta kallingar så ofta .
Citera
2011-11-03, 17:54
Medlem
Ja, fyfan, vita kallingar är inget att ha, i alla fall om man ska försöka få sig lite fitta. Annars kan det ju vara kul att se hur det utvecklar sig under nån dag av rövsvett, gaser osv.
Citera
2011-11-03, 17:55
Medlem
HelloMyNameIss avatar
Är inte det resultat av en krasslig mage? Har för mig att jag har läst om det i samband med IBS och dyl.
Citera
2011-11-03, 17:58
Bannlyst
läste i Illustrerad vetenskap att en normal brakskit innehåller 20% materia .
Citera
2011-11-03, 17:59
Medlem
nextdays avatar
Nej detta problem har jag aldrig stött på, men å andra sidan har jag ju ett väldigt tight anus.
Citera
2011-11-03, 18:01
Medlem
Venditas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yvert
läste i Illustrerad vetenskap att en normal brakskit innehåller 20% materia .
Snarare 100% väl? eller är 80% vakuum?

OnT: Jag har faktiskt väldigt sällan detta problem. Men även om det nu skulle bli bromsspår så vem fan går och inspekterar era kalsonger på insidan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in