Citat:
Ursprungligen postat av Crash
Bo i tält låter ju vansinnigt, kan knappast vara bättre än att bo hemma. Vart ska du duscha och gå på toa? Tvätta dina kläder osv.
Husvagn kan funka under kortare period om det inte är värsta lyxvagnen, du lär ju ruttna att sitta i den hela tiden, vart ska du få elen ifrån? Har den dusch och toa, du måste ju ha tillgång varmvatten.
Mitt tips är att leta extrajobb som fan så att du har pengar att bo någorlunda
Elen blir från farfar då jag kommer bosätta mig någonstans på hans enorma markyta.
Jag är iväg om dagarna i skolan så jag kommer inte ruttna bort i husvagnen, samt att
jag kommer spendera tid med vänner och familj så. Älskar även sådan frivillig ensamhet!
Så vad du anser som att ruttna bort anser jag som njutning :P
Varmvatten behöver jag inte, rumstempererat blir perfekt (Badar i sjön även under oktober, så kallt
vatten rör mig inte ur ryggen). Husvagnen har en toalett som får sköta nr 2, annars så blir världen
min toalett. Har stormkök samt gasolkök i husvagnen.
Kanske låter dumt, men just nu bor jag faktiskt hellre i husvagen i bushen än i en lägenheten.
Känner att jag behöver vara lite avsides just nu. Plus så älskar jag att vara ute i naturen.
Jag kommer ha tillgång till internet i princip dagligen så min lilla köp och sälj-hobby kommer
fortsätta att genera pengar.