Citat:
Nu menade jag ju inte att dessa herrar är skyldiga, vad jag menade var att de ingår i ett klienterie som mycket väl kan ha med saken att göra.
Ursprungligen postat av mvagrippa
Duon som utförde det här bestialsiska övergreppet är två första klassens skitstövlar. Däremot tror jag inte på dom som gärningsmän. Helena skulle sprungit all världens väg om hon kom inom hundra meter från de här vidriga pundarna.
Båda var mycket välkända i Mariestad vid den här tiden. Ingen av dom brukade vara bilburen och båda hade för mycket grodrom i hjärnan för att kunna skaffa undan ett ev. lik utan upptäckt.
Båda var mycket välkända i Mariestad vid den här tiden. Ingen av dom brukade vara bilburen och båda hade för mycket grodrom i hjärnan för att kunna skaffa undan ett ev. lik utan upptäckt.
Det har ju varit fler mord och våldtäkter genom åren än de flesta verkar känna till.
Ex. vem sköt en 43åring (blandmissbrukare) i huvudet med en dubbelpipig hagelbössa i gamlastan 1995, förövaren går fortfarande fri.
en 30 årig man knivmördad i eljuspåret i leksberg augusti 1993, ingen dömd.
Bara att läsa på i registren......!
Vem våldtog 22 årig kvinna på parkeringen Lockerudsvägen 1 juni 92, förövare okänd.
Det finns fler fall för den som letar.
Med detta vill jag bara göra er uppmärksamma på att det kanske är en person som gjort det förut.
2006 dödar tre ynglingar en person på ett synnerligen rått sätt, de dumpar liket 3 mil från brottsplatsen i en urinbrunn på en gård intill Skövde vägen, de blir avslöjade tack vare att en av dem inte kan vara tyst och skryter om det.
En vecka senare skulle kroppen varit upplöst av ammoniaksyrorna i brunnen.