2011-09-15, 20:58
Medlem
hej

det har kommit till min kännedom att mitt konto tyvärr blivit hackat, idioten har tydligen inte bytt lösenord men han/hon har passat på att skriva saker jag inte står för.. kan ni banna detta konto då jag inte kommer använda det mer efter det som skrivits.

tack
Senast redigerad av ATiRadeon 2011-09-15 kl. 21:09.
2011-09-15, 21:00
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ATiRadeon

kan ni banna detta konto då jag inte kommer använda det mer efter det som skrivits.

Du finner dina svar under Flashbacks FAQ.
2011-09-15, 21:00
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
hej

det har kommit till min kännedom att mitt konto tyvärr blivit hackat, idioten har tydligen inte bytt lösenord men han/hon har passat på att skriva saker jag inte står för.. kan ni banna detta konto då jag inte kommer använda det mer efter det som skrivits.

tack

Vet inte om dom kan göra det.
Byt lösenord?
2011-09-15, 21:04
Medlem
Erich.Honeckers avatar
Hackat

Det lär vara första gången i historien som någon hackat sig fram till tillgång till en användare hos Flashback forum och det är mycket märkligt att det är just ditt formidabla konto som någon roat sig med när de väl förstått hur man hackar sig in på FB-konton.
2011-09-15, 21:07
Medlem
jag personligen har inte använt detta konto på ett tag sedan ser jag att det skrivits inlägg via det, någon måste helt enkelt kommit över mitt lösenord som tyvärr var bus enkelt
2011-09-15, 21:08
Medlem
MrMjoelkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erich.Honecker
Hackat

Det lär vara första gången i historien som någon hackat sig fram till tillgång till en användare hos Flashback forum och det är mycket märkligt att det är just ditt formidabla konto som någon roat sig med när de väl förstått hur man hackar sig in på FB-konton.

Hehe Jotack, tråden borde ha hetat "jag står inte för mina inlägg, jag vill ha ett nytt konto".
Enligt FB:s regler är svaret nej.
2011-09-15, 21:21
Medlem
Cpkrille123s avatar
Om det är någon som har ditt lösen, så byt?
2011-09-15, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cpkrille123
Om det är någon som har ditt lösen, så byt?

har bytt men problemet är att den horungen använt kontot och skrivit en massa skit...
2011-09-15, 21:26
Medlem
Cpkrille123s avatar
Citat:
har bytt men problemet är att den horungen använt kontot och skrivit en massa skit...
Så, det är inte bara så att du trollat massa och nu vill vara seriös?
2011-09-15, 21:45
Medlem
Combots avatar
Citat:

Är väl ett bra tillfälle för dig att skaffa en ny image? Kanske lite bad boy över
de inläggen som din kompis skrivit?
2011-09-15, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Combot
Är väl ett bra tillfälle för dig att skaffa en ny image? Kanske lite bad boy över
de inläggen som din kompis skrivit?

det kan man nog säga, helt otroligt... jag blir äcklad
Senast redigerad av ATiRadeon 2011-09-15 kl. 21:54.
2011-09-15, 22:00
Medlem
Combots avatar
Citat:
det kan man nog säga, helt otroligt... jag blir äcklad

Det är bara att suga i sig och se glad ut.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in