Citat:
Ursprungligen postat av kungkarl12e
Du får gärna pm:a mig och diskutera.
Många andra på tråden med nick finns inte med svar inlägg här ens på tråden! men de har mycket intressanta fakta som de ger mig anonymt per pm jag delger med mig av! Och de är glada och positiva jag kör ut det på tråden och att jag kan vågar ta alla smällar jag får från andra användare. Och jag avslöjar inte mina källor som en viss Dam skall ha sagt här på tråden då meningsvis per pm! Denna Dam vet att så ligger det till. Har väl aldrig sagt att något med mina inlägg på denna tråd härhör från en viss Dam? Jag har källor som denna Dam inte har som är relevanta sammanhanget.Vet att de finns de som av olika skäl inte vill ha pm kontakt med denna Dam eftersom denna sitter bara inne på infon Helena A i stället för ut med det.
Är lite konfunderad över vad dina kommentarer om Damen har för relevans i relation till det inlägg du citerade, men det vore bra om du länkar till det ställe där Damen ska ha sagt/skrivit att du avslöjar dina källor, eller att du skickar det via PM! Att Damen däremot sagt/skrivit att du för uppgifter vidare, som du lovat att
inte göra, det har Damen skrivit. I alla fall i PM (och aldrig fått svar på varför...). Tillit är viktigt! Lovar man något, håller man det! Och märker man att löften inte hålls, så, ja... (Håller man det man lovat, behöver man inte be om förlåtelse sedan...

)
Tror förresten säkert att Damen har egna källor, som renderar en hel del.

Tror inte heller att Damen "sitter inne" på info, utan "för ut den" - dit den ska, om/när det behövs.
Jag undrar om du någon gång reflekterar över om några postare som du får info ifrån via PM, utnyttjar dig för ev. desinfo, då de vet att det de skickar till dig med största sannolikhet kommer ut i tråden? Kan de finnas personer som vill leda bort misstankar emot sig själva, mot andra i stället? Bara en fundering från mig (och några till, som tagit upp detta i PM).
F ö hoppas jag att disktrazan återkommer till tråden och deltar i diskussionerna.