2011-08-29, 14:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gefundenes F
Sluta med dumheterna nu. Västerort är allmänt begrepp man använder inom Stockholms kommun för alla stadsdelar väster om innerstaden.
Innefattar inte andra kommuner som Järfälla eller Upplands-Bro. Viksjö är en av Järfällas stadsdelar.

V

Dock så diskuteras det i det här fallet vilka kommuner och stadsdelar som tillhör de olika Polismästardistrikten.

Järfälla tillhör Norrorts polismästardistrikt, punkt.
Citera
2011-08-29, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CenoCeno
Den killen vet jag vem det är...och det kan inte vara samma om han i spåret är runt 16...han med luvtröjan i kojan måste vara idag vara runt 18-19 och ..han är SVENSK!!

Du har helt rätt! det är inte samma kille. jag hade hoppats på att det var han för han är inte frisk.
Citera
2011-08-29, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glasis1
Du har helt rätt! det är inte samma kille. jag hade hoppats på att det var han för han är inte frisk.

men är det någon som vet vem killen är? bor själv i viksjö ( en förort där alla känner alla ) men har inte hört något skvaller om vem denna pojke/man är?
Citera
2011-08-30, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zuperdorkk
men är det någon som vet vem killen är? bor själv i viksjö ( en förort där alla känner alla ) men har inte hört något skvaller om vem denna pojke/man är?

Det kanske inte är någon som vill prata om det när det är en tragisk sak uppstår.

En helt normal kille där föräldrarna skiljer sig. Mamman skaffar sig ny familj och pappan inte bryr sig, är i tonåren då funderar man jävligt mycket hur man borde bete sig på alla sätt bland annat mot tjejer mycket snurrar i skallen på en tonåring och om det inte finns kompisar eller föräldrar som hjälper till att skapa en identitet utan att det är tv-spel och filmer så kan det gå jävligt illa.

jag vet inte vem han är men det går rykten! Jag kan inte svära på att det är sant men jag tror att det ligger till på detta vis.

Jag försvarar inte de han gjort tycker bara att det är grymt sorgligt.
Citera
2011-09-01, 17:43
Medlem
Stoner69s avatar
Jag känner han som gjorde det, är väll inte direkt kompis med han längre men han är en gammal barndomsvän, har varrit massa snack om det i idag.
Jävligt chockad just nu iaf, Han har jämt vart lite konstigt men trodde aldrig att han skulle gå så här långt. Kan lägga till att han har nån sorts sjukdom, ADHD eller nåt, tror han har eplepsi också fast tror inte det har med det här att göra. Han ska tydligen ha misshandlat sin lilla syster också nån vecka innan det här hände.

Vill helst inte länka hans facebook då jag vet att han har det svårt just nu och massa kommentarer från flashbackare gör nog inte saken bättre.

EDIT: Hans skrev det här på sin facebook den 17 augusti btw: FAST PÅ ETT BEHANDLINGSHEM, BÖG-GEORGE GRÄVER SIN EGEN GRAV GENOM ATT IRRITERA MIG, JOEL MED STÄNDIGT ÖPPEN KÄFT, JOHAN OCH SANDRO MED STÄNDIGT STÄNGDA KÄFTAR, EN SJÄLVMORDSBENÄGEN SAMT ELDBEROENDE GALNING SOM HETER ADRIAN OCH SIST MEN ELST OCH DEFINETIVT INTE MINST... LILLA JAG
Senast redigerad av Stoner69 2011-09-01 kl. 17:50.
Citera
2011-09-01, 18:17
Medlem
Jönsen som springer runt i skogen heter Linus, skjuter luftgevär riktigt bra! Lite läskig typ, skrämmer dagisungar bl.a. annat!
Citera
2011-09-01, 18:30
Medlem
Stoner69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilleman69
Jönsen som springer runt i skogen heter Linus, skjuter luftgevär riktigt bra! Lite läskig typ, skrämmer dagisungar bl.a. annat!

Har du hela hans namn, Blev lite nyfiken, det var inte han som gjorde det men endå

Han som gjorde det är 17 år gammal, helsvensk och Hans pappa är polis btw
Citera
2011-09-01, 18:31
Medlem
Utförligare namn och bild på denna Linus tack, gärna det andra drägget också. Bor själv i Hummelmora och har 2 små barn. Vore tacksamt att veta vilka idioterna är.
Citera
2011-09-01, 18:35
Medlem
Stoner69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kundus
Utförligare namn och bild på denna Linus tack, gärna det andra drägget också. Bor själv i Hummelmora och har 2 små barn. Vore tacksamt att veta vilka idioterna är.

Här är en bild på GM om nån känner igen honom var snäll och inte skriv hans namn eller länka hans facebook http://postimage.org/image/28pabcctg/
Senast redigerad av Stoner69 2011-09-01 kl. 18:38.
Citera
2011-09-01, 19:25
Medlem
Teleskopbatongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoner69
Här är en bild på GM om nån känner igen honom var snäll och inte skriv hans namn eller länka hans facebook http://postimage.org/image/28pabcctg/

Detta är alltså inte han som heter Linus?
Någon bild på Linus?

Fan, Viksjö har potential till att bli ett nytt Kallhäll
Citera
2011-09-01, 20:51
Medlem
Sentrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoner69

Har du något speciellt skäl varför han inte ska outas eller är du generellt mot det?

Vad jag syftar på är om det är något med GM som gör att du tycker att han ska komma undan lindrigare än vad dylika jävlar normalt gör på FB.

EDIT: Han är visserligen inte dömd än, och har dessutom åkt dit. Så det är väl ändå ett skäl jag kan ställa upp på, men så långt tänkte jag inte innan jag postade...
Senast redigerad av Sentry 2011-09-01 kl. 20:53.
Citera
2011-09-01, 22:54
Medlem
Stoner69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sentry
Har du något speciellt skäl varför han inte ska outas eller är du generellt mot det?

Vad jag syftar på är om det är något med GM som gör att du tycker att han ska komma undan lindrigare än vad dylika jävlar normalt gör på FB.

EDIT: Han är visserligen inte dömd än, och har dessutom åkt dit. Så det är väl ändå ett skäl jag kan ställa upp på, men så långt tänkte jag inte innan jag postade...

Ärligt talat så tycker jag synd om honom, Jag har kännt honom sen jag var liten och vet att han har haft mycket problem med sjukdomar (eplepsi framför allt) Och jag vet hur elaka vissa flaskback medlemar kan vara, så ville mest vara snäll mot både honom och hans familj genom att inte länka hans facebook. tycker helt klart att han ska straffas eller få hjälp iaf. kan gärna svara på frågor om nån är intresserad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in