Citat:
Ursprungligen postat av NetherPanda
Tror att du syftar på S****n vid första beskrivningen, brukar även svära jävulskt mycket, samt att han är delvis flintskallig och kliver alltid på vid pizzerian?
Nr 2 är nog en känd alkolist som kallas för HIV J**E?, Vet inte om jag skulle kalla personen för lång däremot..
Citat:
Ursprungligen postat av bambumannen
Person nummer ett heter mycket riktigt S****n och har haft en stroke, vilket gör att han är halvt förlamad i halva kroppen. Han hade det riktigt jobbigt förra vintern, då de renoverade hissen i trapphuset och han bor på 7:e våningen. Kommer ursprungligen från Stockholm, bajare i själ och hjärta och påstår sig ha varit på gång med Anne-Lie Rydé när de bodde på samma gata runt Gullmarsplan. En i botten vänlig man med ett stort svordomsvokabulär, säger sig ha provat allt och att nikotin utan tvekan är den värsta drogen.
Okej, tack för infon. Så transan är alltså HIV J**e? Det har jag aldrig lyckats koppla förr :P
Vad gällande vår flintskallige vän, någon som sitter på mer info om honom? Tycker rätt synd om han och jag har flera gånger sett att han gått in på pizzerian och frågat om att få låna pengar till ett sex-pack, med blandade resultat. Att han har ont ser man och förstår nästan att han vill dränka smärtan i alkohol. Bor han på Mjölnarn eller Färgarn?