2011-08-23, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klanen
din åsna ... det som står där är utdraget från polisföhör. läs först komentera sen din bond läpp..
det som står i svensk maffia 2?
varför ska jag läsa den? det förstår jag inte. sen heter det: POLISFÖRHÖR respektive KOMMENTERA.och,bondläpp...inget mellanslag...vad vill du jag ska kalla dig,eftersom du kallar mig åsna och bond läpp...kanske kamelknullare som stundtals byter av med syster/kusin kanske? sluta kalla mig saker bara för att du inte kan komma på något annat kraftutryck.
Citera
2011-08-23, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ricko5...
det som står i svensk maffia 2?
varför ska jag läsa den? det förstår jag inte. sen heter det: POLISFÖRHÖR respektive KOMMENTERA.och,bondläpp...inget mellanslag...vad vill du jag ska kalla dig,eftersom du kallar mig åsna och bond läpp...kanske kamelknullare som stundtals byter av med syster/kusin kanske? sluta kalla mig saker bara för att du inte kan komma på något annat kraftutryck.

okej sorry. hehehhe hehhe
Citera
2011-08-24, 03:01
Medlem
b-os avatar
Är detta vad man kan kalla en monolog??
Citera
2011-08-24, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bennythecop
Berätta gärna mer!
Finns inte så mycket mer att berätta...Och han drog dit Johan och Zladtko för att fortsätta festa, kanske för att ha någon att ta grejer med och så slutade det så
Tror att Allan och Marko hade vakten på gården lojala som de är och Bofu låg ett snäpp över dom så de kände sig tvungna att backa honom trots att de inte ville bli indragna i något jävla skit! Men lojala mot klubben som de var till 100% så var de det ända till slutet om det hade krävts Fy fan säger jag

Såna krigare växer inte på trän

http://sv-se.facebook.com/people/Bosse-Boss/100000626820856
Citera
2011-08-24, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DOKTORBLOFELD
Finns inte så mycket mer att berätta...Och han drog dit Johan och Zladtko för att fortsätta festa, kanske för att ha någon att ta grejer med och så slutade det så
Tror att Allan och Marko hade vakten på gården lojala som de är och Bofu låg ett snäpp över dom så de kände sig tvungna att backa honom trots att de inte ville bli indragna i något jävla skit! Men lojala mot klubben som de var till 100% så var de det ända till slutet om det hade krävts Fy fan säger jag

Allan och bofu e värsta töntarna. snälla sluta nu heheheh om ni bara visste vad dom har varit med om och blivit fönedrade här i stan.. om ni bara visste
Citera
2011-08-24, 15:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DOKTORBLOFELD

Kanske för att ha någon att ta grejer med? Du verkar känna honom bra du. Och allt handlar väl inte hur bra krigare man är, om du tänker efter, det krävs ju mer än så. Och vadå att de kände sig tvungna? Du vet själv att ingen kan tvinga de två till något, särskilt inte när de är tillsammans, som de var då. Det låter bara dumt när du säger så, eller när du vill ta bort ansvar från ett håll och lägga över det på någon annan. Vet du varför någon av dem inte är med längre? Vet du det?
Citera
2011-08-24, 15:59
Medlem
allan en rädd råtta som lämnade sin broder håkan att ligga där naken och misshandlad. sen när han inte vågade hämnas sin broders död så golar han ner gärnings menen. heheh vilken krigare.
Citera
2011-08-25, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wraang
någon som vet hur det kom fram att han var informatör? varför grät han ut i aftonbladet om ingen visste?

han sa ju att det kändes som att dom började bli misstänksamma... så han packade ihop och försvann.
då måste dom ha fattat att det var han. kan den teorin stämma?
Citera
2011-08-27, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nikeair
han sa ju att det kändes som att dom började bli misstänksamma... så han packade ihop och försvann.
då måste dom ha fattat att det var han. kan den teorin stämma?

det kan stämma vet hur dom funkar.
Citera
2012-02-15, 11:33
Medlem
Rolig tråd det här. Golbögar i olika gäng verkar vara vardagsmat numera.

Har hört att vissa mc-klubbar ger sina medlemmar tillstånd att gola på andra klubbar (som de ser som sina fiender). Stämmer det?
Citera
2012-02-20, 14:16
Medlem
bodygames avatar
http://speedy.sh/rc52Q/fadi.pdf
Citera
2012-02-21, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bodygame
http://speedy.sh/rc52Q/fadi.pdf

sen böt han efternamn också efter sin golning så han skäms så in i helvete över den så han byter namn och vill bara försvinna och glömma allt, men glöm det fadi lille här kommer du inte undan men kanske skulle du det om du valt och byta livsstil och levt som en vanlig svensson efter golningen. men vill man vara med i leken får man leken tåla och nu hängs du ut och alla får veta sanningen om dig, att åker du så golar du och vem vill göra jobb med en sån?? att ens utnämna sig själv till president efter en sån grej är ju verkligen brist på självinsikt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in