Citat:
Ursprungligen postat av kunskaparen
Den restaurangen blev prickad av hälsovårdsnämnden för något år sedan. Skulle aldrig äta där, trots att jag gillar indier. Finns en annan indier rätt nära, på Hantverkargatan vid Fridhemsplan.
Haha, ojoj satt just & tänkte på det skitstället!

Jag kan bara ge tummen upp åt hälsovårdsnämnde alltså (om det verkligen är
Razmoni som det handlar om och inte
Agra tandoori)! Var där för kanske nåt år sen & tog en (vad jag minns) lammrätt när jag & en polare skulle ha med oss hämtkäk. Ca 1 timme efter att jag tryckt i mig maten får jag fruktansvärt ont i magen & våldsam diarre, så jag ber mig kompis om ursäkt för att jag tvingas åka hem tidiagre från vår gemensamma filmkväll....
Hade först fått ett ganska trevligt intryck då jag precis vid betalningen upptäckte att jag var "short of cash" vilket gubben i kassan dock accepterade "Det är OK, gör inget". Förmodligen ville han straffa mig för att jag inte hade tillräckligt med pengar?

Inget jag dock förtjänar, då jag faktiskt erbjöd mig att ta något betydligt billigare på deras meny.
Nej 150 spänn för en meny & våldsamt ont i magen gör att de kan dra dit pepparna växer!
Indian garden på Heleneborgsgatan däremot, ah att få sitta där en varm sommarkväll med en Cobra-öl i handen!