Citat:
Så lätt ger du väl inte upp! Ut med vad du vet i tråden
Ursprungligen postat av national
ni allihopa är precis ute i det blå och fiskar. jag gjorde ett långt inlägg som tog ca 30 nmin att skriva. varför det inte kom med är en gåta.. det jag sitter inne med är lite mer än era gissningar. jag bjuder in att ringa mig .tele nr får ni om ni visar intresse
Har by the way också drabbats av märklig refusering vid nå't tillfälle. Å kan det verkligen va möjligt att ingen av trådens teorier om brottet är nära sanningen? GM är granne lr expojkvän lr systers expojkvän lr lärare lr kommunhöjdare(fd) lr A.Eklund lr pundare lr kroppsbyggare lr iranier lr jugoslav lr nära vän lr dörrvakt lr dansk(-ar) lr tyska slaktare lr skotska fotbollsfans (EM-92) lr kombination av flera egenskaper.
Nu har det dykt upp två danskar o en gul/röd/orange bil med en DK stickers. Båda ingridienserna är känd info från tråden men kanske med lite variation. Skulle någon av danskarna vara EA? Sanningshalten i påståendet verkar det ju vara lite si o så med, enl. lussekatten. OM det stämmer med verkligheten så skulle det faktiskt kanske kunna vara danska fotbollsfans som va tillfälligt i Sverige. Dock har jag lite svårt o se varför dom skulle befinna sig just i M-stad vid detta tillfälle.
14 juni mötte Sverige Danmark på Råsunda i Sthlm, Sverige vann med 1-0 efter mål av Brolin i 60'e minuten. Den 17'e juni skulle Danmark möta Frankrike i Malmö. Kan de möjligen hunnit till M-stad efter matchen i Sthlm? Danskarna kanske va sura efter förlusten o lät frustrationen gå ut över oskyldig svenska.
Ja, då kanske dom va på väg till Huvudstan men hade rimligen ingen anledning att vara sura över resultatet (ännu).