2011-07-13, 13:28
Medlem
BlueStars avatar
Förord

Vid sidan av de två metropolerna Berlin och Frankfurt, där landets politiska resp. ekonomiska makt är centrerade, finns flera andra större tyska städer med många intressanta alternativ för den reslystne sexturisten. Under våren funderade jag länge på vilken stad det skulle bli den här gången, men beslutet att förlägga Eurovision Song Contest till Düsseldorf, en stad som länge funnits i mina tankar av andra skäl, gjorde att jag på allvar fick upp ögonen för den staden och funderade starkt på att åka dit och pröva på stadens utbud av klubbar och bordeller. De relativt korta resvägarna till de olika inrättningarna i och kring staden gjorde också att staden framstod som ett attraktivt val rent ekonomiskt och tidsmässigt.

Sagt och gjort, resan bokades och här följer nu en kortare redogörelse för vad jag fick uppleva under några sköna sommardagar i delstaten Nordrhein-Westfalens huvudstad.

Dag 1
Sauna Blue Note
http://www.saunabluenote.de/
http://www.fkk24.de/Club/Sauna+Blue+Note

Vid längre resor brukar jag ofta välja någon mindre klubb till att börja med och spara det som jag tror är det bästa till sist (även om det inte alltid visar sig stämma). Sauna Blue Note lär vara en rätt liten klubb med några få tjejer som jobbar där, enligt vad jag läst på några tyska forum, så jag tyckte att det kunde vara en bra start på resan som uppvärmning.

Efter att ha checkat in på hotellet och gjort mig i ordning så tog jag S-bahn S6 från Düsseldorf Hbf (Haupbahnhof) mot Essen Hbf och klev av på hållplatsen Düsseldorf-Rath Mitte, varifrån jag gick de resterade 300-400 metrarna till klubben. Inne på en innergård ser jag sedan skylten Blue Note så jag kliver in dit till klubbens reception.

Damen i receptionen säger att här har man som kund två valmöjligheter: Antingen betalar man €60 i inträde och får då tillgång till mat, alkoholfri dryck, bastu osv, och då kostar en halvtimmes sex €30, eller så kan man gå till något av rummen till vänster med en av damerna till ett högre pris (minns tyvärr inte hur mycket), men då utan att få tillgång till mat, dryck, bastu osv. Nå, det senare är inget som intresserar mig, jag ska ju vara där flera timmar så jag betalar €60 och får två badlakan (ingen morgonrock här, tyvärr), ett tunt blått tygarmband med nyckeln till skåpet (bara ett skåp för allt här, tydligen) och en av tjejerna hämtar ett par tofflor till mig och visar runt mig i klubbens lokaler. En annan egenhet här är att man betala för sexet först när man lämnar klubben, inte direkt till tjejen efteråt, dvs har man sex med tre tjejer totalt under kvällen så betalar man €90 när det är dags att lämna klubben.

Rundvisningen i klubben tar väl max två minuter. Det här var nämligen den i särklass minsta klubb jag varit på, kanske två tredjedelar av Donau Dreams i Wien som dittills var den minsta klubb jag besökt. Det jobbar fyra eller fem tjejer när jag kommer dit och en av dem, en mörkhårig skapelse som jag gissar där från Rumänien har en kroppstyp och stil som jag gillar skarpt. Hon bär en silverfärgad kort tajt klänning och ett par silverfärgade stilettklackar där hon ligger på den stora sängen bredvid duscharna mitt i lokalen, så jag går och lägger mig bredvid henne i sängen och börjar prata lite med henne.

Hon kallar sig Aylin, är väl c:a 25 år och kommer tydligen från Turkiet. Till min stora glädje har hon inget emot att kyssas utan gör det gärna och mycket. Apparaten svarar snabbt och ställer sig i givakt tämligen omgående, så gummit åker på och vi knullar i missionären och det dröjer bara ett par minuter innan jag kommer i resans första orgasm. När jag tänkt gå iväg till duschen ber Aylin mig stanna eftersom det bara gått tio minuter och jag ju har betalt för en halvtimme så hon ger mig en riktigt skön massage under de resterande 20 minuterna. Ypperlig servicekänsla hos den här tjejen, tänker jag. De flesta andra jag varit med brukar gå iväg direkt efteråt för att uppsöka någon ny kund, men så gjorde inte Aylin. Excellent! När massagen är avslutad äter jag lite av buffén, kollar på lite porrfilm och läser några sidor ur min medhavda bok tills jag känner mig redo för nästa omgång i sängen med någon ny tjej.

Aylin
Ansikte 7/10
Kropp 9/10
Personlighet/attityd 9/10
Prestation 9/10
Rekommenderas: Ja, absolut!

Ett par timmar senare ser jag Ewa från hemsidan och hon är IMO snyggare i verkligheten så jag funderar på att ha sex med henne men efter att jag gjort ett toalettbesök så verkar hon ha försvunnit, så jag börjar se mig om efter någon annan. På den stora sängen där jag låg med Aylin tidigare ligger nu en liten mörk tjej, rätt söt som också måste vara från Rumänien, Bulgarien, eller möjligen Turkiet. Hon blir utmärkt, resonerar jag, och lägger mig bredvid henne och presenterar mig. Hon kallar sig Emma, är väl 21-23 år kanske och kommer från Bulgarien. Väldigt livlig och gullig tjej det här, och vi kysser varandra mycket och intensivt. Först funderar jag på att ta henne bakifrån, men hon kysser så härligt att jag inte vill sluta med det och därför blir det även missionären med Emma. Även den här gången går det inte alltför många minuter innan jag kommer i ytterligare en riktigt bra orgasm. Superbt! En riktigt bra första dag som jag så här långt känner mig väldigt nöjd med. Jag ser nu att Ewa är tillbaka i lokalen, men jag vill inte ha sex med fler tjejer idag för att kunna vara i skaplig form nästa dag när det är dags för ett besök på nästa klubb, så jag beslutar mig för att duscha, byta om och åka taxi tillbaka till hotellet.

Emma
Ansikte 7½/10
Kropp 7½/10
Personlighet/attityd 8½/10
Prestation 9/10
Rekommenderas: Ja.

När jag ska betala så kräver damen i receptionen bara €55 av mig. Minns inte i detalj vad hon sa, hon pratade så fort, men troligen fick jag €5 i rabatt för att sejouren med Emma tog mindre än en halvtimme. Nå, även €60 hade varit helt OK och ett väldigt billigt pris för två riktigt bra sejourer, så det blev också en trevlig överraskning på en redan bra första dag på resan.

Dag 2
Haus Panthera
http://www.hauspanthera.de/

Tyvärr sov jag inte särskilt mycket första natten på hotellet, trots en skön säng i ett svalt och tyst rum, men jag hoppas det inte ska påverka prestationsförmågan alltför mycket, så efter lite vanligt turistande mitt på dagen sätter jag mig ånyo på S6 mot Essen Hbf och kliver av på hållplatsen Ratingen Ost, varifrån jag tar taxi för €10 till klubben Haus Panthera som verkar intressant med en annorlunda design och inredning m.m.

Kvinnan i receptionen sa att man även här kunde köpa sex med en enskild tjej för ett högre pris utan att få tillgång till klubbens faciliteter, men jag ska ju vara där flera timmar så det var inget för mig den här gången heller. Inträdet fram till kl.14 (jag kom dit c:a 13:50) kostar €39 (efter kl.14. €49) plus avgift för nyckeln på €10 (dessa €10 fås igen när man lämnar klubben), totalt €49 alltså för mig. En halvtimmes sex kostar €40 och betalas i likhet med på Blue Note när man lämnar klubben. Hon ger mig en morgonrock, två badlakan och ett par vita engångstofflor inslagna i plast som får rivas loss. Helt OK, de var riktigt sköna. Armbandet är av ungefär samma typ på som Blue Note, ett tunt tygarmband fast svart i stället för blått, och även här har man bara ett skåp.

Duschen är en gemensam dusch för både tjejerna och gästerna, och en rolig detalj är att utanför duschen sitter det flera stora silverfärgade tavlor med respektive skåpnummer på, och tre hängare under, där man alltså kan hänga morgonrocken och badlakan på. Smidigt tänkt! Klubben är på gatuplanet inredd med mahognyträd och svarta skinnmöbler, det känns annorlunda och modernt tyskt. Någon porrbio finns inte, bara en platt-tv som visar porrfilm med några skinnfåtöljer att sitta på. I övrigt finns det en till tv som visar sport och ytterligare en som visar nyheter och andra program. Sedan har samma plan en stor bar med en massa bord och stolar där gäster och anställda kan äta och dricka.

Det är rätt tunt med folk just nu, tre-fyra tjejer som jobbar och ungefär lika många gäster. Jag beställer ett glas mineralvatten av en rätt fin rödhårig tjej i baren som jag misstänker är en polska, och går upp på andra våningen för att se mig omkring. Där finns flera rum för massage, ett duschrum med flera dusch-munstycken som spolar rent hela kroppen när man duschar där, bastu, en helkaklad sittplats för tre personer med fotbad till resp. sittplats m.m. Här satsas det hårt på wellness-konceptet, minsann. Det känns lyxigt och påkostat. I andra änden av samma våning ligger ett tiotal rum där gästerna kan ha sex med någon av tjejerna.

Ytterligare en trappa upp ligger takterrassen med flera soffor och möbler där man kan slappa och sola, vilket jag känner för att göra, då jag tycker att jag behöver varva ned och få lite sol efter vintern och våren. En stund senare känner jag mig alldeles varm och svettig av solskenet och värmen, luften där uppe står mer eller mindre stilla, så det känns lite som att vara i ett växthus, även om värmen är härlig, så jag går ned till duschen på gatuplanet för att duscha rent mig.

(fortsättning i nästa inlägg)
Senast redigerad av BlueStar 2011-07-13 kl. 13:57.
Citera
2011-07-13, 13:35
Medlem
BlueStars avatar
När jag nästan duschat rent och känner mig så gott som klar kommer den rödhåriga tjejen från baren in för att duscha, troligen har hon varit med någon kund och ska tvätta rent sig. Vi utbyter några snabba fraser om vad jag tycker om klubben osv. Jag frågar helt plötsligt henne om hon vill att jag tvålar in ryggen på henne, vilket hon inte alls har något emot så jag tar lite duschcreme och tvålar in hennes rygg ordentligt, och hjälper sedan till att spola bort allt. När det är gjort backar hon några steg mot mig tills vi får kroppskontakt, och jag masserar då lätt hennes axlar och sedan hennes bröst, och hon sträcker snabbt bak händerna och börjar smeka mina kulor. Jag reagerar snabbt och hon frågar om jag vill går till ett privatrum. Självklart vill jag det så vi torkar av oss, hon hämtar en nyckel och så beger vi oss upp till ett rum på andra våningen.

Hon kallar sig Olivia, är gissningsvis runt 25 år, och säger sig komma från Tyskland. Hmmm....Hennes ansikte ser klart slaviskt ut, men det är inget jag känner för att spekulera mer i, hon attraherar mig och det räcker gott. Olivia har en underbart len hud - WOW!! - som tänder mig rejält och hon kysser gärna och mycket, vilket jag också går igång på ordentligt. Efter några minuters hånglande vill jag ta henne bakifrån så därför kör vi den vägen ett par minuter. Kuken känns strax därpå som om den tappar formen något, men det visar sig lyckligtvis bara vara en tillfällig svacka, för när vi sedan lägger oss i missionären vaknar den snabbt till liv igen och blir riktigt stenhård den här gången. Några minuters pumpande senare kommer jag i resans dittills mest explosiva orgasm - underbart!! Vi skiljs åt och jag går för att duscha, och lägger mig sedan och slökollar lite på tv i väntan på att bli redo för nästa sejour med någon av de andra damerna.

Olivia
Ansikte 8/10
Kropp 9/10
Personlighet/attityd 9½/10
Prestation 9/10
Rekommenderas: Oh ja, utan minsta tvekan!

Det går nu några timmar, men det verkar inte komma mer än någon enstaka gäst och av de andra damerna som jobbar är det inte någon som jag tycker är tillräckligt attraktiv för att ha sex med. När jag som bäste funderar på att åka tillbaka till hotellet kommer det in en ny tjej, lite drygt 20 år kanske med en typiskt petite kroppsform som jag gillar mycket, blonderat hår med mörkbrun botten, bruna ögon, dock med ett klart västeuropeiskt utseende, och grymt snygga ben och fötter. Henne ska jag ha, tänker jag direkt! Hon går ut och sätter sig på på en av stolarna på utomhus strax utanför baren för att röka en cigarett, så jag går strax därpå ut och sätter mig bredvid henne och frågar om jag får ta en cigarett, vilket hon går med på.

Den här tjejen kallar sig Lea och kommer från Tyskland. Vi pratar några minuter om ditt och datt och beslutar oss strax för att går till ett privatrum. Väl inne där och avklädda hånglar vi loss ordentligt, hon kysser mycket och intensivt, vilket jag uppskattar enormt. Värmen i rummet är dock rätt jobbig, och formen känns inte direkt på topp. Hånglande åtföljs av sex i alla möjliga ställningar, men en orgasm känns rätt avlägsen. När det gått nästan en halvtimme frågar jag Lea om vi inte kan byta till ett svalare rum och fortsätta en halvtimme till där. Det går hon gärna med på så vi duschar och byter om, och hon hämtar en nyckel till ett annat rum med ett större fönster som öppnas och med fläkt, så jag hoppas det ska gå bättre där.

Tyvärr känner sig min stolte krigare inte i någon vidare form, kanske är det tröttheten från den dåliga sömnen, kanske den tidigare intensiva orgasmen med Olivia som tömde mig helt, eller möjligen både och. Ledsen, snopen, och besviken tvingas jag konstatera att det blir ingen mer orgasm för mig idag, utan jag får försöka på nytt imorgon på nästa klubb. Lea är dock hur trevlig och gullig som helst och har förståelse för att formen inte alltid är den bästa, så vi kysser varandra adjö och jag går för att duscha, byter om, betalar €110 för 3 x 30 minuters sex (när nyckeln lämnas tillbaka får man som sagt igen €10 för nyckeln), och tar taxi tillbaka till hotellet.

Lea
Ansikte 7/10
Kropp 8½/10
Personlighet/attityd 10/10
Prestation 9/10
Rekommenderas: Jaaaa, hon är underbar! Att jag inte lyckades komma berodde enbart på min sviktande form.

Dag 3
Penthouse Saunaclub
http://www.penthouse-saunaclub.de/

Följande dag känner jag mig piggare och mer utvilad, och efter lite sighseeing och shopping inne i Düsseldorf känner jag mig redo att besöka nästa klubb, så jag tar S-bahn S8 mot Hagen Hbf och kliver av på hållplatsen Erkrath där jag tar taxi för €10 till den rätt nyöppnade klubben Penthouse Saunaclub som jag gärna vill besöka. På samma adress i två byggnader bredvid ligger klubbarna Harem Platinum, Atrium, och Thai Modelle, men det är Penthouse jag helst vill besöka, så därför går jag in dit. Inträdet kostar €50 och en halvtimmes sex kostar €50 och här betalas summan direkt till tjejen efteråt som brukligt är på de flesta liknande klubbar jag varit på utanför Düsseldorf. Damen i receptionen ger mig en morgonrock och ett par badlakan och jag plockar sedan själv ett par tofflor ur ett av facken bredvid skåpet för ombyte (ett skåp för alla grejer även här). Armbandet är också här av tunn tygmodell.

Vid det här laget var det fem smycken tjejer där: En svart tjej, två thailändskor, en mörkhårig tyska (gissar jag), samt en mörkhårig tjej som jag antar är från fd Jugoslavien. Den sistnämnda är riktigt fin och jag tänker att henne ska jag nog testa strax. När jag tagit igen mig lite och varvar ned letar jag efter den som jag tror är den jugoslaviska tjejen. Jag lyckas dock inte hitta henne någonstans, men den andra mörkhåriga vita tjejen som jag gissar är från Tyskland erbjuder sig att visa runt mig lite så vi går på en liten husesyn. Inredningen här är i likhet med Panthera rätt mörk, men med många ljusa detaljer. På planet där skåpen för ombyte ligger finns även ett flertal rum avsedda att ha sex i. En trappa upp finns en stor bar med flera skinnsoffor, en uteterrass med flera liggstolar där man kan sola slappa, och ett par till rum där man kan ha sex. Upp för en liten trätrappa ligger själva takvåningen, och där finns bastu, bubbelpool, ett rum med platt-tv och tidningar, samt en porrbio.

Inne i porrbion frågar jag tjejen som kallar sig Jasmine om vi inte kan ha sex där. Det går hon med på och går för att hämta ett par badlakan. Hon är väl kanske 25-26 år och kommer mycket riktig från Tyskland. Hon kysser mig utan någon som helst tvekan och efter lite hånglande börjar jag knulla henne i missionärsställning. Det känns skapligt men erektionen är inte riktigt maximal. Lite mer hångel och smek senare känner jag att jag vill ta henne bakifrån så jag ber henne ställa sig i den positionen och börjar knulla henne den vägen. Samtidigt med detta börjer jag mig ned lite och pullar henne samtidigt som jag pumpar henne doggy-style. Jasmine verkar helt klart gilla det, även hon mycket väl kan ha fejkat det för att göra mig glad, men hennes reaktion tänder mig ordentligt och kuken sväller rejält som en följd av det, och ett par minuter senare kommer jag i en väl godkänd orgasm. Härligt! Vi går till skåpet och Jasmine får sina €50 och jag duschar, vilar sedan lite, och beställer en rumpsteak från köket till middag (här serveras ingen buffet, utan man beställer mat från en meny med 13 olika rätter) som blev klar på c:a en halvtimme, och smakade helt OK för att vara på en sådan här klubb där det normalt inte satsas så mycket pengar på maten.

Jasmine
Ansikte 7/10
Kropp 8/10
Personlighet/attityd 9/10
Prestation 8/10
Rekommenderas: Ja

Lite senare på kvällen anländer en ny tjej till klubben. Hon har blonderat hår, är kanske 27-28 och är alldeles uppenbarligen från Rumänien eller möjligen Bulgarien. Hennes stil är lite trashig och “sleazy”, men hon har en sexig kropp och hennes dans vid strippstången tänder mig faktiskt så efter en strund när hon satt sig och vila på en av sofforna ger jag ett tecken till henne att komma och sätta sig bredvid mig, vilket hon gladeligen gör. Den här tjejen kallar sig Simona och kommer precis som jag gissade från Rumänien. Vi börjar fingra på varandra och jag vill kyssa henne, men hon säger då att det gör hon bara inne i ett privatrum. OK, då går vi dit då, säger jag.

Så fort vi fått av oss kläderna börjar Simona och jag hångla loss och det hela känns rätt skapligt. När jag strax därpå fått upp en bra erektion börjar jag knulla henne i missionären och växlar efter en stund över till att ta henne bakifrån. Formen känns dock halvdan så jag drar ut den om Simone suger mig en bra stund för att få apparaten i lite bättre form, och det går hyggligt. Vi ger varandra lite lätt massage och hennes mycket lätta smekande av min kulor med hennes långa naglar gör till sist susen och nu blev jag slutligen rejält kåt och tar henne i missionären, vilket efter ett par minuter leder till en mycket bra orgasm. Skönt, men den satt långt inne, den saken är klar. Att göra ett tredje försök efter det här är uteslutet, då kommer jag knappast kunna få någon orgasm imorgon när det är dags att besöka nästa klubb, så Simona får sina €50 och jag duschar, byter om och tar taxi tillbaka till hotellet för sömn och återhämtning och ser fram emot nästa dag i stället.

Simona
Ansikte 6/10
Kropp 7½/10
Personlighet/attityd 8/10
Prestation 8/10
Rekommenderas: Ja

Citera
2011-07-13, 13:42
Medlem
BlueStars avatar
Dag 4
FKK Livingroom
http://www.fkk-living.de
http://www.fkk-livingroom.de

I vanlig ordning inleds dagen med lite vanligt turistande inne i Düsseldorf innan jag senare på dagen sätter mig på S-bahn S28 mot Kaarster See och går av på hållplatsen IKEA Kaarst, varifrån jag går de sista 300-400 metrarna fram till klubben, som ligger i en stor villa i ett vad som verkar vara ett blandat villa- och industriområde. Kvinnan i receptionen begär €50 av mig för dagsbiljett, och upplyser mig om att en halvtimmes sex kostar €50, vilket betalas direkt till tjejen efteråt. Armbandet på den klubben har ingen nyckel utan en liten “box” som med en elektronisk signal läser av att skåpet ska öppnas när man trycker den mot knappen på skåpet. Kul ,smart och annorlunda! Utöver detta ger hon mig också en morgonrock och ett badlakan, tofflor finns bredvid skåpen.

Bredvid receptionen ligger det stora vardagsrummet som, av klubbens namn att döma, är själva samlingspunkten i huset där baren finns och de flesta samlas. WOW!! Det första som slår mig är att åtskilliga av tjejerna rent utseendemässigt är några strån vassare än vad jag hittills upplevt under mina dagar i Düsseldorf, vissa av dem är väl i klass med damerna på Palace, Artemis, eller Oase, även om en del andra förstås inte alls är lika attraktiva. Kvinnan i receptionen ber en riktigt fin blondin med ett klart västerländskt utseende som står närmast receptionen visa runt mig i huset. Den här tjejen kallar sig Mara och kommer från Tyskland. Hon är väl någonstans 27-28 år kanske och liknar faktiskt en yngre Laila Bagge. Trevligt, dig vill jag gärna bekanta mig mer med lite senare, funderar jag för mig själv.

På gatuplanet finns förutom det stora vardagsrummet med baren och ett flertal soffor även en porrbio och vid sidan av baren ett antal rum dit folk kan gå och ha sex. Källarvåningen där man duschar och byter om har bastu, jacuzzi, ,en massagebänk där det arbetar en (manlig) massör som mot en avgift (minns inte hur mycket) ger dig massage, och ytterligare ett antal rum avsedda för sex. Utomhus ligger den stora trädgården där folk ligger och solar på någon av solstolarna, eller sitter och dricker eller läser under parasollerna vid någon av borden där gästerna och tjejerna senare på kvällen äter middag. Solstolarna verkar riktigt inbjudande så här i sommarvärmen så jag lägger mig där en stund och njuter av solskenet med ett glas juice.

En stund senare tycker jag mig känna mig klar för drabbning och funderar på vilken av dem tjejerna jag ska välja först. Som tur var är Mara ledig och står och pratar med en annan tjej som sitter på en barstol vid väggen bredvid baren. Jag går fram till Mara och frågar om hon vill gå till porrbion en stund, vilket hon gärna går med på. Vi lägger oss uppe på madrasserna högst uppe och, pratar om lite allt möjligt, och börjar hångla. Mara kysser mycket och gärna, vilket förstås gläder mig som älskar att göra det. Några minuter senare kilar vi i väg till ett privatrum för att slutföra vad vi påbörjat i porrbion.

Inne i privatrummet fortsätter vi på samma spår som i porrbion med en massa hångel innan jag känner mig redo att penetrera henne på allvar. Vi kör en stund i missionären och det känns skapligt, men hårdheten sviktar lite efter ett par minuter så jag drar ut den och vi fortsätter kyssa och smeka varandra en stund. Mara är klart söt, attraktiv och vänlig, men lite passiv. Nå, efter bara en liten stund börjar jag bli rejält kåt och funderar på att knulla henne bakifrån, men eftersom hon kysser så härligt villa jag inte sluta med det utan fortsätter som tidigare i missionärsställning. Ett par minuter senare kommer jag i en riktigt bra orgasm, och känner mig nöjd och tillfredsställd. Mara får sin €50 och jag duschar och lägger mig i en av solstolarna för att läsa i min medhavda bok.

Mara
Ansikte 9/10
Kropp 7/10
Prestation 6½/10
Rekommenderas: Ja, men med viss tvekan pga hennes passiva stil

Senare på kvällen vankas det grillade korvar, grillat sidfläsk, pastasallad m.m. vilket smakar utmärkt eftersom jag inte ätit så mycket tidigare på dagen. En stunds relaxande i jacuzzin gör också gott, och jag funderar nu på att leta upp nästa sällskapsdam för dagen. Inne i det stora rummet med baren har det anlänt några ny tjejer. Rumänskorna och bulgariskorna dominerar även här, men generellt sett är som tidigare nämnt nivån på dem något högre än på de andra klubbarna jag besökt de här dagarna.

När jag sätter mig i en av sofforna i rummet i anslutning till baren försöker jag välja mellan tre olika tjejer: En kort, söt brunett på lite drygt 20 år med ett västerländskt utseende, en lång, väldigt smal, blonderad rumänska/bulgariska med en oerhört porrig stil, samt en något naturligare rumänska/bulgariska i en lila body nära receptionen som jag sår redan när jag anlände till klubben. Valet faller till slut på den långa blonderade rumänskan/bulgariskan med den porriga kroppen så jag ger en signal till henne att komma och sätta sig bredvid mig. Mycket riktigt kommer hon från Rumänien, kallar sig Diana, är väl lite drygt 25 år och verkar just nu pigg och engagerad och vi småhånglar lite lätt, och beslutar oss strax därpå för att gå iväg till ett privatrum.

Väl inne i rummet och i säng så börjar vi kyssa varandra lite lätt och jag tänker börja pulla henne lite, men det tillåter hon inte utan vill att allt ska ske med kondom. Nå, jag tänker ju inte trä på en kondom på fingret för att göra det, så jag låter helt enkelt bli. Strax därpå tar jag en av hennes kondomer, drar på den på kuken och ber Diana suga mig en stund. När hon suger mig drar jag lätt med handen mot hennes kind, vilket hon inte alls gillar, utan säger åt mig att låta bli för att hon har “så känslig hud”. När jag sedan ber henne slicka mina kulor säger hon att det kostar extra! Jaha, vad ska mer kosta extra, undrar jag för mig själv? Att knulla bakifrån, eller kanske att bli riden? Det känns inte speciellt bra i det här läget, eftersom hon verkar ha en uppsjö av begränsningar av vad hon tillåter och inte tillåter. Hennes snygga kropp attraherar dock mig som tur är och jag börjar strax knulla henne i missionärsställning. Det hela fortlöper rätt bra under ett par minuters tid, men kuken börjar tappa formen något, så jag ber Diana suga mig en stund till och det göra hon faktiskt bra, så ett tag senare är den fit for fight igen och nu vill jag ta henne bakifrån. Nu känns det mycket bättre än för en stund sedan och åsynen av hennes snygga bakdel och långa, fina ben är förmodligen det som till sist hjälper mig att komma i en helt OK orgasm. Vi går till skåpet där Diana får sina €50 och jag känner mig trots allt någorlunda nöjd för dagen och ber receptionen beställa en taxi åt mig för återfärd till hotellet.

Diana
Ansikte 7/10
Kropp 9/10
Personlighet/attityd 4/10
Prestation 4/10
Rekommenderas: Trots en OK orgasm - nej. Det kändes hela tiden som om hon bara ville få allt överstökat så fort som möjligt utan att måna om mig som kund och min njutning.

Dag 5
Dolce Vita Erotic Lounge/City FKK
http://www.dolcevita-nachtcafe.de/
http://www.city-fkk.de/

Den sista dagen beslutar jag mig för att tillägna ett besök på Dolce Vita, som även går under beteckningarna City FKK och FKK Düsseldorf, så efter lite vanlig dagtida sightseeing i Düsseldorf sätter jag mig på S-bahn S6 mot Köln-Nippes och kliver av på hållplatsen Düsseldorf-Reisholz, varifrån jag går de sista kanske 500 metrarna till klubben.

Längs med ingången till klubben står en lång, hög och tät spaljé av bambuträ som skiljer av poolområdet med några små stugor som jag antar är till för att ha sex i (det är lätt att se in trots avskärmningen - vilket kanske är meningen?). Eftersom jag kommer dit tidigt på dagen betalar jag bara €35 i inträde (efter kl.20 kostar det €50) och får veta att fram fram till kl. 20 är sexet prissatt enligt följande modell:

- 15 min sex: €35
- 30 min sex: €50
- 45 min sex: €75
- 60 min sex: €100

Efter kl. 20 är minimitaxan €50 och gäller för en halvtimme. OK, det låter vettigt, tycker jag och får ta emot två badlakan och en morgonrock. Tofflor finns nere vid skåpen. Till skillnad från alla andra klubbar jag varit på får man här inget armband med nyckel på, utan ett tyghalsband med klubbens logga på, där det sitter en stor oval silverfärgad bricka med skåpnumret på plus en nyckel till själva skåpet. Även här är det bara ett skåp för alla grejer.

Interiören känns tydligt inspirerad av Japan, så det är inte utan att jag undrar om ägarna är japaner eller har bott i landet en tid och velat skapa en klubb med en sådan atmosfär. Nere där man byter om finns bara bastu och dusch, medan gatuplanet har en stor bar med flera soffor i båda ändarna av rummet och två stycken platt-tv som just den här dagen visar en massa modeprogram. På väg ut till poolen finns en stor glasveranda med flera soffor och en platt-tv som visar porrfilm. Hmmm ....Även om jag inte alls är pryd av mig så vill inte jag ha sex här (osäker på om man ens får det, iofs), eller ens bli avsugen här, det känns för öppet med för mycket insyn. Utanför glasverandan ligger poolen med en massa solstolar, ett par sängar där man troligen kan ha sex, samt några stugor som antagligen är avsedda för att ha sex (jag prövade dock inte själv att ha det just den här dagen). En våning upp ovan för baren ligger det en massa rum avsedda att ha sex i. Totalt sett tycker jag klubben känns något mindre än det intryck jag fick från hemsidan, men det räcker absolut till ändå utan att det känns trångt. I jämförelse med Livingroom håller tjejerna här en något lägre nivå och dominansen av rumänskor och bulgariskor är mycket stor, även om några av dem är klart fina.

Citera
2011-07-13, 13:47
Medlem
BlueStars avatar
En stund senare beställer jag ett glas mineralvatten och sätter mig i en av sofforna i ena änden av rummet med baren. På en av barstolarna vid ett av fönstren till glasverandan sitter en rätt fin blonderad tjej, omkring 25 år, med en snarast “normalbyggd” kropp, vars etnicitet/nationalitet jag har svårt att placera. Hennes ansikte påminner lite om Shakiras, så jag tänker att hon kanske är från Latinamerika? Jag ger tecken till henne att komma och sätta sig bredvid mig, vilket hon snabbt gör och vi presenterar oss för varandra. Hon kallar sig Cindy, och är tydligen till hälften rumänska och hälften spanjorska, och föredrar att prata engelska framför tyska. Gärna för mig, då min engelska är betydligt bättre än min tyska. Efter några minuters konverserande beslutar vi oss för att gå en rond i ett av privatrummen en våning upp.

Cindy har med sig ett svart sidenlakan som är riktigt mjukt och skönt att ligga på och så fort vi fått av oss kläderna börjar vi kyssa varandra intensivt. Några minuter senare känns det som om jag är redo att knulla henne så kondomen åker på och jag börjar ta henne i missionsärsställning. Det hela känns sådär, formen verkar inte vara den bästa så vi prövar att byta position och Cindy rider mig en stund. Fortfarande känns kuken inte riktigt som den är med i matchen ordentligt så jag ber Cindy suga mig en stund. Hon undrar om jag inte då ska ta av kondomen, men det vill jag inte av säkerhetsskäl. Cindy undrar om jag menar allvar, och det svarar jag att jag i högsta grad gör, eftersom jag inte vill riskera att dra på mig någon eventuell könssjukdom. En stunds sugande senare prövar jag att knulla henne bakifrån och därefter i missionären, men det känns hopplöst, kuken vill helt enkelt inte vakna till liv, så efter c:a en halvtimme ger jag upp och säger till Cindy att vi kanske kan göra ett nytt försök senare i kväll. Hon får sina €50 och jag äter lite av frukostbuffén och lägger mig sedan ute och solar lite.

Cindy
Ansikte 8/10
Kropp 6½/10
Prestation 8/10
Rekommenderas: Ja. Att jag inte lyckades komma berodde helt och hållet på mig och min tillfälliga formsvacka, inte på Cindy.

Lite senare på eftermiddagen tycker jag mig märka en något förbättrad förmåga i apparaten där nere; den reagerar på både vissa av tjejerna i lokalen och på porrfilmerna på tv:n i glasverandan, så jag försöker hitta dagens andra tjej att bli lite intim med. När jag sätter mig vid sofforna i andra änden av det stora rummet med baren sätter sig en annan tjej jag spanat in lite tidigare i en fåtölj bara ett par meter från mig. Jag gör tecken till henne att komma och sätta sig bredvid mig, vilket hon snabbt gör. Den här damen kallar sig Sofia, kommer från Bulgarien, och är väl knappt 25 år, skulle jag gissa (Hon är inte alls lik den Sofia som finns på hemsidan, så det måste vara någon annan Sofia, den här tjejen var mycket snyggare). Vi småpratar lite och fingrar lite på varandra och går sedan raskt iväg till ett privatrum en trappa upp.

Sofia är lite passiv till personligheten, men ganska trevlig att prata med och har inget emot att kyssas och när kuken så småningom börjar hårdna till följd av allt hångel och smek börjar jag knulla henne i missionären. Det känns hyfsat bra, men inte helt optimalt ändå så efter lite ytterligare hångel prövar jag ta henne bakifrån, vilket känns avsevärt bättre. Sofia kniper åt kuken betydligt hårdare än vad hon gjorde när jag knullade henne i missionären, så efter ett par minuter kommer jag i en helt OK orgasm. Kondomen är trots detta bara fylld till c:a två tredjedelar, så jag undrar om jag ska kunna komma fler gånger idag? Nå ja, resan har så här långt blivit billigare än vad jag räknat med så om jag misslyckas någon gång kan jag ta det och försöka med någon ny tjej strax därpå, det har jag råd med, resonerar jag. Det visar sig när jag ska betala Sofia att hela sejouren var avklarad inom 15 minuter så hon begär bara €35. Strålande! Så fort jag duschat ägnar jag mig åt lite bokläsning utomhus, och äter sedan lite av middagsbuffén.

Sofia
Ansikte 8/10
Kropp 9/10
Personlighet/attityd 6½/10
Prestation 6/10
Rekommenderas: Ja, men med viss tvekan för hennes något passiva stil.

Kvällen fortlöper lugnt och stilla. Fler gäster och fler tjejer kommer kontinuerligt, men det känns ändå inte knökfullt och stämningen är god men samtidigt lugn. Vid det här laget börjar jag bli lite småtrött men funderar ändå på att göra ytterligare ett försök; det känns som om jag har mer att ge, trots allt. Vem jag ska välja är dock inte alldeles självklart: En rätt fin rumänska/bulgariska med halvlångt, blonderat hår i flätor som ser klart sexig ut, en annan tjej som troligen också är från Rumänien eller Bulgarien med en ren “girl-next-door”-känsla över sig, eller en mörkhårig tjej med silikonbröst och ett väldigt sött ansikte som förefaller något mer västerländskt, är de tre jag väljer mellan i det här läget. Valet faller på den sistnämnda så jag går och sätter mig bredvid henne i den soffa hon sitter i. Den här tjejen kallar sig Klara och kommer från Serbien (fastän det står Rumänien på hemsidan?). Tja, det spelar ingen roll för mig var hon kommer i från, hon är riktigt söt och snygg, vilket är det väsentliga för mig just nu. När vi sitter där och snackar verkar hon närmast frånvarande och inte särskilt engagerad, vilket såklart är illavarslande, men jag upplever henne som så söt och attraktiv att jag ändå vill göra ett försök. Resan har som sagt blivit billigare än vad jag trodde, så blir det här ett bottennapp, kan jag snabbt pröva med någon annan strax därefter. Klara hämtar en nyckel till ett privatrum i receptionen och vi hastar iväg en trappa för lite köttslig njutning.

Klara vill absolut inte kyssas, inte ens ytligt på läpparna, och är oerhört passiv på alla sätt och vis, vilket inte kommer som en chock, men jag vill ändå göra ett försök eftersom jag tycker hon är så söt. Hennes läckra kropp gör mig rätt kåt efter en liten stund och jag prövar då att knulla henne i missionären, viket känns någorlunda bra, men inte helt optimalt. Jag drar ut den och Klara suger mig en stund vilket hon gör rätt bra, får jag ändå säga. Kuken är nu rätt så hårt så jag vill testa att ta henne bakifrån och det känns klart bättre. Hennes enormt tajta kropp gör mig tänd, och Klara sträcker bak ena handen för att smeka mina kulor samtidigt som jag pumpar henne, vilket hon ska ha en eloge för, det hjälpte till mycket, och gör att jag ett par minuter senare kommer i en godkänd orgasm. Kondomen är fylld till ungefär hälften, så det står nu helt klart för mig att jag kommer inte kunna får någon mer orgasm idag och därmed inte heller under den här resan, eftersom jag ska flyga tillbaka till Sverige imorgon. Det har dock bara gått 20 minuter, säger Klara, så hon föreslår att vi masserar varandra fem minuter var, vilket jag självklart inte har något emot, då jag ändå måste betala för en halvtimme. Klara får därefter sina €50 och jag beställer en taxi för återfärd till hotellet och morgondagens resa tillbaka hem från en efter omständigheterna totalt sett lyckad resa, där jag tycker mig ha anledning att känna mig nöjd med mina upplevelser.

Klara
Ansikte 9/10
Kropp 9½/10
Personlighet/attityd 6/10
Prestation 4/10
Rekommenderas: Nej, även om hon var snäll och gullig. Jag begär mer servicekänsla, emotionell närvaro, och en vilja att vara tillmötesgående så länge det inte rör alltför udda önskemål.

Citera
2011-07-13, 13:52
Medlem
BlueStars avatar
Sammanfattning och slutsatser

Det råder ingen tvekan om att den här staden har en hel del intressanta valmöjligheter för den hängivne sexköparen. Förutom de klubbar jag besökte finns även bl.a. studion Termingirls24 där utvikningstjejer och underklädesmodeller extraknäcker med att sälja sex, bordellen 4 Illusion, den kombinerade massagesalongen/bordellen Massage Relax m.m, m.m. Staden som sådan är ungefär lika stor som Göteborg och känns rätt lagom på alla sätt och vis, varken för stor eller för liten.

En klar fördel i jämförelse med Berlin och Frankfurt, för att inte nämna Wien, är att utbudet i Düsseldorf känns väldigt prisvärt. Möjligheterna att komma hyggligt billigt undan är goda, vilket sannolikt beror på den hårda konkurrensen och det stora befolkningsunderlaget - flera andra stora städer som Köln, Essen, Dortmund m.m. ligger ju inom bara några få mils avstånd, och de har också ett rätt stort utbud på det här området. Tjejerna är måhända inte fullt så snygga som i Berlin eller Frankfurt, men sexet kan bli minst lika bra för det. En annan egenhet här är att tjejerna närmar sig generellt sett inte de manliga gästerna. På Blue Note sa damen i kassan uttryckligen att tjejerna FÅR INTE ta kontakt med de manliga gästerna, utan det är männen som ska kontakta damerna. Det kändes faktiskt rätt bra, även om jag inte tycker det behöver vara så svart-vitt. Ibland är det rätt trevligt att bli raggad på, så länge tjejerna inte är alltför aggressiva.

Rent sexuellt tycker jag resan totalt sett blev lyckad, med nio orgasmer på elva försök. Enstaka missar är nog ofrånkomligt, det brukar ske på varje resa. Intressant är också att alla klubbarna hade så olika stil och karaktär. Det gör ju att den enskilde sexköparen kan hitta en särskilt nischad klubb som passar just honom. Dock kan det krävas att man besöker respektive klubb innan man har den uppfattningen klar för sig, det jag skriver här är ju bara mina egna subjektiva åsiker. Här nedan följer vad jag personligen anser är positivt och negativt med respektive klubb:

Bra (+) och dåligt (-) med Blue Note - en översikt
+ Engagerade och generösa tjejer
+ Familjär atmosfär
- Trångt pga klubbens litenhet
- Trist mat
- Ingen dator med internet

Bra (+) och dåligt (-) med Haus Panthera - en översikt
+ Engagerade, generösa och supertrevliga tjejer! Verkligen!
+ Otroligt fräsch miljö
+ Lung och stressfri atmosfär
- Ingen porrbio värd namnet - det borde de kunna ordna
- Ingen dator uppkopplad mot internet
- Alldeles för få tjejer som jobbade när jag var där. Nog borde åtminstone 7-8 stycken kunna jobba före kl.20, i stället för bara 4-5? Kanske är det bättre på fredagar och lördagar?

Bra (+) och dåligt (-) med Penthouse - en översikt
+ Ren och fräsch miljö
+ Mysig porrbio
+/- Kul idé att kunna beställa mat a la carte, men samtidigt är det inte optimalt att inte kunna äta exakt när man själv är hungrig, därför både plus och minus
- För få tjejer, och några som är lite sötare borde en så pass ny och fräsch klubb kunna locka till sig, men det kanske sker på lite sikt?
- Ingen dator med internet.

Bra (+) och dåligt (-) med Livingroom - en översikt
+ Klart snyggast tjejer av de klubbar jag besökte med en väldigt blandad line-up.
+ God grillad mat.
- Lokalen är inte så jättestor, så vintertid när utomhusträdgården är stängd lär det bli trångt i huset om det är många gäster

Bra (+) och dåligt (-) med Dolce Vita - en översikt
+ Härlig pool som det, till skillnad mot på t.ex. Artemis, går att simma i.
+ Annorlunda Japan(?)inspirerad inredning.
+ Billigt och prisvärt om man kommer tidigt (i dubbel bemärkelse)
- För stor dominans av rumänskor och bulgariskor
- Lite för låg nivå på många av tjejerna

Den som funderar på att åka till Düsseldorf för att köpa sex bör enligt min uppfattning vara medveten om att damerna ligger rent utseendemässigt en bit under dem på Artemis/Palace/Oase, men servicenivån på många av dem är riktigt bra, t.ex. så var det bara Klara på Dolce Vita som totalvägrade att kyssas, alla andra gjorde det gladeligen, och utan att kräva extra betalt. Just prisvärdheten är nog stadens starkast kort som mycket väl kan motivera en resa dit för den hugade sexturisten. NRW-regionen som helhet har dock betydligt mer att erbjuda och jag ser fram emot att eventuellt få utforska vad som står till buds i andra städer där någon gång i framtiden, men just sommaren 2011 kommer jag minnas som den då jag fick möjlighet att bekanta mig med glädjeflickorna i delstatens huvudstad.

Som alltid efter en sådan här resa vill jag speciellt tacka några särskilda damer: Aylin och Emma på Blue Note, Olivia och Lea på Haus Panthera, Jasmine på Penthouse, samt Cindy på Dolce Vita - ni gav mig de klart mest minnesvärda upplevelserna under mina dagar i Düsseldorf (fastän jag inte lyckades komma med Lea och Cindy så minns jag stunderna med dem med värme). Ni finns i mitt hjärta och mina minnen. Tack Düsseldorf och eventuellt på återseende!
Citera
2011-07-13, 16:37
Medlem
pxqs avatar
Sådärja, fan så härligt, BlueStar! Låter som en riktigt lyckad resa. Tack för en underhållande läsning!

Det verkar som att Düsseldorf har mycket roligt att erbjuda. Man blir ju klart sugen på att testa efter man läst din recension. Jag tycker även att Penthouse hade en bra idé angående maten, men o andra sidan så håller jag med om att det är både plus och minus med tanke på att man inte kan äta direkt när man vill.

Skönt att de flesta tjejerna var så generösa också, så man slipper betala massa extra tjänster som på Palace.
Citera
2011-07-13, 17:17
Medlem
Intressant läsning för den ressugne.

Jag besökte Dusseldorf för några år sedan.
En av de bättre bastuklubbarna, belägen i den centrala delen hade då semesterstängt.
Min andra destination låg en bit utanför staden.
Det var en relativt stor villa, namnet på denna FKK har jag glömt.
Man bytte om i källarvåningen, där man hade ett hänglås likt andra FKK.
Det som var mest utmärkande var att samtliga av besökarna och flickorna hade turkiskt eller arabiskt påbrå.
Kan detta måhända vara den du besökte?

Annars finns det två någorlunda bra bordeller i Dusseldorf.
Den ena ligger väldigt centralt medans den andra är belägen alldeles vid hamnen, men jag antar att du inte besökte någon av respektive hus?
Priserna är det femdubbla jämfört med en vanlig FKK, utbudet är dessvärre sämre.
Senast redigerad av Lee.Stavros 2011-07-13 kl. 17:22.
Citera
2011-07-13, 17:26
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pxq
Sådärja, fan så härligt, BlueStar! Låter som en riktigt lyckad resa. Tack för en underhållande läsning!

Det verkar som att Düsseldorf har mycket roligt att erbjuda. Man blir ju klart sugen på att testa efter man läst din recension. Jag tycker även att Penthouse hade en bra idé angående maten, men o andra sidan så håller jag med om att det är både plus och minus med tanke på att man inte kan äta direkt när man vill.

Skönt att de flesta tjejerna var så generösa också, så man slipper betala massa extra tjänster som på Palace.

Tack. Ja, staden var faktiskt väldigt trevlig, och utbudet av klubbar var riktigt bra.

Citat:
Ursprungligen postat av Lee.Stavros
Intressant läsning för den ressugne.

Jag besökte Dusseldorf för några år sedan.
En av de bättre bastuklubbarna, belägen i den centrala delen hade då semesterstängt.
Min första destination låg en bit utanför staden.
Det var en relativt stor villa, namnet på denna FKK har jag glömt.
Man bytte om i källarvåningen, där man hade ett hänglås likt andra FKK.
Det som var mest utmärkande var att samtliga av besökarna och flickorna hade turkiskt eller arabiskt påbrå.
Kan detta måhända vara den du besökte?

Annars finns det två någorlunda bra bordeller i Dusseldorf.
Den ena ligger väldigt centralt medans den andra är belägen alldeles vid hamnen, men jag antar att du inte besökte någon av respektive hus?
Priserna är det femdubbla jämfört med en vanlig FKK, utbudet är dessvärre sämre.

Ingen av damerna på Livingroom hade arabiskt eller turkiskt påbrå vad jag kunde se, däremot bytte man om i källarvåningen ja, och det är naturligtvis möjligt att de skaffade de här elektroniska låsen till skåpen relativt nyligen.

Någon bordell vid hamnen besökte jag inte, nej.
Senast redigerad av BlueStar 2011-07-13 kl. 17:32.
Citera
2011-07-14, 12:52
Medlem
optimus5s avatar
Mycket intressant läsning,

Är det någon åldersgräns för att få besöka klubbarna? Jag är en liten bit över 20 år :]
Citera
2011-07-14, 12:56
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av optimus5
Mycket intressant läsning,

Är det någon åldersgräns för att få besöka klubbarna? Jag är en liten bit över 20 år :]

Vad jag vet är det 18-årsgräns på alla klubbar, har aldrig hört talas om något annat, men vill du kolla upp det kan du ju maila och fråga.
Citera
2011-07-15, 23:53
Medlem
WordWarriors avatar
Mycket välskriven recension! Du verkar ha haft en trevlig upplevelse, grattis! Hur bedömer du den här regionen jämfört med Frankfurt/Berlin? Om man ser till price/performance?...
Senast redigerad av WordWarrior 2011-07-16 kl. 00:13.
Citera
2011-07-16, 09:14
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Mycket välskriven recension! Du verkar ha haft en trevlig upplevelse, grattis! Hur bedömer du den här regionen jämfört med Frankfurt/Berlin? Om man ser till price/performance?...

Mycket bra faktiskt. Som jag var inne på i slutet på sammanfattningen är nog just prisvärdheten det bästa med Düsseldorf, och förmodligen hela NRW-regionen vad jag lyckats jäsa mig till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in