Citat:
Ursprungligen postat av MickeR
Nejdå...eftersom det var jag och min dåvarande fru som satt hemma och kopierade kartor mm, så är jag fullkomligt säker på att någon BW och HJ inte var med och arrangerade dessa !!
Men...till skallgångarna kom det hundratals personer varje gång....(jag har för mig att rekordet var 1200 samtidigt)...så kan jag omöjligt veta namnen på alla dessa....så dessa båda herrar kan mycket väl ha deltagit i vissa/alla/ingen av "mina" kedjor...
Tack för alla svar!
Blev en bättre bild av hur sökningarna gick till gruvhålen med skogpartier.
Vad jag förstår av dina svar så är ändå inte dessa 30 -tal gruvhål av 55 totalt! inte ändå helt genomsökta.!
Visst krävs det resurser.. Grottklättrare eller specialförband från militären hade varit bra skickat ned i samtliga gruvhål och Även sökhundar.
Av alla vägar omgivningen gruvområdet är bara alltså 50 meter vardera sidan undersökta.
Gällde det alla skogstigar som liknade en mindre traktorväg också?
Hjälp på vägen för oss på tråden är om du hade kvar dessa kopior material med kartor m.m(
Du har tidigare nämnt finns lagrat någonstans). Är för tillfället bara intresserad av gruvområdet Kusabron och Trankärr med områden med skogpartier ned till St.Ek. Har du lust fota det materialet?..
Du kan gärna få min Mailadress i Pm och skicka filer på det materialet om Du har lust.
Tack en en gång för din medverkan.