2011-06-20, 19:26
Medlem
korrekturlacks avatar
Postade denna i Filosofidelen, men den blev papperskorgad. Jag tycker det är en filosofisk fråga, men tydligen inte

Provar här istället. Om det inte passar här så vettefan alltså, då får Mod flytta till någon lämplig del. Sista utvägen?

Filosofiskt tankeexperiment:

Om vi ponerar att man kan resa tillbaks i tiden. Om man under denna tidsresa träffar på sig själv och har sex med sig själv, är det en homosexuell handling eller onani? Är det skillnad på vilken sorts sexuell handling det rör sig om eller blir "graden" densamma? Är det någon skillnad om man är kille eller tjej?

Bara en av alla sjuka funderingar som snurrar i mitt huvud
Citera
2011-06-20, 19:32
Medlem
Dafels avatar
Nja, mer bögit att tillåta sig själv bli påsatt av sig själv. Att vara botten, det vill säga.
Citera
2011-06-20, 19:39
Medlem
korrekturlacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dafel
Nja, mer bögit att tillåta sig själv bli påsatt av sig själv. Att vara botten, det vill säga.

Är det då också bögigt att ha sexuella lekar med sig själv där man stimulerar sin prostata med hjälp fingrar eller en dildo? Det räknas väl till onani och tekniskt sätt sätter man ju på sig själv i röven.
Citera
2011-06-20, 19:42
Medlem
Vinets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dafel

Hur blir du inte påsatt av dig själv när bägge parter är dig?
Citera
2011-06-20, 19:45
Medlem
shitmagnets avatar
Känns som att homosexualitet är självskrivet här, eller åtminstonde experimentellt homosex. Pedofili kan ju också vara en aspekt beroende på vilken ålder vi snackar här då.
Men vetefan alltså, skulle jag köra kuken i mitt förflutna jag så skulle jag nog banne mig känna det som att jag själv blev våldtagen.
Fast det är klart, en kåt, ivrig och nyfiken liten kopia av sig själv på sådär en 12-14 bast vore kanske inte helt fel, hehe

Nä, fy fan
Citera
2011-06-20, 20:10
Medlem
EfterBlivandes avatar
Du måste väl tända på dig själv då annars blir det svårt att få upp den (om man inte är tjej).
Citera
2011-06-20, 21:08
Medlem
JAA, vem vill ha sex med sig själv?
Citera
2011-06-20, 21:44
Medlem
korrekturlacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cocalero
JAA, vem vill ha sex med sig själv?

Onani är ju att ha sex med sig själv. Vad är skillnaden på att rent fysiskt utöva en sexuell akt på sig själv i tredje person än att slita i skinnet/gnugga bullen?
Citera
2011-06-20, 21:46
Medlem
korrekturlacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EfterBlivande
Du måste väl tända på dig själv då annars blir det svårt att få upp den (om man inte är tjej).

Blir inte du lite småkåt när du ser ditt eget stånd? Eller tycker att det är tändande att beskåda sin purpurkrigare besudla ett kvinnokön? Eller om du är tjej, är det inte sexigt att smeka dig själv framför en spegel och klämma på din varma kropp?
Citera
2011-06-20, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korrekturlack
Onani är ju att ha sex med sig själv. Vad är skillnaden på att rent fysiskt utöva en sexuell akt på sig själv i tredje person än att slita i skinnet/gnugga bullen?
När man onanerar brukar man väl inte fantisera om sig själv kanske?
Citera
2011-06-20, 21:50
Medlem
Citat:
Eller om du är tjej, är det inte sexigt att smeka dig själv framför en spegel och klämma på din varma kropp?

Hell yeah, jag är jävligt sexig!
Hade helt klart sexat med mig själv om jag hade kunnat
Citera
2011-06-20, 21:53
Medlem
EfterBlivandes avatar
Citat:
Blir inte du lite småkåt när du ser ditt eget stånd? Eller tycker att det är tändande att beskåda sin purpurkrigare besudla ett kvinnokön? Eller om du är tjej, är det inte sexigt att smeka dig själv framför en spegel och klämma på din varma kropp?
Öhhh nej är det fel på mig då? Jag förstår inte hur man skulle kunna tända på sig själv,jag brukar jag bli mest besviken när jag kollar mig i spegeln.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in