2011-05-21, 22:49
Medlem
Legimitations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allante
Bakgrunden till avkriminaliseringen av TidelagsBrotten var att Bögeriet blev tillåtet.

Detta skedde 1947 har jag för mig.

Då ansåg lagstiftaren att har man rätt att få Skit-På-Kuken och Sperma-I-Arselt kan det ju inte fortsätta att vara kriminellt att Få Djurs Fittslem på kuken.

Dvs Bögsex och Djursex är lika juste eller lika sjukt välj själv.

Härefter kommer man bara åt djursex om det anses vara djurplågeri
t ex en jättestake i en chivava eller en katt - en liten stake i en villig ko eller brunstig märr är naturligtvis helt OK - sen får ju folk tycka vad de vill - jag redovisar bara gällande lagstiftning och dess bakgrund

Har vi några Djurknullare och Bögar som har synpunkter.

Var står djurägande tjejer i tråden

https://www.flashback.org/sp30731518
Citera
2011-05-22, 00:20
Medlem
Bennyguldkimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RetroPixel
tror ni fåret hann komma?

Fick nyligen lära mig att får har klitoris. La det på minnet som ett fun fact.
Citera
2011-05-22, 19:19
Medlem
sussistapeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Destiny365
Talar du av egen erfarenhet? De är en sjukdom helt klart. Normala människor tänder inte på djur. Hur i helvete han får upp kuken av att stå bakom ett kreatur som luktar satan, de är för mej helt otroligt.

Nope, ingen egen erfarenhet men vet att är man riktigt kåt och vill stoppa kuken i nått men inte har bra hand med tjejer så bill man ändå ha kött. Tror inte man tänder på djur i första hand när man gör så.

Finns nog en del killar som försöker knulla nått hemköpt köttstycke. Bara för att få känna hur en fitta är.

Själv provade jag ibland att göra en deg och sen stoppa in kuken
Citera
2011-05-30, 22:32
Medlem
LuxInteriors avatar
Ingen som var på rättegången förra veckan? Har domen fallit än?
Citera
2011-05-31, 08:46
Medlem
brianmolkos avatar
Jaha nu kostade det här säkert ett företag
Citera
2011-06-09, 11:39
Medlem
spoilers avatar
"En 50-årig man döms till skyddstillsyn för djurplågeri. Detta sedan han tilltvingat sig sex med ett får i en hage utanför Vårgårda."

http://www.gp.se/nyheter/sverige/1.648459-50-aring-domd-for-sex-med-far
Citera
2011-06-09, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allante
Bakgrunden till avkriminaliseringen av TidelagsBrotten var att Bögeriet blev tillåtet.

<cut>

Var står djurägande tjejer i tråden

Jag har inget djur nu men har haft och svarar att det är en otrolig skillnad på homosexualitet och sex med djur. Varför? Ja kan man inte räkna ut det ska man nog inte uttala sig i frågan. . . . .
Citera
2011-06-09, 13:44
Medlem
razaones avatar
Undrar om han skämmdes när åklagaren bad han berätta sin historia om vad som hänt
Citera
2011-06-09, 14:02
Medlem
Salorms avatar
Har en god vän som är från Wales och han berättade att det bästa sätter var att ha ett par stora stövlar på sig och helt sonika köra ner fårets bakben i stövlarna för då är det fast. Därefter ska man gärna ha ett stup framför fåret för då får man perfekta motjuck.
Han berättade även att en fårfitta är det inom djurvärlden som mest kan likna en mänsklig fitta.

Tycker ändå det är lite konstigt att folk mest blir irriterade på att han knullade en annan persons får och inte sitt eget, är bonden fårets pimp eller vadå?
Citera
2011-06-09, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Har en god vän som är från Wales och han berättade att det bästa sätter var att ha ett par stora stövlar på sig och helt sonika köra ner fårets bakben i stövlarna för då är det fast. Därefter ska man gärna ha ett stup framför fåret för då får man perfekta motjuck.
Han berättade även att en fårfitta är det inom djurvärlden som mest kan likna en mänsklig fitta.

Tycker ändå det är lite konstigt att folk mest blir irriterade på att han knullade en annan persons får och inte sitt eget, är bonden fårets pimp eller vadå?

Jag blir fan mest upprörd för att han tog fåret utan hennes medgivande. Jag förstår henne; Man vill ju inte knulla med nån som har sämre intelligens än en själv!
Citera
2011-06-09, 17:48
Medlem
Sympatis avatar
gubben som gjorde det är en alkis och har innan knullat på kor osv, själv bor jag i Vga och känner till den gubben "fårtomas" kallas han nu mera :S

en annan kväll så gick han runt ute i centrum o drack på halva bärs o cider som stog lite över allt efter wärdshuset. Riktigt vidrig gubbe det där :S
Citera
2011-06-09, 18:37
Medlem
Så fårsex är djurplågeri men halalslakt är lagligt ?
Sjukt rättssystem vi har.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in