2011-05-30, 16:42
Medlem
RosaPsykoss avatar
Kära flashbackare.
Jag fick ett meddelande på Dayviews.com som lyder som följer;

Den må låta som årtiondets sämsta raggningsreplik, men må så vara^^....nämligen så att jag och min bror tillsammans med ett gäng kompanjoner driver ett litet produktionsbolag (www.spontanfilm.se , spontanfilm@fb) som söker lite nya ansikten till kommande projekt, främst musikvideos. Då du ju sticker ut lite från mängden av bdbtjejer så tänkte jag, skadar ju inte att fråga...

Konversationen fortsätter och..

Högkvarteret har vi i stockholm, vet inte hur bra koll du har på stan, men liljeholmen iaf, 10 minuter från centralen. Vi filmar i Stockholm med omnejd, så hit skulle du behöva ta dig om det blev aktuellt.

Nu är den uppenbara frågan, har någon hört talas om detta? Ska jag ignorera honom eller gå dit och ev. bli rape/knivmördad typ?
Citera
2011-05-30, 16:52
Medlem
Parrehs avatar
100 spänn på att det är ett äckel som vill locka dig för att sedan knulla dig eller något. Skämt åsido, dock låter inte direkt seriöst när en person från ett "produktionsbolag" särskriver grovt och använder idiotiska smileys som t.ex. "^^"

Det låter snarare som om du har att göra med en 14-åring och hans "kompanjoner."

Om jag vore du så skulle jag inte ha ställt upp.
Citera
2011-05-30, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Parreh
100 spänn på att det är ett äckel som vill locka dig för att sedan knulla dig eller något. Skämt åsido, dock låter inte direkt seriöst när en person från ett "produktionsbolag" särskriver grovt och använder idiotiska smileys som t.ex. "^^"

Det låter snarare som om du har att göra med en 14-åring och hans "kompanjoner."

Om jag vore du så skulle jag inte ha ställt upp.

^ Han sa det..

Aldrig i livet, ser ju hur oseriöst ut som helst.
Citera
2011-05-30, 16:58
Medlem
RosaPsykoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheLazahYoda
^ Han sa det..

Aldrig i livet, ser ju hur oseriöst ut som helst.
kollade upp dem på deras facebooksite, visar sig att de håller på med en del musikvideos och lite småseriösa saker. Dock även porr.
Citera
2011-05-30, 17:05
Medlem
Parrehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RosaPsykos
Då du ju sticker ut lite från mängden av bdbtjejer så tänkte jag, skadar ju inte att fråga...
Jag sätter dessutom min högra pungkula på att du inte är den enda som har fått detta meddelande eller vad man nu säger.
Citera
2011-05-30, 17:49
Medlem
RosaPsykoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parreh
Jag sätter dessutom min högra pungkula på att du inte är den enda som har fått detta meddelande eller vad man nu säger.
Vad ska jag göra om han ringer då?
Citera
2011-05-30, 18:29
Medlem
Parrehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RosaPsykos
Vad ska jag göra om han ringer då?
Det beror på, men jag rekommenderar dig att om du inte vill ställa upp så tackar du vänligt men bestämt nej och om du vill ställa upp tackar du vänligt ja. Har du gett snubbarna ditt nummer? Jag skulle inte oroa mig med att förvänta mig ett samtal från dessa grabbar om jag vore du, de har förmodligen en hel del andra brudar på kroken.

Om du är intresserad får du nog kontakta dem först.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in