2011-05-22, 18:20
Medlem
DanteAlighieris avatar
Jag ska nog lira SNGs och $109 ME. Någon mer som ska lira? Kanske någon som kanske ska lira $10300 ME?
Citera
2011-05-22, 18:37
Medlem
pyttefnaxs avatar
Vem är Sussie Smith? H*n är chipleader i 37-H just nu samt spelar mot Elky i gårdagens HU 25k.
Citera
2011-05-22, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyttefnax
Vem är Sussie Smith? H*n är chipleader i 37-H just nu samt spelar mot Elky i gårdagens HU 25k.

Funderade på detsamma igår. Rätt höga nivåer, men ser fan ofta okända svenskar reggade på höga nivåer.
Citera
2011-05-22, 18:41
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unleashit
Funderade på detsamma igår. Rätt höga nivåer, men ser fan ofta okända svenskar reggade på höga nivåer.

Dom är nog inte så okända egentligen.
Citera
2011-05-22, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Dom är nog inte så okända egentligen.

Om ingen kan namnge dem är dem väl det? Att det sitter en välkänd bakom skärmen är ju en annan femma.
Citera
2011-05-22, 19:24
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unleashit
Om ingen kan namnge dem är dem väl det? Att det sitter en välkänd bakom skärmen är ju en annan femma.

Hehe, sant. Det var det jag menade.
Citera
2011-05-22, 21:47
Medlem
Ralph Wiggums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralph Wiggum
Jokerstars Special:

Deja Vu!!

Citera
2011-05-22, 21:58
Medlem
pyttefnaxs avatar
Jag HATAR ryssar. Jag HATAR ryssar. Jag HATAR ryssar. Jag HATAR ryssar. Jag HATAR ryssar. Jag HATAR ryssar. Jag HATAR ryssar. Jag HATAR ryssar. Jag HATAR ryssar. Jag HATAR ryssar. Jag HATAR ryssar. Jag HATAR ryssar. Jag HATAR ryssar. Jag HATAR ryssar. Jag HATAR ryssar. Jag HATAR ryssar. Jag HATAR ryssar. Jag HATAR ryssar. Jag HATAR ryssar. Jag HATAR ryssar. Jag HATAR ryssar. Jag HATAR ryssar. Jag HATAR ryssar. Jag HATAR ryssar. Jag HATAR ryssar. Jag HATAR ryssar. Jag HATAR ryssar. Jag HATAR ryssar. Jag HATAR ryssar. Jag HATAR ryssar. Jag HATAR ryssar. Jag HATAR ryssar. Jag HATAR ryssar. Jag HATAR ryssar.

(Jag blev givetvis fult utdragen av en åsneryss)
Citera
2011-05-25, 14:35
Medlem
Bigity-Wigitys avatar
Congratulations to Sami "Lrslzk" Kelopuro, Goldenboys and Fittungen our SCOOP Main Event Champions.

haha "fittungen"?? är de en svensk?
Citera
2011-05-25, 15:51
Medlem
pyttefnaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigity-Wigity
Congratulations to Sami "Lrslzk" Kelopuro, Goldenboys and Fittungen our SCOOP Main Event Champions.

haha "fittungen"?? är de en svensk?
Enligt klienten ja, vann ME-L. Repriserna går i klienten nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in