2011-05-24, 17:48
Medlem
Någon som har testat Dada lifes Sausage fatener som dom släppte igår? Vad tycker ni?

Tycker det ser ut som en bra overdrive bara? Är det vad det är? Det är iaf typ samma parametrar man har på en overdrive, dvs, color och overdrive (som dom kallar fatness). Men jag kan ju ha fel =)

Sen en sista fråga: någon som råkat komma över denna som illegal nedladdning någonstans?=)
Citera
2011-05-24, 18:25
Bannlyst
Det är ju endast en overdriver? Det är inget de har smygt med. De säger ju rakt ut att den endast gör (wrapper) fetare. Du kanske skulle placerat denna i Fildelning då det inte finns mycket att diskutera..
Citera
2011-05-24, 18:36
Medlem
Hyperias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jackielackiesaki
Någon som har testat Dada lifes Sausage fatener som dom släppte igår? Vad tycker ni?

Tycker det ser ut som en bra overdrive bara? Är det vad det är? Det är iaf typ samma parametrar man har på en overdrive, dvs, color och overdrive (som dom kallar fatness). Men jag kan ju ha fel =)

Sen en sista fråga: någon som råkat komma över denna som illegal nedladdning någonstans?=)

1.

2. Nej, jag har inte hittat någon nedladdning iallafall. Det bör dock inte dröja så länge tills man kan leka pirat.
Citera
2011-05-24, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guywithtnt
Det är ju endast en overdriver? Det är inget de har smygt med. De säger ju rakt ut att den endast gör (wrapper) fetare. Du kanske skulle placerat denna i Fildelning då det inte finns mycket att diskutera..

Ah okej, har inte läst på om den, såg den bara lite snabbt i deras video . Jo Tänkte lägga tråden där först men vet inte hur många som sysslar med musik som håller till där =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in