2011-05-10, 18:34
Medlem
zBr9s avatar
Är detta måhända Griskungen himself:

http://www.svenskpop.com/bilder/2004/angsjon04/gk.jpg
Citera
2011-05-10, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
Är detta måhända Griskungen himself:

http://www.svenskpop.com/bilder/2004/angsjon04/gk.jpg

Det är inte alls omöjligt, men har har som alla andra blivit gammal! Även smalare...

.
Citera
2011-05-12, 05:52
Medlem
sussistapeters avatar
Vet inte om han var krimminell men han utnyttjade sin dotter sexuellt. Han kallades för kekke och tror han hette kennet.

detta ska ha varit i lycksele tror jag. Borde ha varit kring 2001 kanske. Nån som vet vem jag menar?

Sen alonso som åkte in. Han brände väl ner stugan på tannberget om jag inte minns fel.
Citera
2011-05-16, 15:23
Medlem
Vofflas avatar
Finns Fjällman kvar och härjar?
Citera
2011-05-16, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sussistapeter
Vet inte om han var krimminell men han utnyttjade sin dotter sexuellt. Han kallades för kekke och tror han hette kennet.

detta ska ha varit i lycksele tror jag. Borde ha varit kring 2001 kanske. Nån som vet vem jag menar?

Sen alonso som åkte in. Han brände väl ner stugan på tannberget om jag inte minns fel.

Vet du vad det är för ålder på det äcklet? Och vad han heter i efternamn? Kan veta vem det är..
Citera
2011-05-20, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sussistapeter

Stämmer att han kallas "Kekke", han har suttit inne för incest/sexuellt utnyttjande av barn och flyttade hem till frugan och barnen efter avtjänat straff. så frun är inte speciellt mycket smartare.

Dottern i fråga har enligt uppgift ingen eller väldigt dålig kontakt med "kekke"

Och Alonso åkte in på livstid för grusgropsmordet, Även han har en del annat i registret
Citera
2011-05-21, 15:26
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krool
Stämmer att han kallas "Kekke", han har suttit inne för incest/sexuellt utnyttjande av barn och flyttade hem till frugan och barnen efter avtjänat straff. så frun är inte speciellt mycket smartare.

Dottern i fråga har enligt uppgift ingen eller väldigt dålig kontakt med "kekke"

Och Alonso åkte in på livstid för grusgropsmordet, Även han har en del annat i registret

Hm, så Dottern han var på hade en annan Mamma än den fruga han flyttade hem till efter straffet? Eller har hon brutit med hela familjen nu?
Citera
2011-06-08, 20:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Voffla
Finns Fjällman kvar och härjar?

Är det inte en Fällman du syftar på?
Citera
2011-07-03, 15:40
Medlem
surexass avatar
någon som vet om "vännäs" sne-näsan eklunds polare danne jonsson är kvar västerårs ? där hände det både det ena och det andra för ett tag sedan
Citera
2011-07-18, 11:50
Medlem
PÄRRAs avatar
Jag bodde i Holmsund ett tag för ca 8-10 år sen och träffade på en kille som hette U#fe Svä#d.
En ganska stirrig och paranoid kille,hade suttit på kåken där ett tag,tror ej han var från Umeå.
Nån som känner till han? Om han lever? Var ganska nerdekad på den tiden iaf.
Citera
2011-08-06, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surexas
någon som vet om "vännäs" sne-näsan eklunds polare danne jonsson är kvar västerårs ? där hände det både det ena och det andra för ett tag sedan

Oj det var ju synd att han fortfarande lever. Det hade jag inte trott.
Citera
2014-02-26, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
Hm, så Dottern han var på hade en annan Mamma än den fruga han flyttade hem till efter straffet? Eller har hon brutit med hela familjen nu?

Tyvärr så är det barnets biologiska mamma som tog emot äcklet till pappa när han hade avtjänat straffet. Just nu hör man ingenting om den familjen, bor dom kvar i Lycksele tro?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in