2011-05-19, 21:50
Medlem
Fick inspiration av min egen tråd Där ett företag bjöd sina toppsäljare på sexorgie i ungern.

Vad har ni varit med om när ni varit på firmafest? firmafesten den sjukaste festtypen som man kan vara på.

Jag själv har varit på både strippeklubb (det är inte ok, långt ifrån) och hånglat upp kollegan, blivit full och tagit en jobbdiskussion med en annan kollega det visade sig inte vara så begåvat.

Mycket kul har hänt och mycket kul kommer ske. Hög ångest ja, inget för de som tycker sociala kontakter är jobbigt.

ja vad har ni varit med om?
Citera
2011-05-19, 22:02
Medlem
punkteradpunks avatar
hade tråden inte passat bättre i roliga historier?
Citera
2011-05-19, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av punkteradpunk
hade tråden inte passat bättre i roliga historier?

Tänkte att det har med relationer att göra så då blev det här. Men roligare hade det varit i roliga historier

Har du varit på firmafest?
Citera
2011-05-19, 22:16
Medlem
banditqueens avatar
Åh jag älskar firmafester.. Jobbade för ett stort företag utomlands och hade alltid turen att julfesterna var på eller precis innan/efter min födelsedag, whoop whoop! Det var alltid totala fylleslag, folk som slogs när ingen fick ut sina jackor, ramlade nerför trappor, knarkade, hånglade med kollegor - allt som ska hända på en firmafest.

Har nog tyvärr inga extra festliga detaljer men jag ser fram emot att läsa andras!
Citera
2011-05-19, 22:43
Medlem
Ja finns anledningar till att man undviker dylika tillställningar.
Citera
2011-05-20, 02:37
Medlem
Urijahs avatar
På firmafesten för två år sedan så var det en av ledarna som hånglade med en kollega. Ungefär tre veckor innan han gifte sig. Antar att hans nuvarande fru inte vet ngt, för dom gifte sig; hon käkade en bit av hans bröllopstårta efter att han satte upp resterna i lunchrummet.
Citera
2011-05-20, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urijah
På firmafesten för två år sedan så var det en av ledarna som hånglade med en kollega. Ungefär tre veckor innan han gifte sig. Antar att hans nuvarande fru inte vet ngt, för dom gifte sig; hon käkade en bit av hans bröllopstårta efter att han satte upp resterna i lunchrummet.

haha skrattar så jag gråter, fantastiskt!

Själv har jag varit på en finlandskryssning, där vi skulle dela ut priser dagen efter på morgonen. det slutade med att folk spydde under borden, försvunna från deras hytter osv. Så priscermonin gick sådär.

Smart att lägga en prisutdelning på en kryssning med fri sprit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in