2011-05-14, 03:00
Medlem
Skit samma, vi alla kommer hamna i denna situation, när man förlorar någon.
Jag kommer må dåligt för allt jag inte gjorde, ställde upp, det får jag leva med resten av mitt liv.

http://www.youtube.com/watch?v=vHAvjaHtlMA
2011-05-14, 03:00
Medlem
Carry on my wayward child!
2011-05-14, 03:06
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vallontomten
Oh, tuffing där!
Dum trådstart förtjänar inte ett smart svar. Syftade du på drogerna eller okänsligheten (vilket egentligen inte betyder ett skit på internet) med din sarkastiska pik?
2011-05-14, 03:07
Medlem
Ostkroks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlocks
Skit samma, vi alla kommer hamna i denna situation, när man förlorar någon.
Jag kommer må dåligt för allt jag inte gjorde, ställde upp, det får jag leva med resten av mitt liv.

http://www.youtube.com/watch?v=vHAvjaHtlMA
Beklagar vekligen..
Det är sorgligt att tänka på att vi alla kommer att få uppleva liknande saker.
Har själv varit i liknande sits och känner igen mig 100% i det där om att man ångrar att man inte gjorde allt man velat göra med personen etc.
Men tänkt absolut inte så!
Sörja ska du absolut göra, men tänk positivt!
2011-05-14, 03:17
Medlem
WhoFortyTwos avatar
Beklagar men måste påpeka att du värkar väldigt opåverkad av det hela, men antar att det är chock. Såna saker tar en stund innan det sjunker in ordentligt. Förstår även att man känner att man måste dela det men tråden lär som sagt bli stängt...

Fast om du redigerar första posten till något i still med "har ni förlorat någon, vad gjorde ni och hur hanterade ni situationen" så kanske den får va kvar.
2011-05-14, 03:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ostkrok
Beklagar vekligen..
Det är sorgligt att tänka på att vi alla kommer att få uppleva liknande saker.
Har själv varit i liknande sits och känner igen mig 100% i det där om att man ångrar att man inte gjorde allt man velat göra med personen etc.
Men tänkt absolut inte så!
Sörja ska du absolut göra, men tänk positivt!

/Tack, jag klarar mig, ibland när jag sitter i bilen så börjar jag grina och ingen ser.
2011-05-14, 03:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhoFortyTwo
Beklagar men måste påpeka att du värkar väldigt opåverkad av det hela, men antar att det är chock. Såna saker tar en stund innan det sjunker in ordentligt. Förstår även att man känner att man måste dela det men tråden lär som sagt bli stängt...

Fast om du redigerar första posten till något i still med "har ni förlorat någon, vad gjorde ni och hur hanterade ni situationen" så kanske den får va kvar.

Tack, men jag bryr mig inte om tråden finns kvar eller inte. Jag ville bara tala om, för min egen skull.
2011-05-14, 03:20
Medlem
FEFBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlocks
/Tack, jag klarar mig, ibland när jag sitter i bilen så börjar jag grina och ingen ser.
Sånt är sköt när man har något inom sig som verkligen måste ut
2011-05-14, 03:21
Medlem
Tyris avatar
Beklagar verkligen sorgen, börjar nästan gråta när jag tänker på att denna dag kommer inträffa även för mig..

/Tyri
2011-05-14, 03:22
Medlem
vallontomtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Dum trådstart förtjänar inte ett smart svar. Syftade du på drogerna eller okänsligheten (vilket egentligen inte betyder ett skit på internet) med din sarkastiska pik?

Nja det som jag tyckte var mest patetiskt var ditt sätt att framhäva att du brukade illegala droger, ville du framstå som lite cool och badass kanske?
2011-05-14, 03:25
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vallontomten
Nja det som jag tyckte var mest patetiskt var ditt sätt att framhäva att du brukade illegala droger, ville du framstå som lite cool och badass kanske?
Nä, jag vill snarare väcka lite uppmärksamhet. Det är alltid någon som reagerar på något man skriver. Dessutom får man chansen att skriva lite fler inlägg. Sa jag att tråden saknade diskussionsunderlag också?
2011-05-14, 03:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tyri
Beklagar verkligen sorgen, börjar nästan gråta när jag tänker på att denna dag kommer inträffa även för mig..

/Tyri

Bli inte ledsen, jag tänker såhär: folk föds och folk dör och däremellan gör de en massa saker saker.
Jag tänker att lev idag, ta en extra öl på lunchen om du vill för vem vet vad som väntar..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in