2011-04-14, 13:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jajja
Så vitt jag vet bor Jyrki i Lessebo
Han är i vart fall skriven i Hackan. Det betyder inte nödvändigtvis att han bor där.
2011-04-14, 14:16
Medlem
Jajjas avatar
http://www.smp.se/nyheter/lessebo/inget-brott-bakom-dodsfall%282729918%29.gm
2011-04-14, 14:19
Medlem
Aposterioris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jajja
http://www.smp.se/nyheter/lessebo/inget-brott-bakom-dodsfall%282729918%29.gm
Case closed! I allt elände måste det vara skönt på något sätt för alla anhöriga.
2011-04-14, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smålandtintin
Han är i vart fall skriven i Hackan. Det betyder inte nödvändigtvis att han bor där.

MMM det vet jag att han är ,men sprida ut ryckten om honom är förbannat elakt
2011-04-14, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smålandtintin
Som du säkert vet Annie så har Jyrki en lite ... brokig... bakgrund. Eftersom den här tråden inte handlar om honom behöver vi inte gå in på motsatsen. Med tanke på att Lessebo är den håla den är kommer det aldrig att glömmas. FB är det minsta problemet. Här kanske finns fem som vet vem han är. De flesta var ju knappt födda när J hade sin vilda ungdom.
Väljer man att bli nazistledare i Sveriges rödaste ort får man nog räkna med lite rykten.

Jo visst får man räkna med ryckte men vilka som helst nej .....Vart har folks egen heder tagit vägen....
Vet att det är mycket unga människor som skriver här men jag var född då ...och visst var han mer än vild snudden på odräglig...men ska han behöva sota för det resten av sitt liv,tycker inte jag ...
Och sen bor vi i ett land där det råder politisk yttrandefrihet.....
2011-04-14, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av annie66
Jo visst får man räkna med ryckte men vilka som helst nej .....Vart har folks egen heder tagit vägen....
Vet att det är mycket unga människor som skriver här men jag var född då ...och visst var han mer än vild snudden på odräglig...men ska han behöva sota för det resten av sitt liv,tycker inte jag ...
Och sen bor vi i ett land där det råder politisk yttrandefrihet.....
Han blev avklarad och bortglömd ganska snabbt i den här tråden. Du som håller hans namn och rykte i liv i den här tråden.
2011-04-14, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Borsch
Han blev avklarad och bortglömd ganska snabbt i den här tråden. Du som håller hans namn och rykte i liv i den här tråden.

Jasså,bara för att jag protesterar mot de som skriver en massa skit ursäkta ordvalet....
2011-04-15, 09:01
Moderator
KomissarieBecks avatar
Då kan moderator låsa tråden då inget brott föreligger
2011-04-15, 09:04
Moderator
blomvattnares avatar
Inget brott tycks vara begånget.

Tråden låses.

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera