Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
2005-10-05, 12:20
Medlem
REEEETAAARDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Precis så har jag kännt mig då jag tuggat HBW innan trippen slagit igång, så visst är det frågan om cyanid... Illamående, magkramper och ångest... Ganska synd egentligen, LSA är härligt, cyanid är farligt... =/

Precis som LSD är LSA inte rökbart...

vadå cyanid.. e väl ingen skaplig dos cyanid i dem för att döda dig
Citera
2005-10-05, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av REEEETAAARD
vadå cyanid.. e väl ingen skaplig dos cyanid i dem för att döda dig

Nej, men tillräckligt för att förgifta dig.
Har för mig att cyaniden sitter i skalet, och man ska kunna fixa till så man får bort cyaniden.
Citera
2005-10-05, 20:22
Medlem
Dödens avatar
är det cyanid i extrakt med?
köpte sådant för snart ett år sedan men har inte provat det än, mest för att vi var två som delade på det och tillfälle aldrig har dykt upp då vi känner att vi är i en miljö som skulle klara ha oss båda i en annan värld.
Har aldrig provat psykedeliska droger innan och är mycket nyfiken på det. Får inte superbra respons på cannabis så nu vill man testa "riktiga" droger. Helst utan att bli förgiftad.
Citera
2005-10-07, 15:01
Medlem
FarbrorFuls avatar
funkar hbw budget varianten eller e det high Q som gäller?
Citera
2006-01-07, 00:35
Medlem
semafors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Döden
är det cyanid i extrakt med?
köpte sådant för snart ett år sedan men har inte provat det än, mest för att vi var två som delade på det och tillfälle aldrig har dykt upp då vi känner att vi är i en miljö som skulle klara ha oss båda i en annan värld.
Har aldrig provat psykedeliska droger innan och är mycket nyfiken på det. Får inte superbra respons på cannabis så nu vill man testa "riktiga" droger. Helst utan att bli förgiftad.

Nepp extraktet ska inte innehålla cyanid då det stannar kvar i frö-geggan när man extraherar ut LSAet med polärt lösningsmedel. Varför skulle man extrahera om inte för att bli av med cyaniden?
Citera
2006-01-07, 01:15
Medlem
Ninjalittles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorFul
funkar hbw budget varianten eller e det high Q som gäller?

Sneade totalt och spydde otroligt mycket av den... men funkade, det gjorde den... 10st tog jag. Kör på HQ från smartbar.nu, kostar inte så mycket mer...
Citera
2006-01-07, 13:22
Medlem
Ladidas avatar
Kom på när jag läste den här rapporten att vad som faktiskt är bra med naturliga droger, skiten håller inte i sig i flera dagar och man blir relativt snabbt normal igen. Tror jag trippade två och en halv dag i sträck nu sist, på slutet kunde jag fan läsa folks tankar på riktigt.
Citera
2006-03-29, 19:05
Bannlyst
låter som en rätt bra tripp förutom illamåendet jag har precis beställt å jag tänkte äta 5 frön borde funkar med tanke på hur högt du kom och att jag är en liten grabb (1,72 55 kg) dessutom har jag inte så stor erfarenheter av droger
Citera
2006-04-03, 22:23
Medlem
ska nog också inhandla lite hbw frön, x60 extract eller något sånt
Citera
2006-04-04, 08:38
Medlem
Trollishs avatar
Kommer ihåg min första gång jag åt hbw frön fyfan kan jag bara säga.
Åt några stycken kommer ej ihåg hur många hos en vän..väntade där på att det skulle slå i säkert två timmar och blev väldigt trött.
så bestämde mig för att åka hem, kompisen så jag var med skulle till ett annat ställe så jag skjutsade han och började märka att jag hade ont i lederna.
Efter jag släppte av kompisen så kände jag att nånting började hända av fröna, det var väldigt jobbigt för nu var jag ensam och var tvungen att åka hem, och på den tiden hade jag inget eget rum så jag sov i min lillasysters rum. så fort jag kom hem så sprang jag in i rummet så jag skulle slippa möta morsan i detta tillstånd för nu hade jag börjat trippa.
Hon kom in och fråga vad jag gjorde i sängen så tidigt klockan var typ 7 jag sa att jag var sjuk och skulle sova..
Fyfan vilken seg tripp det var att bara ligga där i typ 5-6 timmar.
Citera
2007-11-29, 22:47
Medlem
Rob Foxters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollish
Kommer ihåg min första gång jag åt hbw frön fyfan kan jag bara säga.
Åt några stycken kommer ej ihåg hur många hos en vän..väntade där på att det skulle slå i säkert två timmar och blev väldigt trött.
så bestämde mig för att åka hem, kompisen så jag var med skulle till ett annat ställe så jag skjutsade han och började märka att jag hade ont i lederna.
Efter jag släppte av kompisen så kände jag att nånting började hända av fröna, det var väldigt jobbigt för nu var jag ensam och var tvungen att åka hem, och på den tiden hade jag inget eget rum så jag sov i min lillasysters rum. så fort jag kom hem så sprang jag in i rummet så jag skulle slippa möta morsan i detta tillstånd för nu hade jag börjat trippa.
Hon kom in och fråga vad jag gjorde i sängen så tidigt klockan var typ 7 jag sa att jag var sjuk och skulle sova..
Fyfan vilken seg tripp det var att bara ligga där i typ 5-6 timmar.

Haha, fy fan... skrattade högt! Ligga i sin lillasysters rum, o trippa.
Seg tripp... men det är väll ändå va man gör det till! Haha, stackare!
Citera
2007-12-21, 19:09
Medlem
Ticons avatar
Är olika frön olika potenta?
T.ex en sida säljer för 130 kr och en annan sida för 50 kr. kan det vara skillnad på fröna då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in