Jag hade flunizar innan men jag flumma aldrig på dom tyvärr... Tog bara som jag skulle, har lite ångest över de faktiskt, skulle gärna vilja pröva att flumma på roppar men nu har jag Halcion så hoppas de går lika bra på dem
Hur många mg Flunizar ska jag ta för att känna mig skön? Läste på fass att de var 1mgs tabletter. Jag käkar 22mg xanor per dag, får 6mg per tillfälle så jag undrar hur många mg ska jag ta på ropparna?
Hur många mg Flunizar ska jag ta för att känna mig skön? Läste på fass att de var 1mgs tabletter. Jag käkar 22mg xanor per dag, får 6mg per tillfälle så jag undrar hur många mg ska jag ta på ropparna?
Ta alla du har, du lär ju inte känna särskilt mycket om du ligger på 22mg alprazolam om dagen.
Är det svårt att prova? ät en, är du inte nöjd ät en till.
Det som är lömskt med benzo är att man aldrig vet hur lång tid det tar innan det ger full effekt eller att man inte känner hur påverkad man egentligen är. 2 st. skulle jag också tippa på, till att börja med. Vänta åtminstone en timme innan du beslutar för fler.
Självklart får man aldrig nog och tycker att man alltid kan vara mer väck, men visst fan märker man om man poppar en om man får nån känsla öht. Alternativet är ju att faktiskt söka då det finns trådar om det i överflöd!