2011-04-01, 16:02
Medlem
Om du ser en snygg tjej på krogen beställ en drink och gå in på toaletten, runka och lägg satsen i drinken sen går du ut och bjuder tjejen på ett glas. Hon kommer garanterat att bli kåt.
Citera
2011-04-01, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mike190
Jaa du,tjejer är nästan aldrig kåta :P...

Det är bara vi killar som är,har aldrig träffat på en enda kåt tjej i mitt liv iaf,de känner väl sej bara tvingade när dom har sex med en kille xD

Hallå vilken värld lever du i? klart de finns kåta tjejer

Själv kan jag bli upphetsad av smicker, känner jag killen och han är något för mig så är de inga problem och bli kåt på han.
Citera
2011-04-01, 19:11
Medlem
youngsoulrebelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mike190
Jaa du,tjejer är nästan aldrig kåta :P...

Det är bara vi killar som är,har aldrig träffat på en enda kåt tjej i mitt liv iaf,de känner väl sej bara tvingade när dom har sex med en kille xD

du får ursäkta mig här, jag vill inte göra dig ledsen, men det är dig det är fel på. vi tjejer är kåta som fan serru

som folk sagt tidigare: kyssar i nacken och tung andning (=kåtandning) nära örat är grymt upphetsande. överhuvudtaget att höra att killen är kåt fungerar iaf väääldigt bra på mig. porr funkar också finfint. de flesta vågar dock inte säga att porr funkar, så det är inget bra tips.
Citera
2011-04-01, 23:55
Medlem
Tiergartens avatar
Förutom rätt så självklara grejer som fysisk beröring av personen man är attraherad av så tror jag många tjejer går i gång på att se/märka av sin partners upphetsning Så visa lite kåthet ba. Sen är det ju rätt så individuellt.........
Citera
2011-04-02, 01:06
Medlem
Gustav2adolfs avatar
Pengar, snygga bilar och muskler
Citera
2011-04-02, 01:42
Medlem
ChatteChocolats avatar
Det här klippet kommer visserligen från en sajt som vill sälja sina instruktionsfilmer, men jag är benägen att hålla med om det mesta han säger:

http://www.orgasmarts.com/foreplay-video/
Citera
2011-06-01, 10:33
Medlem
Morgonribbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChatteChocolat
Det här klippet kommer visserligen från en sajt som vill sälja sina instruktionsfilmer, men jag är benägen att hålla med om det mesta han säger:

Bra klipp. Det stämmer med mina erfarenheter, även om alla är lite olika.
Citera
2011-06-01, 11:27
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChatteChocolat

Han uttrycker sig i alla fall väldigt bra.

women are turned on by dominant men
who take charge and lead in the bedroom
when you take the masculine dominant role and communicate
that to her through your actions
she will go into her natural feminine submissive state

En och annan dominant kvinna hade nog haft en invändning där. He he. Men i övrigt klart sevärd videosnutt.
Senast redigerad av HappyHarry 2011-06-01 kl. 11:42.
Citera
2011-06-01, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morgonribba
Bra klipp. Det stämmer med mina erfarenheter, även om alla är lite olika.

Ja definitivt. "Learn to fuck a womans brain, and you can fuck her body any time" har jag sagt några gånger på detta forum. Den där filmen förklarar verkligen på ett bra sätt sättet/attityden som behövs för att göra just det.
Citera
2011-06-01, 13:03
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puppyfrogtiger
Ja definitivt. "Learn to fuck a womans brain, and you can fuck her body any time" har jag sagt några gånger på detta forum. Den där filmen förklarar verkligen på ett bra sätt sättet/attityden som behövs för att göra just det.

Det hade varit jäääkligt kul att vara en liten fluga på väggen när du kör rape eller lite hårdare dominans. Skulle nog kunna lära mig ett och annat om det verbala.
Citera
2011-06-01, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHarry
Det hade varit jäääkligt kul att vara en liten fluga på väggen när du kör rape eller lite hårdare dominans. Skulle nog kunna lära mig ett och annat om det verbala.

Du får ta o boka ett rum till mig och min flickvän i Sthlm i helgen och komma o titta på eller vara med Ta med frun om du vill.

Men just det verbala är svårt "att se", för det blir så väldigt individuellt anpassat, men även utspritt i tid och rum. Jag krograggar inte och vid internetdejting har man ju vanligen pratat kanske några veckor med en tjej, sonderat terrängen lite om vad hon gillar, gränser, etc och har ju hygglig koll på vilken grovhet i språket som troligen funkar mm. Börjat teasa, utmana, flörta redan innan man träffas är ju nästan också givet, så när man väl träffas så finns det ju en bakgrund att luta sig mot som inte märks/syns alls för en utomstående. Det är ju bla det även killen i filmen ovan är inne på, att redan innan man kommer till sovrummet så ska kvinna vara mentalt redo och bara gå och vänta på, efter hand bokstavligen tigga och be om, att få bli penetrerad/få sin orgasm.
Citera
2011-06-01, 14:06
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puppyfrogtiger
Du får ta o boka ett rum till mig och min flickvän i Sthlm i helgen och komma o titta på eller vara med Ta med frun om du vill.

Men just det verbala är svårt "att se", för det blir så väldigt individuellt anpassat, men även utspritt i tid och rum. Jag krograggar inte och vid internetdejting har man ju vanligen pratat kanske några veckor med en tjej, sonderat terrängen lite om vad hon gillar, gränser, etc och har ju hygglig koll på vilken grovhet i språket som troligen funkar mm. Börjat teasa, utmana, flörta redan innan man träffas är ju nästan också givet, så när man väl träffas så finns det ju en bakgrund att luta sig mot som inte märks/syns alls för en utomstående. Det är ju bla det även killen i filmen ovan är inne på, att redan innan man kommer till sovrummet så ska kvinna vara mentalt redo och bara gå och vänta på, efter hand bokstavligen tigga och be om, att få bli penetrerad/få sin orgasm.

He he, det fysiska avståndet är lite långt. Hade varit kul annars.

Jag är helt med på vad du menar om att ha sonderat terrängen under längre tid. Så ja, du har såklart rätt att man inte kan se eller höra allt som pågått bakom kulisserna. Eller antydningar som betyder mycket för de inblandade men inte för en utomstående.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in