Citat:
Ursprungligen postat av HappyHarry
Det hade varit jäääkligt kul att vara en liten fluga på väggen när du kör rape eller lite hårdare dominans. Skulle nog kunna lära mig ett och annat om det verbala.

Du får ta o boka ett rum till mig och min flickvän i Sthlm i helgen och komma o titta på eller vara med

Ta med frun om du vill.
Men just det verbala är svårt "att se", för det blir så väldigt individuellt anpassat, men även utspritt i tid och rum. Jag krograggar inte och vid internetdejting har man ju vanligen pratat kanske några veckor med en tjej, sonderat terrängen lite om vad hon gillar, gränser, etc och har ju hygglig koll på vilken grovhet i språket som troligen funkar mm. Börjat teasa, utmana, flörta redan innan man träffas är ju nästan också givet, så när man väl träffas så finns det ju en bakgrund att luta sig mot som inte märks/syns alls för en utomstående. Det är ju bla det även killen i filmen ovan är inne på, att redan innan man kommer till sovrummet så ska kvinna vara mentalt redo och bara gå och vänta på, efter hand bokstavligen tigga och be om, att få bli penetrerad/få sin orgasm.