2011-03-22, 19:33
Medlem
Gautamas avatar
Om jag har lust att äga en ko, hur mycket måste jag då punga ut med?
Citera
2011-03-22, 19:35
Medlem
En riktigt fin ko kan gå upp emot 80k då menar jag att den har en riktigt fin ROOOMPPPAH
Citera
2011-03-22, 19:37
Medlem
Gautamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neroo1
En riktigt fin ko kan gå upp emot 80k då menar jag att den har en riktigt fin ROOOMPPPAH
Det var det jävligaste!
Citera
2011-03-22, 19:37
Medlem
segims avatar
en defekt ful jävel, 10k kanske
Citera
2011-03-22, 20:40
Medlem
polskzclager245s avatar
Åh jag ska nog också köpa en ko! Man får ju både mjölk och kött
Citera
2011-03-22, 20:53
Medlem
big_bobs avatar
Skit tråd, men men, det är ju trots allt flashback.
En ko går på ca- Hur svårt kan det vara att skriva in www.blocket.se i din webläsare?
Därför tycker jag att det är en skit tråd. Och du förtjänar att kallas för troll.
Citera
2011-03-22, 20:57
Medlem
Gautamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av big_bob
Skit tråd, men men, det är ju trots allt flashback.
En ko går på ca- Hur svårt kan det vara att skriva in www.blocket.se i din webläsare?
Därför tycker jag att det är en skit tråd. Och du förtjänar att kallas för troll.
Vi snackar ko här alltså. Finns väl knappast på blocket.
Citera
2011-03-22, 21:02
Medlem
Inte en ko, kor är flockdjur och skall således vara med likasinnade. Förutsätter att du köper flera kor och då blir det snart en besättning och du får ringa arla o leverera mjölk, antar att det är lantbrukare du bill bli?

Håller med föregående inlägg att det är en skittråd skapad av en 16åring som troligtvis bor i stan och inte har koll på lantlivet.

Om inte lycka till med lantbruksdrömmarna.
Citera
2011-03-22, 21:14
Medlem
polskzclager245s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hatainternet
Inte en ko, kor är flockdjur och skall således vara med likasinnade. Förutsätter att du köper flera kor och då blir det snart en besättning och du får ringa arla o leverera mjölk, antar att det är lantbrukare du bill bli?

Håller med föregående inlägg att det är en skittråd skapad av en 16åring som troligtvis bor i stan och inte har koll på lantlivet.

Om inte lycka till med lantbruksdrömmarna.

Vadå kan man inte äga bara en ko? Blir den olycklig då?
Citera
2011-03-23, 06:14
Medlem
Gautamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hatainternet
Måste man vara bonde för att undra vad en ko kostar?
Citera
2011-03-23, 06:34
Medlem
PowerToThePeoples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gautama
Vi snackar ko här alltså. Finns väl knappast på blocket.

Förgående talare är bara allmänt dum i huvudet, däremot så skulle det inte vara helt omöjligt att en bondtyp satte upp en ko på blocket. Hade fortfarande inte varit det konstigaste jag sätt på försäljningssidan!

Samt till TS, får jag fråga varför du är intresserad utav ko priser helt plötsligt. Något eventuellt intresse för att investera i en?
Citera
2011-03-23, 07:44
Medlem
syke555s avatar
Du kan ju även fråga någon bonde ifall du kan få hyra in dig i hans lada. D.v.s. köpa en kossa som får bo med bondens andra kossor. Sen kan du gå dit och mata den med gräs eller mjölka den då och då eller vad du nu vill göra? Då löser sig problemet med flocken i alla fall. Kan man kalla det för ko-location?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in