2010-11-30, 13:26
Medlem
Kånkels avatar
Såg nyss ett avsnitt på 5an av Ellen Degenerous show.
Bruce Willis var en av gästerna och agerade väldigt skumt. Det verkade som att han hade tagit benzo eller något.
Har inte lyckats hitta klippet men om någon kan hitta det så posta det gärna i tråden.

Så... Går han på något? Någon som vet?

EDIT: Här är en del av videon, men det ska finnas mer:
http://tv.gawker.com/5662342/bruce-willis-gets-emotional-on-ellen
Senast redigerad av Kånkel 2010-11-30 kl. 13:46. Anledning: Stavfel
Citera
2010-11-30, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kånkel
Såg nyss ett avsnitt på 5an av Ellen Degenerous show.
Bruce Willis var en av gästerna och agerade väldigt skumt. Det verkade som att han hade tagit benzo eller något.
Har inte lyckats hitta klippet men om någon kan hitta det så posta det gärna i tråden.

Så... Går han på något? Någon som vet?

Tänkte precis samma sak, det är alltid Ellen på tv när jag äter på jobbet. Så då har man ju sett en hel del gäster och Bruce Willis var helt borta, hade lite svårt med meningarna, pratade otydligt och gjorde vissa saker helt plötsligt som att krama Ellen mitt i.
Benzad eller E:ad gissar jag på.
Citera
2010-11-30, 13:49
Medlem
rappahs avatar
Han har väl tidigare yttrat sig om sitt drogbruk i yngre dagar, som väl mest handlade om gräs, men även kola och e. Jag menar, han verkar inte helt obekant med att krydda vardagen med substanser.
Citera
2010-11-30, 19:17
Medlem
bängrings avatar
PÅ det lilla klippet kändes han väl mest Ead isåfall, kolla hur han glider in lite lätt bakåtlutan, enligt mig en typisk E gångstil
Citera
2010-12-01, 01:26
Medlem
Kånkels avatar
I slutet (visas inte i detta klippet) så blir han skrämd av en snubbe i läskig mask bakifrån, men reagerar inte ens.
Citera
2010-12-01, 01:48
Medlem
Han är garanterat inte nykter, frågan är vad han går på
Citera
2010-12-01, 13:19
Medlem
Här är en samling skumma intervjuer där han promotar sin senaste film. Glad/lycklig sinnesstämning och allmänt konstig hos Letterman och Ellen. Sen nedstämd/passiv och konstig på övriga. Så nog fan knarkar han något.

http://tv.gawker.com/5663854/all-of-bruce-willis-bizarre-interviews-while-promoting-red
Citera
2010-12-01, 14:00
Medlem
Ronilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kånkel
I slutet (visas inte i detta klippet) så blir han skrämd av en snubbe i läskig mask bakifrån, men reagerar inte ens.

Hahahhaha detta tänkte jag också på. En look-alike som kommer och försöker skrämma en och han har fortfarande ögonkontakt med Ellen och reagerar inte.
Citera
2011-03-17, 16:42
Bannlyst
Hittade ingen officiel tråd om Bruce så får fråga här eftersom den andra tråden låstes.

Har Bruce flyttat till trelleborg? http://www.motesplatsen.se/public/user_profile.aspx?userId=1387897
Citera
2011-03-17, 16:50
Medlem
hahaha, måste vara påverkad av något. kan iofs vara vanlig buzzz
Citera
2011-03-17, 18:10
Medlem
Brukar inte Bruce köra med olika tricks när han är på talkshows?, jag kommer ihåg att han brukade göra det hos Letterman iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in