Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Papadopulo är ny tränare i ... Toro! Jag vet inte riktigt, är det verkligen han som ska säkra en Play Off-plats eller? Hmpf. Det är grymt spännande där uppe, det är lite drygt sju lag som ligger precis bakom och flåsar stackars Pescara i nacken. Min känsla är dock att Atalanta och Siena är ganska hemma redan nu och att lilleputtlagen gör upp där bakom, jag är nöjd så länge Reggina inte går upp.
Ett rykte som kanske är mer relevant i den här tråden är det faktum att Inter ska förbereda ett bud på Carlitos Tevéz, det snackas om den nätta summan €45 miljoner. Det vore makalöst om det hände, Eto'o, Tevez, Pazzini, Milito, Pandev och Castaignos är inga jättedåliga namn. Någon stackare hade nog fått lämna ...
Känns inte så kul att Torino ska få en tränare som dömts ut här, även om jag nu inte känner till vederbörande, och egentligen inte har någon väldig koll på Toros säsong heller. Verkar lite skumt att byta tränare när man har häng på playoff i en jämn och tuff fight, men vad vet jag...
En av kvällshororna här hemma påstår att Balotelli-Cassano switchen är nästan klar, samt att Kaka är på väg till Milan. Finns väl en sorts sjuk logik i detta, så länge vi får se Cassano spela så är jag nöjd. Milan brukar sällan göra dåliga affärer, bäst att inte säga för mycket. Tevez vete fan, verkar som han snackar och gnäller för mycket. Kan dock passa i Italien eftersom han har "en capricciosa virad runt halsen" enligt en FB-analytiker.
Roma skämde ut sig igår, även om läget är oerhört svårt får man gå in och göra det bästa. Det inbegriper inte att släppa in löjliga rull-bollar, missa straffar, bli utvisade och slå ner motståndare.
- F.G