Resultat: .
0%
röster
2011-03-09, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare
http://media.thestar.topscms.com/images/63/cd/5d85d6d842999b9767314f7aa11a.jpeg

?

Ja det är den! Men den finns ju i större version där hela laget syns. Giraudo sitter till höger om Ghaddafi på min bild (som jag inte hinner leta upp nu) & vrålar psykat. Nedved står ovanför Ghaddafi.

Men vad fan är det för buckla?
2011-03-09, 16:13
Medlem
Ozknybergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Papadopulo är ny tränare i ... Toro! Jag vet inte riktigt, är det verkligen han som ska säkra en Play Off-plats eller? Hmpf. Det är grymt spännande där uppe, det är lite drygt sju lag som ligger precis bakom och flåsar stackars Pescara i nacken. Min känsla är dock att Atalanta och Siena är ganska hemma redan nu och att lilleputtlagen gör upp där bakom, jag är nöjd så länge Reggina inte går upp.

Ett rykte som kanske är mer relevant i den här tråden är det faktum att Inter ska förbereda ett bud på Carlitos Tevéz, det snackas om den nätta summan €45 miljoner. Det vore makalöst om det hände, Eto'o, Tevez, Pazzini, Milito, Pandev och Castaignos är inga jättedåliga namn. Någon stackare hade nog fått lämna ...

Oj, intressant! Dock så har det varit snack ett tag nu om att Moratti gärna skulle vilja ha Tevez, tror inte att det händer men man kan väl hoppas! Men för att tjata, vill så gärna se Sanchez och då han är så pass ung så vore det ett grymt köp! Bayern München var ju intresserade av att köpa Pandev för runt 8£ milj och det vore härligt om Goran lämnade, även fast han var riktigt bra i den senaste matchen mot Genoa! Pandev = Super-sub!
2011-03-09, 16:18
Medlem
FabioAugustos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vivoli
Supercoppan, väl?
2011-03-09, 16:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 1772
Roma skämde ut Italien idag.
Ett Lazio eller ett Napoli på samma plats hade kanske inte vunnit, men knappast förlorat med 3-0.

Rödgula pajasar.

ahh, dom skämde ut sig ja men du får tänka på att vid 1-0 så hade Roma en straffmiss och halvtaskig utvisning på Mexes(av alla). Borriello slutade fokusera helt och hållet och kunde inte längre hantera ett enda anfall efter missen. Resten av målen tillkommer då man har gett upp, för man spelade ganska bra innan utvisningen och missen trots 1 mål emot sig om jag ska vara ärlig. Efter det kommer den ökända "Romakollapsen". Att säga att Lazio/Napoli hade gjort bättre jobb är inte på sin plats då det var en specifik matchsituation.
2011-03-09, 16:27
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ja det är den! Men den finns ju i större version där hela laget syns. Giraudo sitter till höger om Ghaddafi på min bild (som jag inte hinner leta upp nu) & vrålar psykat. Nedved står ovanför Ghaddafi.

Supercoppan 2002, finalen spelades i Tripoli. Nu är den dock lagd i Kina dom närmaste tre åren.

Citat:
Ursprungligen postat av Ozknyberg
Oj, intressant! Dock så har det varit snack ett tag nu om att Moratti gärna skulle vilja ha Tevez, tror inte att det händer men man kan väl hoppas! Men för att tjata, vill så gärna se Sanchez och då han är så pass ung så vore det ett grymt köp! Bayern München var ju intresserade av att köpa Pandev för runt 8£ milj och det vore härligt om Goran lämnade, även fast han var riktigt bra i den senaste matchen mot Genoa! Pandev = Super-sub!

Det hade varit helt sjukt att landa Tevez, särskilt för den summan. Trots att han är en ruskigt bra spelare så hade jag hellre lagt pengarna på annat. Det har även snackats om att lagets argentinare ska locka honom till klubben. Vi får väl se var det slutar ...
2011-03-09, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FabioAugusto
Supercoppan, väl?

Ja, det är från en Supercoppa-final i början av 2000-talet. Giraudo sitter i alla fall till höger om turbanen med en överdriven solbränna & vrålar som om de vunnit CL med en sån där "Fuck Off-blick".
2011-03-09, 16:40
Medlem
Citat:
Ja, det är från en Supercoppa-final i början av 2000-talet. Giraudo sitter i alla fall till höger om turbanen med en överdriven solbränna & vrålar som om de vunnit CL med en sån där "Fuck Off-blick".

Som sagt, Supercoppa 2002, Juventus besegrade Parma med 2-1 i Tripoli.
Större bild, men inte riktigt rätt (om jag förstår Vivoli rätt):
http://www.ilfoglio.it/media/img/gallerie/Foto_numero_2.jpg
2011-03-09, 16:42
Medlem
Citat:
Supercoppan 2002, finalen spelades i Tripoli. Nu är den dock lagd i Kina dom närmaste tre åren.

Hade ju varit rent surrealistiskt att se nedanstående trio sitta & vråla framför kamerorna.

http://english.cri.cn/mmsource/images/2007/12/31/4213hujintao1.jpg

http://gossip.noiblogger.com/files/2008/05/lapo-elkann-noibloggercom.jpg

Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
http://juventus.theoffside.com/files/2010/07/ept_sports_sow_experts-10534955-1280336903.jpg
2011-03-09, 16:45
Medlem
4522s avatar
När vi ändå har Ghaddafi på tapeten så kan vi konstatera att det släppts en bok om hans vistelse i Udine. Det är en hotellanställd som tar bladet från munnen, bland annat ska Ghaddafis dobermann Dina haft ett eget rum, där hon blev serverad riso pilaf och dom bästa filéerna men tyvärr så dog hon i princip av tristess och det tog tydligen hårt på Ghaddafi. Trots det bodde han kvar, beställde Cristal och Krug, ville ha tre kilo beluga kaviar en eftermiddag, hans plan stod alltid redo att lyfta till Crazy Horse i Paris och sist men inte minst så badade hans fru i mjölk! Något som tömde halva Udine. Fyfan vilken glidare alltså.
Senast redigerad av 4522 2011-03-09 kl. 16:49.
2011-03-09, 16:52
Medlem
Fula Gubbens avatar
Citat:
Papadopulo är ny tränare i ... Toro! Jag vet inte riktigt, är det verkligen han som ska säkra en Play Off-plats eller? Hmpf. Det är grymt spännande där uppe, det är lite drygt sju lag som ligger precis bakom och flåsar stackars Pescara i nacken. Min känsla är dock att Atalanta och Siena är ganska hemma redan nu och att lilleputtlagen gör upp där bakom, jag är nöjd så länge Reggina inte går upp.

Ett rykte som kanske är mer relevant i den här tråden är det faktum att Inter ska förbereda ett bud på Carlitos Tevéz, det snackas om den nätta summan €45 miljoner. Det vore makalöst om det hände, Eto'o, Tevez, Pazzini, Milito, Pandev och Castaignos är inga jättedåliga namn. Någon stackare hade nog fått lämna ...

Känns inte så kul att Torino ska få en tränare som dömts ut här, även om jag nu inte känner till vederbörande, och egentligen inte har någon väldig koll på Toros säsong heller. Verkar lite skumt att byta tränare när man har häng på playoff i en jämn och tuff fight, men vad vet jag...

En av kvällshororna här hemma påstår att Balotelli-Cassano switchen är nästan klar, samt att Kaka är på väg till Milan. Finns väl en sorts sjuk logik i detta, så länge vi får se Cassano spela så är jag nöjd. Milan brukar sällan göra dåliga affärer, bäst att inte säga för mycket. Tevez vete fan, verkar som han snackar och gnäller för mycket. Kan dock passa i Italien eftersom han har "en capricciosa virad runt halsen" enligt en FB-analytiker.

Roma skämde ut sig igår, även om läget är oerhört svårt får man gå in och göra det bästa. Det inbegriper inte att släppa in löjliga rull-bollar, missa straffar, bli utvisade och slå ner motståndare.

- F.G
2011-03-09, 17:00
Medlem
Citat:
... Fyfan vilken glidare alltså.

Svårt att se Di Natale och Kadaffi i samma lag.

Apropå Kadaffi så stavar jag hans namn så av gammal vana. 112 sätt att stava hans namn:
http://blogs.abcnews.com/theworldnewser/2009/09/how-many-different-ways-can-you-spell-gaddafi.html

Citat:
Hade ju varit rent surrealistiskt att se nedanstående trio sitta & vråla framför kamerorna.
...
De hade tagit bunga bunga till en ny nivå.
2011-03-09, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Som sagt, Supercoppa 2002, Juventus besegrade Parma med 2-1 i Tripoli.
Större bild, men inte riktigt rätt (om jag förstår Vivoli rätt):
http://www.ilfoglio.it/media/img/gallerie/Foto_numero_2.jpg

Det är ju inte riktigt rätt bild, min gav ett djupare mer kraftfullt intryck med Del Piero, Nedved, Ghaddafi, Moggi & Giraudo som bildens centrala kärna. Fan det var nästan som att kolla på en välkomponerad tavla på ett museum med dessa karaktärer som lyser genom bilden.

Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Tevez vete fan, verkar som han snackar och gnäller för mycket. Kan dock passa i Italien eftersom han har "en capricciosa virad runt halsen" enligt en FB-analytiker.

- F.G

Det finns ju få spelare som är så seriösa & jordnära som Tevez, om han har gnällt över något har det nog funnits rimliga själ. Dock gillar han inte att folk kör med honom. Han har en viss attityd som nog bara en ghetto-uppväxt kan skapa. Dock finns det ju tusen varianter på "ghetto-karaktär". I Tevez fall upplever jag det absolut inte som negativt, tvärtom.

Han lär inte ha något flygplan för långväga nattklubbsbesök i alla fall. Och att spontanbeställa Belugakaviar i större mängder lär inte heller vara aktuellt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in