2011-02-20, 01:04
Medlem
muneys avatar
Tror du klara en halv ungefär...
Citera
2011-02-20, 01:10
Medlem
avgns avatar
Kul att du kallar dig storvuxen... ut och spring ditt fläskberg!

Citera
2011-02-20, 01:14
Medlem
soapmasters avatar
Förstår mig inte på tjocka människor... Varför skulle man inte börja träna om man är tjock?

3 tror jag på.
Citera
2011-02-20, 01:18
Medlem
fucked.for.lifes avatar
Heja dig TS!

Kommer ni ihåg programmet på trean för nåt år sen som handlade om en smal och en fet? Tror det hette supersize vs. superskinny. Vi kanske kan göra nåt sånt tillsammans. Jag vill veta hur många sit-ups jag klarar och jag väger ca 47.
Citera
2011-02-20, 01:23
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fucked.for.life
Heja dig TS!

Kommer ni ihåg programmet på trean för nåt år sen som handlade om en smal och en fet? Tror det hette supersize vs. superskinny. Vi kanske kan göra nåt sånt tillsammans. Jag vill veta hur många sit-ups jag klarar och jag väger ca 47.

Det går fortfarande, eller har för mig att jag såg det i början av Januari iaf. Inte direkt så att jag följer det.

OnT: Så tror jag att du klarar 10-20 med tanke på din vilja. Jag vet inte direkt vad ditt midjemått osv ligger på men iaf. Lite närmare precis skulle jag tippa på 10-13.
Citera
2011-02-20, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avgn
Kul att du kallar dig storvuxen... ut och spring ditt fläskberg!

Tack! ut och kuta är nog inte rätt för mig i dagsläget, kommer att pajja mina ben snabbare än du kokar snabbmakaroner!!
Citera
2011-02-20, 01:33
Medlem
Citat:
Heja dig TS!

ja.... är du man lr kvinna? vi kanske kan få en bra reaktion om vi visar att vi kan åstakomma något (Stort) eller (Litet)...
Citera
2011-02-20, 01:38
Medlem
fucked.for.lifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toder
ja.... är du man lr kvinna? vi kanske kan få en bra reaktion om vi visar att vi kan åstakomma något (Stort) eller (Litet)...

Vi skulle antagligen bli ett lite mer säljigt team om jag var en spinkig man på 1,90, men jag är kvinna på 1,65 Men jag klarar oväntat många sit-ups oväntat snabbt!
Citera
2011-02-20, 01:45
Medlem
Citat:
Vi skulle antagligen bli ett lite mer säljigt team om jag var en spinkig man på 1,90, men jag är kvinna på 1,65 Men jag klarar oväntat många sit-ups oväntat snabbt!

hehe beauty and the best dans sen då?
Citera
2011-02-20, 01:49
Medlem
fucked.for.lifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toder
hehe beauty and the best dans sen då?

Absolut! Lycka till med vadet, TS.
Citera
2011-02-20, 01:54
Medlem
Strukturs avatar
Vad är grejen, ner på rygg och testa så märker du hur många du klarar av?
Varför ska vi sitta och gissa när du själv kan ta redo på det typ när som helst. Typ nu.
Citera
2011-02-20, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Struktur
Vad är grejen, ner på rygg och testa så märker du hur många du klarar av?
Varför ska vi sitta och gissa när du själv kan ta redo på det typ när som helst. Typ nu.

Buuu!! det är ju inte nå kul? Bättre att göra en stor grej av det hela och posta en film i forumet så kommer folk att få se hur det gick ist!! Eller tycker du det är roligare att bara skriva Ex: dog efter 7 torska vadet...... ? Jag tycker då att det är roligare för alla och bevittna det hela innom en snar framtid!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in