2011-02-05, 15:53
Medlem
Lyxarsles avatar
snälla ansa dej själv du är vidrig
Citera
2011-02-05, 16:06
Medlem
hide.knivess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anodecatode
Nu är det så här, jag har träffat en helt underbar tjej som jag har date'at i några veckor. Igår så ledde det ena till det andra, vi kysstes och smektes dock blev det inge sex, "hon kände sig inte redo".

Hur som helst så tror jag att det kommer bli sex inom en snar framtid och där kommer också mitt problem in i bilden, jag har en JÄTTE-HÅRIG KUK! Jag vet inte vad jag ska göra, jag vill inte att hon ska tro att jag tar för givet att vi ska ha sex, vilket hon kan komma och göra om jag rakar mig.

Så vad ska jag göra flashback?! Raka mig och riskera att hon tror att jag är endast ute efter sex eller ska jag låta håret va kvar? Det är inte lite hår det rör sig om, tänk er gubbarna på simhallen där man kan ser kuken pga för mycket hår...

Tips uppskattas!

Gå och raka kuken nu istället, för att sitta och tramsa på FB
Dem flesta tjejerna gillar rakat, och det har ingenting med "att bara vara ute efter sex" Det är standard för mig när jag träffar min brud, och ska väl va det för alla
Citera
2011-02-05, 16:13
Medlem
Låt den vara, tjejer tänder på buske.
Citera
2011-02-05, 16:21
Medlem
iPees avatar
Bort med allt bara! Sen om hon nu skulle påpeka att du är rakad bara för att du var redo att ligga kan du kontra med att du alltid är rakad eftersom det är fräschare.
Citera
2011-02-05, 16:24
Medlem
toxicvaccines avatar
Raka kukjäveln bara
Citera
2011-02-05, 16:26
Medlem
justpreciss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toxicvaccine
Raka kukjäveln bara

Exakt! Mycket skönare med rakat.
Citera
2011-02-05, 16:37
Medlem
Phosphoruss avatar
Du kan ju raka dig?
Citera
2011-02-05, 16:39
Medlem
Begriper inte problemet. Raka dig bara. Inget märkvärdigt.
Citera
2011-02-05, 16:46
Medlem
Låt den vara som den är. Eller raka/trimma/klipp, det som känns bäst för dig. Det är ju din kuk det handlar om, eller hur?

Blont hår där nere är gulligt ^^ Det finns väl ingen hårfärg som är omanlig?
Citera
2011-02-05, 16:54
Medlem
smguld88s avatar
Har precis rakat pung och kuk. Ansat fint ovan kuken. Grymt sexig. Gör detsamma.
Citera
2011-02-05, 17:07
Medlem
kissflickans avatar
om du rakar kuken kommer den vara extremt obehaglig att ha i fittan eller andra kroppsöppningar efter några dagar när den är full med vassa stubb. ryck ut håren med pincett i stället.
Citera
2011-02-05, 17:23
Medlem
Mx_1337s avatar
Raka dig förfan om du känner för det.
I dagens samhälle är det nästan kytym att raka sig, sexuellt aktiv eller inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in