2011-02-04, 04:21
Medlem
Hej,
Imorgon får jag troligen hem mitt ''paketerbjudande'' jag hade beställt (http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=488612). Jag var inte säker var jag skulle lägga tråden men trodde jag troligen skulle få bäst svar här.

Hur stora är sådana här paket som man får oftast? Är de alla delarna i ett stort paket? Är det flera? Behövs det bil även om man bor 50 meter bort från stället man plockar upp den ifrån?
Citera
2011-02-04, 04:49
Medlem
SuperBlaes avatar
Det där är nog olika, jag beställde för ett tag sen, dock inte paket, men separata delar till en hel dator.

Då skickade dom ett stort paket, med olika delar i så hårddisk, minnen, graffe osv.

Nätagget kom i ett separat paket, men antar att de va för att de va en annan order på det, glömde lägga in nätagg på den första ordern

Så allt kommer nog i samma paket, chassit kommer nog i ett separat paket

Men aja, att ha tillgång till bil är väl alltid bra, lite jobbigt å kånka på lådor.
Citera
2011-02-04, 08:19
Medlem
brtkrbzhnvs avatar
Jag köpte nyligen ett liknande Komplettpaket, och då var det i två lådor, som jag lyckades frakta hem medelst tunnelbana, så jag tror inte att 50 meter skall vara något problem.
Citera
2011-02-04, 08:36
Medlem
Jag köpte nyss delar, dom kommer mest troligt idag med.
Och jag fick 2 kollinummer, så har 2 olika paket.
Så beställer man en hel dator brukar det ofta komma i 2 paket med chassit i ett och det andra i en

Om du har 50 m hem så ska det nog inte vara nå problem, jag bär hem 2 lådor själv och då är det typ 500 meter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in