2007-10-28, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gravity2
Jag får skiten utskrivet jag med, men äter det YTTERST sällan. Är hellre vaken i ett par dygn än att sova på det skiten. Det ska till att jag har extrema panikångestattacker och knarkat upp all benzo innan jag rör det där rävgiftet.

Hahaha...
Du verkar inte riktgit gilla nozinan=)
Det kanske är en dum fråga men om jag som äter 10-15mg nozinan är det stor skilland om jag trycker i mig typ 100mg nozinan? Kommer jag bli som klubbad säl då eller?
Citera
2007-10-28, 16:12
Medlem
kalle bandares avatar
nozinan må være det dårligste sove medisinen ever, skal man sove så er det flunitrazepam som gjelder. jeg fikk ingen funk alls av nozinan (150mg) jag ble kun orolig å det siste man da greier er å sove.....trenger man sovemedisin brukar man nåt som funkar, eks førran nemde benzo preparat
Citera
2007-10-28, 16:17
Medlem
Aisha Svenssons avatar
Nozinan är vidrigt. Tog det en gång och aldrig mer. Jag var vaken, hade ångest som fan, men kroppen fungerade inte. Blev akut pissnödig och raglade upp på toan, som så klart var upptagen. Kände att jävlar, jag kan inte hålla mig! Fick gå in i köket och pissa i en engångsmugg. Jävligt glamouröst att stå där och skreva med pisset skvättandes över muggkanten ner på köksgolvet. Fan, tappade ju helt kontrollen över kroppen. Måste vara vätskedrivande? Fattar inte var allt piss kom ifrån...

Så jävla många biverkningar. Orkar inte räkna upp alla. Myrkrypningar också.
Citera
2007-10-28, 16:52
Medlem
pinkapes avatar
något som är kul är att rökla nozinan typ 200mg på folie. Det ger ungefär en lätt psykos. Fungerar bra för att döda tristessen om man e nykter .
Citera
2007-10-28, 23:21
Medlem
REEEETAAARDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pinkape
något som är kul är att rökla nozinan typ 200mg på folie. Det ger ungefär en lätt psykos. Fungerar bra för att döda tristessen om man e nykter .

Citera
2011-01-10, 07:31
Medlem
kan man bli hög på detta?
Citera
2011-01-10, 07:49
Medlem
Macgarvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartjobb
kan man bli hög på detta?

Nej verkligen inte. Själv mår jag riktigt dåligt i 2 dagar om jag tar en 25a till kvällen.
Bland den vidrigaste "medicin" jag har tagit.

Vissa tycks dock sova gott på det.
Citera
2011-01-10, 07:58
Bannlyst
Har fått det själv skulle ta 1-5 25 mg det är nått läkarna skriver ut dom är ju rädda att skriva ut riktig sömnmedel. Nozian har en massa biverkningar, och så blir man dåsig hela dan,
Citera
2011-01-10, 16:21
Medlem
Bästa sömn medicinen av dem alla. Knäcker alla Z-analoger och riktiga benso på långa vägar

Vi säger att du har precis sovit i 8tim. dagen ska börja. Käka sen en 25mg nozinan och jag lovAR och svär att du kommer däcka inom den närmsta timmen o sova yttligare 8tim minst
Citera
2011-03-17, 23:40
Medlem
Precis fått skiten, inne på 3e dagen (50mg) och jag fixar bara att vara uppe ett par timmar i stöten. Trött precis hela tiden. Absolut inte så där skönt trött som man kan bli på flunis x2mm.
Visst jag sover nu men till vilket pris ff
Citera
2011-03-18, 11:23
Medlem
vittuts avatar
Nozinan är det sämsta skiten ju ,käkade fett många förut kände ingenting
Citera
2011-03-22, 06:53
Medlem
gugglianos avatar
Hörde att man skulle sova hårt och länge på dessa, men det blev en helt vanlig natts sömn den gång jag testade, inget för mig. Tror det var en 25:a jag tog.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in