2010-12-26, 20:44
Medlem
Nbagss avatar
Tjenare, precis som rubriken lyder behöver jag lite tips på vilka olika jwh man kan blanda för att få ut en riktigt bra styrka men även en ruslängd som varar MINST en timme. Har varit inne på att blanda jwh-250 med någon annan jwh som ökar ruslängden då 250 inte ska sitta i länge alls. Jag är ute efter att efterlikna de rökmixar som jag tyckte varit de bästa någonsin vilket var Black Widow samt Vegas från SN, första batchen då. Är det någon som vet någon jwh som skulle kunna boosta ruslängden av jwh-250 eller om ni veta någon annan blandning med bra styrka + rustid så är jag jag mycket tacksam för svar.
Mvh Nbags
Citera
2010-12-26, 21:10
Medlem
forwardflashs avatar
jag skulle tror att black widow endast hade jwh-250 i sig med tanke på att den hade extremt kort men starkt rus.

Blanda ut jwh-250 med tex jwh-018, eller kanske b2, för ett längre rus
Citera
2010-12-26, 21:25
Medlem
Sailans avatar
Jwh-018 och 250 är en bra blandning, det var vad de första bra mixarna hade tex spice diamond/diamond spirit och smoke.

018 sitter gör att ruset sitter i länge och ger skönt slutrus och 250't ger en skön peak med mindfuck.
Om du vill ha något lagligt rekommenderar jag spicelandets mixar.
Citera
2010-12-26, 21:36
Medlem
Nbagss avatar
Okej, tack för svar. Det lutar ju åt att det får bli 018 då, men ingen som vet något om hur 122 är i jämförelse?
tack igen för hjälpen
Citera
2010-12-30, 06:57
Medlem
Actu-tetigistis avatar
Min nästa mix kommer bli en blandning av JWH-250 för det trippiga, JWH-018 för längden och JWH-019 för lite opiat känsla.
Kommer bli en fin mix

Har inte tillgång till JWH-122 förräns nästa månad men har bara hört bra saker om den iofs, många som har den som favorit JWH, så kan du få tag i den så prova!
Citera
2010-12-30, 08:09
Medlem
Skairats avatar
AM2201 är lagligt och ett bra alternativ till JWH018, VÄLDIGT potent men bygger upp resistant vid intag av större mängder under en längre tid.
Rustid ~45min skulle jag tro, så du får nog blanda på med någon längre rustid.
Senast redigerad av Skairat 2010-12-30 kl. 08:15.
Citera
2010-12-30, 13:43
Medlem
Nbagss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Actu-tetigisti
Min nästa mix kommer bli en blandning av JWH-250 för det trippiga, JWH-018 för längden och JWH-019 för lite opiat känsla.
Kommer bli en fin mix

Har inte tillgång till JWH-122 förräns nästa månad men har bara hört bra saker om den iofs, många som har den som favorit JWH, så kan du få tag i den så prova!
Okej, låter ju som en fin blandning! Jag slängde iväg en beställning på 250 och 122, låter som det kommer bli en bra blandning
Citat:
Ursprungligen postat av Skairat
AM2201 är lagligt och ett bra alternativ till JWH018, VÄLDIGT potent men bygger upp resistant vid intag av större mängder under en längre tid.
Rustid ~45min skulle jag tro, så du får nog blanda på med någon längre rustid.
Okej, vet du vart man kan beställa am2201? skulle vara skönt att kunna beställa något lagligt så man slipper nojja för det, för hittade det nämligen inte på wws. Tack för svar
Citera
2011-01-03, 17:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nbags
Okej, vet du vart man kan beställa am2201? skulle vara skönt att kunna beställa något lagligt så man slipper nojja för det, för hittade det nämligen inte på wws. Tack för svar

Hitta am2201 på researchchemicalsupplier.com men vet dock inte om dom är gröna!
Citera
2011-01-04, 15:09
Medlem
big_bobs avatar
Funderar själv på att göra en egen rökmix nån gång snart. Är det WWS som man ska beställa från då?
Och vill ha nåt som är lite uppåt, och lite trippigt. Vilka JWH ska jag då köpa? Och hur mycket krävs för att göra ca 50g? Det ska vara lagliga cannabionider.
Citera
2011-01-04, 15:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av big_bob
Funderar själv på att göra en egen rökmix nån gång snart. Är det WWS som man ska beställa från då?
Och vill ha nåt som är lite uppåt, och lite trippigt. Vilka JWH ska jag då köpa? Och hur mycket krävs för att göra ca 50g? Det ska vara lagliga cannabionider.

Nackdelen med att beställa från WWS är att du kan få fel produkt. Har dom inte det du vill ha i lager kan dom skicka något annat istället, sick, det är farligt som fan!
Citera
2011-01-04, 15:47
Medlem
big_bobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JUNK2K4
Nackdelen med att beställa från WWS är att du kan få fel produkt. Har dom inte det du vill ha i lager kan dom skicka något annat istället, sick, det är farligt som fan!

Låter inge bra :/ Kan någon lägga upp en länk lista här med ställen man kan beställa JWH på?
Citera
2011-01-04, 17:01
Medlem
weirdones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av big_bob
Låter inge bra :/ Kan någon lägga upp en länk lista här med ställen man kan beställa JWH på?

Eller så googlar du

Ont: Hur fungerar egentligen det här med ''egna blandningar''? Tar man pulverblandningen man har gjort och ''blöter in'' i valfria rökbara örter eller? Tobak? Vilka rustider kan man uppnå utan större problem på ett ungefär?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in