2008-08-03, 11:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av IMI
Okej, jag vill bara ännu en gång bekräftat att jag har förstått rätt. Spelstopp idag är 15.00 och aktuella lopp för DD är 7 o 8?
Svar ja
Citera
2009-04-04, 15:45
Medlem
Mumsemumss avatar
Nybörjarfråga:
Jag hade spikat Middle East. I avd två. Middle East ställde inte upp av någon andledning. Vilken häst får jag då?
Citera
2009-04-04, 15:54
Medlem
qwertas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsemums
Nybörjarfråga:
Jag hade spikat Middle East. I avd två. Middle East ställde inte upp av någon andledning. Vilken häst får jag då?

Turligt nog fick du segraren.
Citera
2009-04-05, 20:26
Medlem
N.Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsemums
Nybörjarfråga:
det går på tur turordningen som står i programet för dagen
HTML-kod:
www.atg.se/#/department.atg.atgse2.channel.ws.help/
där har ni svar på nästan alla frågor om spel
Senast redigerad av N.Johan 2009-04-05 kl. 20:31.
Citera
2009-04-21, 18:20
Bannlyst
Du får nästa häst efter turordningen, brukar stå tex 8-10-12-6-4-3-2 finns i de flesta tidningar och travprogram,atg.se?
Citera
2009-08-06, 22:35
Medlem
Finns det nån sida där man kan se hur olika tidningar har tippat liknande som det finns 10 tidningars tips för stryktipset ? Vilket bolag är bäst att spela på om man bara ska spela singlar ? Jag är helt nybörjare på trav, aldrig spelat förut men jag är bara intresserad av att spela singelspel.
Citera
2010-12-02, 11:49
Medlem
urverksapelsins avatar
hittade en jättebra sida för oss nybörjare:
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/trav365/nyborjare/
lycka till på lördag!
Citera
2010-12-02, 16:56
Bannlyst
Är du tillräckligt intresserad lär du dig själv, är du inte intresserad lär du ändå inte vinna ändå..
Citera
2010-12-10, 10:31
Medlem
urverksapelsins avatar
Spela roll.
Låg inne med en riktig expert i februari, han hade egna racinghästar som han uppfödde på sin gård, kände Goop, Svanstedt och hela gänget, samt lade upp elaborerade system varje lördag.
Inte farao vann han mer än jag.
Citera
2010-12-30, 16:24
Medlem
Efterblifvets avatar
Har en liten fråga. Jag köpte en andel och såg inte att han körde med reserver. Har aldrig kört med det själv så nu undrar jag. Om inte ordinarie häst blir struken, då går inte reserven in va, för inte betalar man för att ha med reserven? Antar att det är så, och det låter ju logisk, men jag vill vara säker innan jag river bongen
Citera
2010-12-31, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efterblifvet
...Om inte ordinarie häst blir struken, då går inte reserven in...

Helt riktigt. Ingen strykning - ingen reserv.
Citera
2011-01-04, 08:46
Medlem
bolagsspels avatar
Ett tips är att delta i bolagsspel med någon som är en erfaren tippare. Du kommer att öka din chans att vinna men framförallt lära dig mer om hur man analyserar travlopp och konstruerar reducerade system. Du kan göra din egen analys och sedan jämföra med den som bolagsadministratören gör. Är det något du undrar ställer ofta den som tippar upp och svarar på frågor. Däremot skall man nog inte förvänta sig att man vinner oftare men förhoppningsvis mer de gånger man vinner...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in